שיחת משתמש:Xux

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תגובה אחרונה: לפני 17 שנים מאת יוסי הראשון בנושא הוספת קישורים לאתרך
If you can't read Hebrew, click here. עברית | العربية | English | русский | español | italiano
שלום Xux, וברוך בואך לוויקיפדיה העברית!
כדי לסייע לך להצטרף לקהילת הכותבים והכותבות בוויקיפדיה, באפשרותך:
לסיוע נוסף
דפי עזרה
קבלת ייעוץ
עקרונות וקווים מנחים
כללי התנהגות בדפי שיחה

בברכה,

זכויות יוצרים[עריכת קוד מקור]

מחקתי את הערך טחורים, אותו העתקת בשלמותו מהאתר [1]. זוהי הפרה בוטה של זכויות היוצרים של בעלי האתר. אנא קרא את ויקיפדיה:זכויות יוצרים. עוזי ו. 21:11, 24 ינואר 2006 (UTC)

שלום, באיזה אתר אתה מפרסם את המידע לגבי הטחורים? תודה סקרלטינה 21:28, 24 ינואר 2006 (UTC)

ראשית, נוח יותר לקיים שיחה במקום שבו התחילה (לאחר שכתבתי בדף הזה, הוא נמצא ב"רשימת המעקב" שלי, ואני אבחין בתשובה שלך).
שנית, כדאי שתחתום על ההודעות שלך, על-ידי הצירוף ~~~~ (שיהפוך אוטומטית לחתימה).
שלישית, לגבי הערכים: אם אתה באמת בעל זכויות היוצרים, מותר לך להעלות אותם לכאן. עליך להוסיף הערה ב"תקציר עריכה" או בדף השיחה הצמוד לערך, כדי שנדע שהערך הועלה ברשות והוא לא ימחק.
רביעית (ועל כך אני מתנצל מראש) - רבים מעלים לכאן ערכים מועתקים, ואני לא חושב שסביר להסתפק בהצהרה של הכותב שזה בסדר. אולי תוכל להוסיף עוד פרט שישכנע אותי שאתה אכן בעל הזכויות באתר שציינתי. לדוגמא, השם עפר לא מופיע ברשימת חברי ההנהלה של "האגודה הישראלית לנטורופתיה" [2], וגם לא ברשימת כותבי המאמרים [3]. עוזי ו. 21:48, 24 ינואר 2006 (UTC)

עוזי הי, תודה על התגובה.. לגבי מקום השיחה - אני עושה את צעדי הראשונים כאן , אשתדל ללמוד את דרכי ההתנהגות (כנ"ל לעניין החתימה) אפשר לאמת בקישור להלן את עניין זכויות היוצרים http://patentim.justice.gov.il/simanim/view.asp?UNITNUMBER=179372&TABLE_INDICATOR=1&BACK=Show_ans.asp&QueryNumber=510674&Occ=77&Fr=61&XrsS=1&TABLE_I=1

תודה,
--Xux 17:48, 26 ינואר 2006 (UTC)עפר

בסדר גמור. אני מציע שתעלה את הערך מחדש (במקום ההודעה המפחידה שממוקמת בו כעת), ותוסיף מיד הערה בדף השיחה, שלפיה אתה הוא בעל (ליתר דיוק, בעלה של בעלת) הזכויות. את הנוסח שהעלת אפשר למצוא תחת התגית "גרסאות קודמות". עוזי ו. 17:54, 26 ינואר 2006 (UTC)
שלום,

על פי מדיניות האתר ובהתאם לחוק, אין להעתיק תוכן שמופיע במקורות אחרים ולהעלותו לכאן, אלא אם קיבלת רשות מפורשת בכתב לעשות זאת, או שיצרת את התוכן בעצמך, ולך זכויות היוצרים. הערך [[נטורופתיה]] שערכת חשוד כמפר זכויות יוצרים (ראה/י ויקיפדיה:זכויות יוצרים), שוויקיפדיה מקפידה מאוד על שמירתן. אם התוכן המועתק שייך לך, או אם ברשותך אישור מתאים מבעלי התוכן, יש לפעול על פי ההנחיות בדף ויקיפדיה:OTRS.

המשך תרומה לוויקיפדיה על ידי העלאת חומר שאינו מועתק יתקבל בברכה.

odedee שיחה 04:58, 21 בדצמבר 2006 (IST)תגובה

זכויות יוצרים[עריכת קוד מקור]

בפיסקה אחת מעל היית יכול לקבל תשובה לחשד שלך. אני הוא בעל זכויות היוצרים והכותב המקורי של החומר אודות הנטורופתיה. עפר 17:17, 21 בדצמבר 2006 (IST)

דרישת שלום מרוקח קונבציונלי המעריך את נטורופתיה[עריכת קוד מקור]

Xux שלום, יתכן שאת הבאמת בעל זכויות היצורים לטקסט, בכל אופן הטקסט כשלעצמו אינו "ערך אנציקלופדי". למה שלא תנסה לערוך אותו ולעבות אותו על בסיס הערך באנגלית? באם תרצה אשמח לעזור --גלנוס 17:31, 21 בדצמבר 2006 (IST) לאחר בדיקה אני רואה כי יש כבר ערך רפואה טבעית יש לעבות אותו ולא ליצור ערך חדש לאותו נושא --גלנוס 17:35, 21 בדצמבר 2006 (IST)תגובה

עיבוי ערך נטורופתיה[עריכת קוד מקור]

מאחר ואני נזהר מענייני שמירת זכויות יוצרים (-: אשמח לסיוע במציאת חומרים באנגלית (אתה מתכוון לתרגם את הערך מוויקי באנגלית?) יש לי את הטקסט בוק של הנטורופתיה.. זו תהיה הפרה של זכויות יוצרים? עפר 17:36, 21 בדצמבר 2006 (IST) אכן.. לטעמי "רפואה טבעית" הוא לא ערך שצריך לעמוד בפני עצמו בהשוואה ל"נטורופתיה" מי מקבל החלטות כאלו? עפר 17:38, 21 בדצמבר 2006 (IST)

כן, אני מתכוון לערך באנגלית, אם הטקסט שהוספת לנתורופתיה הוא שלך, ואין שום בעיה של זכויות יוצרים, אני מציע שתעביר אותו ל רפואה טבעית, תוך כדי עריכה מתאימה ותשים תבנית {{למחיקה}} בערך נתורופתיה. על זה יש הרבה מה להוסיף מהערך באנגלית, שים לב לא לגלוש לפרסום של חברה שירות או מוצר ספציפיים. --גלנוס 17:52, 21 בדצמבר 2006 (IST)תגובה

הוספת קישורים לאתרך[עריכת קוד מקור]

לדעתי הוספת קישורים לאתרך איננה ראויה. ראוי שתשאיר את הוספתם לויקפדים אחרים המוצאים אותם ראויים ושתימנע מעריכות דומות. בברכה, חוזהprimum non nocere‏ 16:23, 24 במרץ 2007 (IST)תגובה