שיחת משתמש:XonoX

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תגובה אחרונה: לפני 14 שנים מאת Pashute בנושא נייטרליות
עברית | العربية | English | русский | español | italiano
Hello, XonoX, and welcome to the Hebrew Wikipedia! Here are some hints and links that you may find helpful:
Language: You can change the interface language of this website to almost any language. Choose the language you wish to use from the dropdown box in "my preferences" page.
Talk pages: If you wish to write in a left-to-right language, please don't forget to align the text to the left. You can use the יישור לשמאל button. Also, don't use a colon (":") to indent text, but rather an asterisk ("*"). Last, don't forget to use ~~~~ to leave a signature.
Copyright: You must not insert text or media which are protected by copyrights.
Useful links: Embassy - Request a bot flag

אם שפת האם שלך היא עברית בכל זאת, באפשרותך להיעזר בטקסט זה.

Regards,

--Harel 21:44, 29 ינו' 2005 (UTC)

אנא השתדל לתרום לנו ערכים מלאים ומפורטים ולא רק קצרמרים. די לנו בקצרמרים. כמו כן, נסה ללמוד מאחרים כיצד מקובל לכתוב ולערוך בויקיפדיה, למשל מדוגמת ההפנייה שעשיתי מרות לרות המואביה, וכן אנא עיין בדפי העזרה. --Harel 21:46, 29 ינו' 2005 (UTC)

נייטרליות[עריכת קוד מקור]

אני מבקש ממך לכתוב את מאמריך בהתאם למחקר המודרני העדכני ולא התנך. מדוע החלטת שעם ישראל התפצל לשניים? את המידע המוזר הזה שאבתי מהערך החדש - שבט יהודה. מדוע אתה לא מניח שהוא היה מפוצל מלכתחילה? אני מבקש שתשכתב את מאמריך בהתאם לגישה הביקורתית של המקרא ולא תסתמך על התנ"ך בלבד. תודה. גילגמש שיחה 22:01, 29 ינו' 2005 (UTC)

לגיטימי לכתוב ערך שהוא סיפור מקראי, על פי הסיפור המקראי. לא?
אגב, (באמת אגב, כי השאלה הקודמת היא העיקר) כמה מחוקרי המקרא, ההיסטוריונים והארכיאולוגים טוענים שלא היתה ממלכה מאוחדת? למיטב ידיעתי תיאוריית זיוף יאשיהו אינה כה נפוצה בקרב החוקרים (לעומת מקומה בעיתונות הכתובה). כדאי שתכיר אף אתה בכך שגם לצד האחר יש השפעה על הטיית המחקר כדי שיתאים לדעותיו - וכפי שקרה בעניין מחקר תאי העצב, כאשר הויטליסטים ראו סינפסה בין הגנגליון לדנדריט, ואת קיומו המדעי של הנשמה, בעוד האנטי ויטליסטים התעקשו שאין שום סינפסה בעולם כלל.
-- (משתמש:פשוט [משה]שיחה) • ג' בתשרי ה'תש"ע • 15:19, 21 בספטמבר 2009 (IDT)תגובה