שיחת משתמש:Tal-macmull

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תגובה אחרונה: לפני 15 שנים מאת Havelock בנושא טראס רוד
If you can't read Hebrew, click here. עברית | العربية | English | русский | español | italiano
שלום Tal-macmull, וברוך בואך לוויקיפדיה העברית!
כדי לסייע לך להצטרף לקהילת הכותבים והכותבות בוויקיפדיה, באפשרותך:
לסיוע נוסף
דפי עזרה
קבלת ייעוץ
עקרונות וקווים מנחים
כללי התנהגות בדפי שיחה

בברכה, זהר דרוקמן - I♥Wiki20:52, 18 באפריל 2009 (IDT)תגובה

טראס רוד[עריכת קוד מקור]

שלום. משום מה כתבת את הדברים בדף שיחה של הערך דוד שמואל גוטסמן. מחקתי את הדברים משם. לא לגמרי ברור לי מה ניסית לעשות, אך אני ממליץ להביט במדריכים בהודעה לעיל כדי להבין מה המקום (אם בכלל) לדברים. זהר דרוקמן - I♥Wiki20:52, 18 באפריל 2009 (IDT)תגובה

שלום.

ברצוני להוסיף את המושג טראס רוד Truss rod המונח מעולם בניית הגיטרה. זהו מוט מתיחה שנמצא בתוך הצוואר של הגיטרה ומטרתו לישר את הצוואר כנגד הלחץ של המיתרים. אםתוכלל להסביר לי איך להעלות את זה לוקיפדיה. אחרי שתסביר לי אפרט במדוייק כולל תמונות את המושג הנ"ל.

בתודה טל מכמל גיטרות בהזמנה אישית.

שלום טל. התשובות, כפי שציינתי, נמצאות במדריכים המקושרים בהודעת "ברוכים הבאים" דלעיל. כיוון ששאלת, אכוון אותך למדריכים הספציפים ואנסה לעזור:
  1. ראשית, אני מאוד ממליץ על המדריך ויקיפדיה צעד אחר צעד. הצעדים הרלוונטים ביותר עבור שאלתך הם 4 ואילך, אבל מומלץ לקרוא הכל. זהו מדריך קצר וממצה.
  2. המדריך לכתיבת ערכים עוסק בפן התוכני של כתיבת הערכים, ובו תמצא קישורים נוספים למדריכים אודות הסגנון המקובל בכתיבת ערכים אצלנו.
  3. המדריך איך ליצור דף חדש יעזור לך מהבחינה הטכנית וכולל בסופו גם שדה ליצירה מהירה של דפים חדשים. באופן כללי, מדבריך נראה כי אתה מעוניין ליצור הערך טראס רוד (בהנחה ואין שם עברי מקובל, ואז הוא העדיף). לחיצה על הקישור (האדום כרגע) תוביל אותך לחלונית עריכה בה תוכל להכניס התוכן. שים לב כי כל מה שתכתוב יופיע באופן מיידי לכלל קהל קוראי ויקיפדיה. על כן, אם אתה מעוניין לעבוד במשך זמן מה על הערך ואינך מעוניין שתופיע חצי מלאכה לעיני כל, מומלץ לכתוב בארגז חול אישי, אותו ניתן ליצור באמצעים דומים ליצירת ערך, אלא שכך הוא לא יוצג לעיני כל עד אשר תחליט אתה כי העבודה תמה וניתן להעבירו למרחב הראשי. הסברים מפורטים, כאמור, במדריך.
  4. כמו כן, שים לב לנושא החתימה. אנו נוהגים לחתום בסוף הודעות בעזרת שימוש בכפתור ה- ~ (לרוב מימין לספרה 1 ומעל לכפתור ה-Tab במקלדת). הקלדת ~~~ ייצור חתימה אוטומטית על פי שם המשתמש שלך, בעוד שסימון ~~~~ יוסיף גם את חותמת הזמן, כפי שאתה רואה בהודעות שלי. הדבר מקל על הדיאלוג בין המשתמשים.
  5. עוד הערה, לגבי החתימה ואולי גם לגבי הערך. בעוד שאנו נשמח לקבל ערכים מתחום המוזיקה ואני משוכנע שיש ביכולתך לתרום לנו רבות בתחום ההתמחות הייחודי למדי שלך, יש לשים לב שלא יהיה זה ראוי לקדם את עצמך דרך ויקיפדיה. על כן אין להוסיף לחתימה "...גיטרות בהזמנה אישית", ויש להמנע מפרסום גם בערכים.
אם יש לך שאלות נוספות אשמח לענות. זהר דרוקמן - I♥Wiki22:10, 20 באפריל 2009 (IDT)תגובה