שיחת משתמש:Ruety

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תגובה אחרונה: לפני 8 שנים מאת Sivreg בנושא ריפוי בעיסוק בתחום בריאות הנפש
If you can't read Hebrew, click here. עברית | العربية | English | русский | español | italiano
שלום Ruety, וברוך בואך לוויקיפדיה העברית!
כדי לסייע לך להצטרף לקהילת הכותבים והכותבות בוויקיפדיה, באפשרותך:
לסיוע נוסף
דפי עזרה
קבלת ייעוץ
עקרונות וקווים מנחים
כללי התנהגות בדפי שיחה

בברכה, אופק כחול - ביבר הזכוכית 22:16, 16 בנובמבר 2015 (IST)תגובה

שלום ותודה על תרומתך לוויקיפדיה! אני פונה אליך בעקבות המשפט "שוכתב ע"י מרפאות בעיסוק מהמרכז הרפואי לבריאות הנפש באר יעקב-נס ציונה לרגל יום הריפוי בעיסוק הבינלאומי שצוין ב28.10." שמופיע בגוף הערך. רציתי להבהיר שכל תוכן המועלה לוויקיפדיה משוחרר ברישיון חופשי ובלתי חוזר. יש לכך כמה משמעויות:

  • בעצם העלאת התוכן יש ויתור מסויים בזכויות. בהתאם למקובל בוויקיפדיה, לא ניתן להשאיר בערך משפטים על זהות התורמים, אך כן ניתן להעביר את המשפט לדף השיחה.
  • שמתי לב שאחרי כל משפט מופיע מקור. ראשית יש לומר תודה על ההשקעה בעריכה ושנית, חשוב לבחון שאין כאן הפרה של זכויות יוצרים. אני רוצה לוודא איתך שהמשפטים אינם מועתקים מהמקורות אלא נוסחו במילותייך שלך (כפי שמשתמע מהמילה "שכתוב").

תודה, אופק כחול - ביבר הזכוכית 22:16, 16 בנובמבר 2015 (IST)תגובה

הדף היה כתוב כמאמר או סיכום ולא כערך. אני בעד לשלב את התכנים בצורה מסודרת ובהתאם לכללים כחלק מהערך ריפוי בעיסוק. בינתיים העברתי למשתמש:Ruety/ריפוי בעיסוק בתחום בריאות הנפש. ‏ Uziel302שיחהאמצו ערך יתום! 00:34, 20 בנובמבר 2015 (IST)תגובה
שלום, הפנו אלי את הערך שכתבת. כל הכבוד על היוזמה! אני מרפאה בעיסוק בתחום השיקום בקהילה בבריאות הנפש. אשמח לעזור בשכתובו על פי כללי ויקיפדיה. בנוסף, אני וקולגות מתחילים בארגון ערכים בתחום הריפי בעיסוק ובקרוב אעלה קול קורא להתגייסות למטרה זו ואשמח שתקחי/תקחו חלק. בברכה Sivreg - שיחה 23:46, 22 בנובמבר 2015 (IST)תגובה