שיחת משתמש:Paz950

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תגובה אחרונה: לפני 7 שנים מאת Tshuva בנושא לא תתגודדו

חמרמרת השרון[עריכת קוד מקור]

שלום, ביצעת ניסוי יצירת דף. הניסוי הצליח והדף נוצר, אך הוא מופיע כדף רגיל לכל דבר, כך שכולם יכולים לצפות בו. מכיוון שתוכנו אינו מתאים לאנציקלופדיה, הוא נמחק.

להבא, נא לבצע ניסויים כדוגמת זה בארגז החול. כמו כן, אם לא ברור לך אם העריכה תקינה, יש ללחוץ על "תצוגה מקדימה" כדי לבחון את השינוי, ורק לאחר שווידאת שהדף שנוצר תקין, ללחוץ על "שמירה". כדי ללמוד יותר על האתר, יש לפנות אל הדף "ברוכים הבאים".

בברכה, יוסאריאןשיחה 17:01, 7 בפברואר 2012 (IST)תגובה

שש זכירות[עריכת קוד מקור]

תודה על תרומתך לוויקיפדיה. עם זאת, מחקנו את הערך שש זכירות שכתבת, כיוון שאינו עומד בסטנדרטים של כתיבת ערכים באנציקלופדיה בשל נושאו, תוכנו או ניסוחו, או בשל היות הערך שכתבת קצר מדי מכדי להיות ערך אנציקלופדי. אם לדעתך הנושא ראוי לערך ובכוונתך להרחיבו, ניתן לפנות לדף בקשות ממפעילים כדי לבטל את המחיקה ולשחזר את הערך.
מומלץ לעבור על המדריך שלנו כדי להכיר טוב יותר את הסגנון המקובל של ויקיפדיה. כדאי גם לקרוא מספר ערכים טובים כדי לראות דוגמאות לסגנון כתיבה המקובל בוויקיפדיה. בנוסף, אפשר להיעזר בחונך או חונכת המציעים את עזרתם בקליטת עורכים חדשים. אפשר לעיין גם במדריך המקוצר: ויקיפדיה:לאן נעלמה העריכה שלי?.

בברכה, Assayas שיחה 12:01, 18 במאי 2014 (IDT)תגובה

חלבנה[עריכת קוד מקור]

שלום. הערך חלבנה, שיצרת, נשאר במרחב הערכים, אך הוא מחוסר מקורות. אנא הוסף מקורות לכל הקביעות העובדתיות שהבאת בערך, כדי שאנשים נוספים יוכלו לקבל תועלת ממידע אמין. תודה על הכל. יום נפלא. ביקורת - שיחה 09:32, 19 במאי 2014 (IDT)תגובה

מצווה דאורייתא[עריכת קוד מקור]

שלום, הפכתי את הדף שיצרת להפניה לדף מצווה העוסק בנושא זה בדיוק. יצויין שיש כבר הפניה לערך זה מהדף מצווה מדאורייתא וכד'. ‏DGtal12:06, 12 ביוני 2014 (IDT)תגובה

לא תתגודדו[עריכת קוד מקור]

שלום Paz950,
תודה על תרומתך לוויקיפדיה. הערך-לעתיד "לא תתגודדו" שכתבת עדיין אינו עומד בסטנדרטים של כתיבת ערכים באנציקלופדיה, והועבר לבינתיים ממרחב הערכים אל הדף "משתמש:Paz950/‏לא תתגודדו". הוא יימצא בטיוטה עד לתיקונו, בה ניתן להמשיך להרחיב ולערוך את תוכנו. נושאים שבדרך כלל זקוקים לשיפור הם:

  • חשיבות אנציקלופדית וסימוכין – האם ברור מה חשיבות הנושא ומה מייחד אותו? האם יש סימוכין ומקורות?
  • סגנון ועיצוב – האם יש קישורים וחלוקה לכותרות בערך?
  • תוכן – ויקיפדיה היא אנציקלופדיה, וערכים צריכים לספק לקורא מידע מעבר להגדרה מילונית (לצורך זה קיים ויקימילון). ניתן לכתוב ערך קצר עם מעט מידע בסיסי (קצרמר), אך לא ערך קצר ביותר (אולטרה-קצרמר).
  • לשון – האם הערך מנוסח היטב בהתאם לנהוג בוויקיפדיה?

ניתן לפנות לחממה כדי לבקש משוב ספציפי יותר על הערך. בנוסף, ניתן להסתייע במדריך לכתיבת ערכים. לאחר שהערך יורחב ויתוקן, וכאשר יעמוד בסטנדרטים של ערך בוויקיפדיה – יתאפשר להחזירו למרחב הערכים. בהצלחה!‏Uziel302שיחהאמצו ערך יתום! 23:23, 20 באוגוסט 2014 (IDT)תגובה

שלום Uziel302!
תוכל לומר לי אילו נקודות בערך דורשות שיפור על מנת שיחזור למרחב הערכים?
תודה רבה
Paz950
(Paz950 - שיחה 15:40, 21 באוגוסט 2014 (IDT))תגובה
ישר כח על היוזמה,
הערך כרגע אכן לא מתאים למרחב הערכים.
אשמח לעזור לך להביא אותו להתאמה, המרחק קטן. אשמח גם לעזור בהמשך הדרך ובהבנת הסביבה של העורכים בויקיפדיה העברית שלפעמים אינה פשוטה לכותב המתחיל.
בברכה, Tshuva - שיחה 19:26, 11 במאי 2017 (IDT)תגובה