שיחת משתמש:Odedgutman

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תגובה אחרונה: לפני 15 שנים מאת Solidice190 בנושא כפר סטודנטים
If you can't read Hebrew, click here. עברית | العربية | English | русский | español | italiano
שלום Odedgutman, וברוך בואך לוויקיפדיה העברית!
כדי לסייע לך להצטרף לקהילת הכותבים והכותבות בוויקיפדיה, באפשרותך:
לסיוע נוסף
דפי עזרה
קבלת ייעוץ
עקרונות וקווים מנחים
כללי התנהגות בדפי שיחה

בברכה, Docentשיחה 23:00, 15 ביולי 2008 (IDT)תגובה

כפר סטודנטים[עריכת קוד מקור]

ראיתי שיצרת ערך אך כל מה שכתבת בו זה "כפר סטודנטים בבניה". כך לא מתחילים עבודה על ערך. נכון לרגע זה, בהיותו לא מתאים לויקיפדיה הוא נמחק לבקשתי. תוכל לנסות ולבנות אותו ב:משתמש:Odedgutman/ארגז חול ומשם להעתיק את החומר כשיהיה מוכן לתוך ערך. בכל אופן אם אתה עובד על ערך קיים (אל תציב תבנית זו בערך ריק) נהוג להציב תבנית {{בעבודה}} בערך הנראית כך אחרי שמירה:

הדף נמצא בשלבי עבודה: כדי למנוע התנגשויות עריכה ועבודה כפולה, אתם מתבקשים שלא לערוך את הדף בטרם תוסר ההודעה הזו, אלא אם כן תיאמתם זאת עם מניח התבנית.
אם הדף לא נערך במשך שבוע ניתן להסיר את התבנית ולערוך אותו, אך לפני כן רצוי להזכיר את התבנית למשתמש שהניח אותה, באמצעות הודעה בדף שיחתו.
הדף נמצא בשלבי עבודה: כדי למנוע התנגשויות עריכה ועבודה כפולה, אתם מתבקשים שלא לערוך את הדף בטרם תוסר ההודעה הזו, אלא אם כן תיאמתם זאת עם מניח התבנית.
אם הדף לא נערך במשך שבוע ניתן להסיר את התבנית ולערוך אותו, אך לפני כן רצוי להזכיר את התבנית למשתמש שהניח אותה, באמצעות הודעה בדף שיחתו. שיחה

כמו כן תמיד עדיך להעלות ערך מלא שעברת עליו ובדקת אותו כדי לא להרבות בעריכות שכן כל עריכה דורשת ניטור ובדיקה מה שגוזל זמן של משתמשים אחרים. את תשים לב בדף שמעל הודעה זו יש דפי עזרה שיעזרו לך ללמוד איך לכתוב נכון בויקיפדיה. ודבר אחרון: אל תחשוב שאני אומר משהו כאן מתוך כעס אלא מתוך רצון לראות אנציקלופדיה מוצלחת. אשמח לראות אותך תורם, ואל תיבהל אם בהתחלה זה קצת קשה לעבוד כמו שנהוג כאן. אני בטוח שתלמד במהרה. אם תרצה לענות לי תוכל לענות כאן ולא בדף שלי, כפי שנהוג בויקיפדיה, כדי לראות שיחה רצופה. כמובן אתה תמיד מוזמן להשאיר הודעה בדף השיחה שלי בכל נושא ואף לתזכר אותי אם לא עניתי לך לתגובתך כאן. בברכה, Docentשיחה 23:00, 15 ביולי 2008 (IDT)תגובה