שיחת משתמש:Nadav rozengarten

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תגובה אחרונה: לפני 10 שנים מאת Neukoln בנושא עריכה שגויה
If you can't read Hebrew, click here. עברית | العربية | English | русский | español | italiano
שלום Nadav rozengarten, וברוך בואך לוויקיפדיה העברית!
כדי לסייע לך להצטרף לקהילת הכותבים והכותבות בוויקיפדיה, באפשרותך:
לסיוע נוסף
דפי עזרה
קבלת ייעוץ
עקרונות וקווים מנחים
כללי התנהגות בדפי שיחה

בברכה, גילגמש שיחה 13:54, 24 בפברואר 2014 (IST)תגובה

עריכה שגויה[עריכת קוד מקור]

שלום,

אתה מבצע עריכות שגויות בערך הסעת חום שים לב בבקשה לביטולים שנעשים לעריכותיך. עיין בבקשה במדריכי הכתיבה שלנו. גילגמש שיחה 12:02, 27 בפברואר 2014 (IST)תגובה

גילגמש, זה בערך מעבר חום בהסעה. ההפניה הסעת חום מובילה לפסקה בערך מעבר חום (כנראה יש לשנות אותה לערך החדש ולהוסיף מהפסקה הפניה לערך המורחב). אני מניח שנדב הוא משתמש חדש, שבא לכתוב ערך לתחרות פיזיוויקי, ושטרם התוודע ללשונית גרסאות קודמות ולתקצירי העריכה. משכך, בקשה לשים לב לביטולים או לחדול מעריכות שגויות, מבלי להסביר לו מה שגוי ומדוע עריכותיו בוטלו, חסרת משמעות. גם הפניה כללית למדריכים עלומים בהם עליו לחפש מה עשה לא בסדר היא חסרת משמעות.
נדב, אם הערך נכתב כחלק מהתחרות אז עליך להירשם לפי ההנחיות שבויקיפדיה:מיזמי ויקיפדיה/פיזיוויקי/התחרות השנייה. גם אם לא באת בגלל התחרות אז אין לך מה להפסיד מלהצטרף אליה ולהמשיך בשיפור הערך.
לעצם הביטולים: כשחסר ערך נהוג להשאיר קישור פנימי "אדום" לדף שטרם נוצר כאן, ולא לקשר לערכים בוויקיפדיה בשפה זרה. ברגע שמישהו יצור את הערך הקישור "יוכחל" ולחיצה עליו תעביר לערך החדש. בין היתר זה בא לעודד את יצירתם של ערכים חדשים ולחסוך עבודת קישור עתידית. אם יש ערך קיים בלועזית שאתה רוצה לקשר אל המקביל אליו, דרך מהירה לבדוק אם יש מקביל היא לבדוק בתפריט הצד בערך הלועזי, תחת הכותרת "languages", האם יש קישור לערך העברי. כדאי להיעזר גם במנוע החיפוש המקומי שכאן או לעיין ברשימת הערכים שבקטגוריה:תרמודינמיקה.
בהמשך לאמור, בערך שכתבת חסרים קישורים פנימיים לערכים קיימים בוויקיפדיה, בעיקר ממונחים פיזיקלים אחרים. יש להוסיף אותם וראה דוגמה בעריכה הזאת.
באותה עריכה הפרדתי גם בין מקורות שיש אליהם גישה מקוונת (פסקת קישורים חיצוניים) לכאלה שאין (פסקת לקריאה נוספת). נויקלן 13:10, 27 בפברואר 2014 (IST)תגובה