שיחת משתמש:Imanuel300

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תגובה אחרונה: לפני 12 שנים מאת Danny-w בנושא שיחה:טאט
If you can't read Hebrew, click here. עברית | العربية | English | русский | español | italiano
שלום Imanuel300, וברוך בואך לוויקיפדיה העברית!
כדי לסייע לך להצטרף לקהילת הכותבים והכותבות בוויקיפדיה, באפשרותך:
לסיוע נוסף
דפי עזרה
קבלת ייעוץ
עקרונות וקווים מנחים
כללי התנהגות בדפי שיחה

בברכה,דניאל צבישיחה 19:05, 24 באוקטובר 2007 (IST)תגובה


כפי ששמת לב, יש באפשרותך לערוך כל דף באתר. עם זאת, ישנן עריכות שאינן מקובלות בוויקיפדיה, וכך גם העריכה שנעשתה על ידך. אם לדעתך יש טעות בערך זה, ניתן לדון בכך בדף השיחה של הערך. כמו כן, מומלץ לעיין בדף ההדרכה לניהול דיונים בעריכות שנויות במחלוקת.

הדף שערכת שוחזר למצבו הקודם, כך ששום נזק לא נגרם. אולם עריכה חוזרת ונשנית של דפים תוך התעלמות מתוצאות הדיון עלולה להוביל לחסימתך.

תודה, כ.אלון - שיחה 11:24, 28 באוקטובר 2011 (IST)תגובה

שלום רב,

ויקיפדיה היא אנציקלופדיה ולא מדיום פרסומי, כך שהוספת פרסומות וקישורים שמטרתם לקדם רעיון, ארגון, עמותה או עסק מסחרי שאינם מוסיפים ידע מהותי לקוראים אינה מקובלת ועשויה להיחשב השחתה.

העריכה שנעשתה על ידך היא פרסומית, והיא נמחקה כך ששום נזק לא נגרם, אולם להבא יש להימנע מהוספת תוכן פרסומי.

לתשומת לבך: ויקיפדיה איננה משפרת דירוג במנועי חיפוש.

אם לדעתך התוכן שהוספת אינו מהווה פרסומת, ניתן לנמק את העריכה בדף השיחה של הערך.

בברכה, כ.אלון - שיחה 11:24, 28 באוקטובר 2011 (IST)תגובה

שיחה:טאט[עריכת קוד מקור]

שלום עימנואל. הערך טאט נמחק מספר פעמים מאחר שבאופן שבו הוצג מדובר בפירסומת. אם לדעתך מדובר במושג בעל ערך אנציקלופדי, המוכר בציבור כבעל חשיבות ציבורית, ונסקר על ידי אמצעי התקשורת ככזה, אנא הבהר זאת בדף השיחה (שיחה:טאט), או כאן, ותן הוכחות לחשיבות ציבורית זו. אנו מזמינים אותך לתרום לויקיפדיה בערכים אחרים. בברכה, דני Danny-wשיחה 11:31, 28 באוקטובר 2011 (IST)תגובה


טאט זו טכניקה ידועה בעולם ע"י אלי עזר היא הובאה לארץ ומאז ישנם מאות אנשים שלמדו את שיטת טאט ואלפי אנשים שטופלו בשיטה זו אני לא רואה סיבה למחוק את הערך אם חרגתי מעט בכתיבה אזי בשביל זה יש עורכים!!

שלום לך. בחיפוש בגוגל מצאתי את האתר הזה. הויקיפדיה היא אנציקלופדיה ככל אנציקלופדיה. במידה שיש למושג זה חשיבות ציבורית ולכן הוא זכאי לערך אנציקלופדי, אנא הבא כאן קישור לכתבה עיתונאית, לא פירסומית, המסקרת את המושג. בברכה, דני. Danny-wשיחה 11:55, 28 באוקטובר 2011 (IST)תגובה
דף השיחה שלך שוחרר על מנת לאפשר ההתדיינות. בברכה, דני. Danny-wשיחה 12:26, 28 באוקטובר 2011 (IST)תגובה

http://www.eli-ezer.com/images/stories/pdf_file_article_in_peninah.pdf קישור לכתבה שפורסמה ב"פנימה" כזכור השיטה הובאה מחו"ל TAT ובאנגלית יש המון חומר, באנגלית http://www.tatlife.com/media בווקי אנגלית http://en.wikipedia.org/wiki/Tapas_Acupressure_Technique אך אני ערכתי את הנושר "טאט"-בעברית אבקש שוב אם תוכל לערוך את הנושא ולא למחוק אותו וכן להסיר את החסימה תודה רבה

הקישור שהבאת הוא מטקסט שהפיץ אלי עזר עצמו. במידה שיש חשיבות ציבורית לגישת טאט, אנא הבא כאן קישור למאמר (לא פרסומת) שנכתב בעיתון בעל תפוצה ארצית, כדוגמת מעריב, ידיעות אחרונות, הארץ, The Jerusalem Post, אתר וואלה, אתר נענע, אתר ynet, כתבה בערוץ 1, ערוץ 2, ערוץ 10, וכו'. לא כתבה שנכתבה, נערכה או מומנה על ידי אלי עזר, אלא על ידי גורם שלישי, בלתי תלוי, בעל מוניטין ציבורי או מחקרי. כאמור - גורם אחר, לא תלוי, שאינו מר אלי עזר. בברכה, דני. Danny-wשיחה 12:54, 28 באוקטובר 2011 (IST)תגובה

למה באנגלית ישנה אפרות שהערך יופע ובעברית לא? אני מצרף כאן את מה שכתבתי בתקווה שתכניס את זה לערך תודה

ט.א.ט היא טכניקה נרכשת לעזרה עצמית. משמשת לשחרור חסימות ודאגות, מצוקה טראומטית, תפיסות עקומות, והפחתת תגובות אלרגיות שליליות. וכן להרגשת שלווה, הסתכלות חיובית, שחרור, כוח ובטחון עצמי. בשיטה זו נוגעים בצורה עדינה בנקודות חשובות באזור הראש תוך מיקוד המחשבה במשפטים מסוימים. שיטת טאט היא פשוטה ויעילה, ומספקת שלווה, רוגע, בריאות והעצמה תוך דקות.


טאפאס פלמינג פיתחה בשנת 1993 את שיטת ט.א.ט (Tapas Acupressure Technique) טאפאס סללה דרך חדשה להפסיק מתח טראומטי תגובות אלרגיות ותפיסות מוגבלות. ריפוי מחלות כולל סרטן. כבר 10,000 אנשים ברחבי העולם נרפאו ושינו את חייהם ונהיו מאושרים. שיטת טאט היא יהודית מאוד, הן במקורו והן במהותו. טאפאס פלמינג היא יהודיה, הטכניקה של השיטה מקבילה לנקודות על הגוף המשמשות בפולחן היהודי היומיומי, לדוגמא כמו זה של תפילין.

מחקר מדעי[עריכת קוד מקור]

מחקר היתכנות ראשוני השוואת טכניקת טאט מול טכניקת לחיצות על צ'י קונג בקבוצת תמיכה בשומרי משקל הראה שטאט עשויה לגבור על שיטות אחרות. The results were not statistically significant . A 500-member randomized trial of TAT versus standard weightloss management intervention funded by the NCCAM is slated for completion in 2011. התוצאות לא היו מובהקות סטטיסטית . מחקר אקראי של טאט לעומת צ'י קונג על 500 חברי קבוצה להורדה במשקל, כאשר הניהול במימון NCCAM צפוי להסתיים בשנת 2011.

  • [[[:en:Tapas Acupressure Technique|Tapas Acupressure Technique]]]

לקריאה נוספת[עריכת קוד מקור]

[[המרכז הלאומי לרפואה משלימה ואלטרנטיבית (13 אוקטובר 2006). "סקירת אנרגיה לרפואה"http://nccam.nih.gov/health/backgrounds/energymed.htm . [[ [[a b Grant J. Devilly (2005). "Power Therapies and possible threats to the science of psychology and psychiatry" . Australian and New Zealand Journal of Psychiatry 39 (6): ^ ב גרנט ג'Devilly (2005). "טיפולים כוח ואיומים ניתן מדע הפסיכולוגיה והפסיכיאטריה" אוסטרליה וניו זילנד Journal of Psychiatry 39 (6).: ]] [[ Mist, S.; C. Elder, M. Aikin, C Ritenbaugh (2005). "Phase I/II randomized trial of Tapas Acupressure for weightloss maintenance" . Focus on Alternative and Complementary Therapies 10 : ^ Mist, ס ', ג אלדר, מ Aikin, C Ritenbaugh (2005). "שלב I / II של ניסוי אקראי אקופרסורה טאפאס תחזוקה להורדה במשקל" דגש על טיפולים אלטרנטיביים משלימים 10:. Retrieved 2008-02-09 . קטגוריה: 2008/02/09. ]] [[ Wahl-Stephens, Greg (2009-06-10). "$2.5 billion spent, no alternative cures found" . ^ וואהל-סטיבנס, גרג (2009/06/10). "2500000000 $ בילה, לא נמצא מרפא אלטרנטיבי" . MSNBC . http://www.msnbc.msn.com/id/31190909/from/ET/ . MSNBC. http://www.msnbc.msn.com/id/31190909/from/ET/ . Retrieved 2009-06-11 . קטגוריה: 2009/06/11. ]] Elder, Charles R.. "Randomized Trial of Tapas Acupressure Technique for Weightloss ^ אלדר, צ'ארלס ר. "מחקר אקראי של טכניקה אקופרסורה טאפאס עבור הרזיה Retrieved 2008-02-11 . קטגוריה: 2008/02/11. AR Pratkins. "How to sell a pseudoscience" . http://www.positiveatheism.org/writ/pratkanis.htm . ^ AR Pratkins. "איך למכור פסוודו" . http://www.positiveatheism.org/writ/pratkanis.htm .

שלום רב,

ויקיפדיה היא אנציקלופדיה ולא מדיום פרסומי. לפיכך, הוספת ערכים פרסומיים, פרסומות וקישורים שמטרתם לקדם אישיות, רעיון, אתר, ארגון, עמותה או עסק מסחרי, שאינם מוסיפים ידע מהותי לקוראים, אינה מקובלת ועשויה להיחשב כהשחתה. העריכה שנעשתה על ידך היא פרסומית, והיא נמחקה כך ששום נזק לא נגרם, אולם להבא יש להימנע מהוספת תוכן פרסומי.

לתשומת לבך: ויקיפדיה איננה משפרת דירוג במנועי חיפוש.

אם לדעתך התוכן שהוספת אינו מהווה פרסומת, ניתן לנמק את העריכה בדף השיחה של הערך.

תבנית:Infobox רפואה אלטרנטיבית

"טכניקת אקופרסורה טאפאס (או TAT ') הוא שנוי במחלוקת משלים טיפול קידם כדי לנקות את הרגשות שליליים וטראומות עבר. למרות שטכניקה המלאה הומצאה בשנת 1993 על ידי טאפאס פלמינג, מורשה דיקור סיני בקליפורניה, משלב אלמנטים של TAT ובונה על [[]] אקופרסורה טכניקות אחרות. כמו השני טיפולי אנרגיה, TAT מסתמך על אינטרנט אנרגיה משוערת שעבורו אין כל בסיס מדעי כבר נמצא ושום פנים ואופן biophysical של פעולה הנחושה <ref name="NCCAM"> תבנית:לצטט. </ ref> <ref name="Devilly"/>

היסטורית[עריכת קוד מקור]

הומצא בשנת 1993 על ידי גב 'טאפאס פלמינג, האקופונקטורה מורשה קליפורניה, תבנית:ציטטת צורך הרעיון הבסיסי טוען כי טראומה רגשית לא פתורה מובילה לחסימה של הזרימה הטבעית של משוער אנרגיה. מתרגלים של TAT טענה כי יישום עצמי של לחץ קל לארבעה אזורים בראש (פינה פנימית של שתי העיניים, אחת חצי סנטימטר מעל המרחב שבין הגבות, והחלק האחורי של הראש) תוך שימת תשומת לב על שורה של צעדים מילוליים משחרר חסימה זו ומאפשרת לריפוי תבנית:צורך Citation. TAT היה מיועד במקור להיות פרוטוקול חיסול אלרגיה, לעומת זאת הדגש עבר לטראומה נפשית לאחר שכמה החולים הראשונים לחוות טכניקה זו דיווח כי רזולוציה טראומה לא פתורה היה שכיח יותר מאשר הקלה האלרגיה תבנית:ציטטת צורך.

הערכה מדעית == == אין שיטה מדעית מתקבלת על הדעת של פעולה מוצעת לטכניקת אקופרסורה טאפאס, במקום להסתמך על פג תוקפיו אנרגיה משוערת ו מרידיאן ים עם שום בסיס זיהה biophysical או היסטולוגית. סקירה 2005 של מה שמכונה "טיפולי Power" הגיע למסקנה שטכניקות תאת ודומות "לא הייתה שום הסבר מדעי תקף פעולה חדש, להראות יעילות שאינה ספציפית בלבד, מראה שום הוכחה לכך שהם מציעים שיפורים מהותיים לטיפול פסיכיאטרי הקיים , ובכל זאת להציג מאפיינים רבים בקנה אחד עם פסוודו "<ref name="Devilly"> {{מצטט כתב עת |. Title = טיפולי כוח ואיומים אפשריים למדע הפסיכולוגיה ופסיכיאטריה | מחבר = גרנט ג'Devilly | url = Http://www.blackwell-synergy.com/doi/abs/10.1111/j.1440-1614.2005.01601.x | כתב העת = אוסטרליים וניו זילנד Journal of Psychiatry | שנה = 2005 | נפח = 39 | דפים = 437 -445 | = 15,943,644 PMID | |. = 6}} <> TAT גם תואם את "תשע הפרקטיקות של פסאודו", כפי שזוהה על ידי AR Pratkins <שם ref = נושא 10.1111/j.1440-1614.2005.01601.x דוי = "Pratkins"> תבנית:לצטט אינטרנט </ ref> יש הרבה, בעיקר פסיכולוגי, הסברים לתוצאות חיוביות טיפוליות כגון אפקט פלצבו או דיסוננס קוגניטיבי. סקירה 2009 זיהתה "ליקויים מתודולוגיים" במחקר שדיווחו על "הצלחות קטנות" כנגד מידה וטיפול בנושא "אנרגיה פסיכולוגיה" (טכניקות חופש רגשיות) "הם פוטנציאל המיוחס לטכניקות קוגניטיביות והתנהגותיות ידועות כי הם כלול במניפולציה באנרגיה. " הדו"ח הגיע למסקנה כי "פסיכולוגים וחוקרים צריכים להיזהר משימוש בטכניקות כאלה, ולעשות מאמצים כדי ליידע את הציבור על ההשפעות השליליות של טיפולים המפרסמים טענות מופלאות". <ref> תבנית:מצטט כתב עת </ ref>

ראה גם == ==

הפניות == ==


קטגוריה: טיפול מניפולטיבי קטגוריה: טיפולי אנרגיה