לדלג לתוכן

שיחת משתמש:Hagarkohavi

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תגובה אחרונה: לפני 10 שנים מאת Ijon בנושא אשת טורס

אשת טורס[עריכת קוד מקור]

שלום רב,

ויקיפדיה היא אנציקלופדיה ולא מדיום פרסומי. לפיכך, הוספת ערכים פרסומיים, פרסומות וקישורים שמטרתם לקדם אישיות, רעיון, אתר, ארגון, עמותה או עסק מסחרי, שאינם מוסיפים ידע מהותי לקוראים, אינה מקובלת ועשויה להיחשב כהשחתה. העריכה שנעשתה על ידך היא פרסומית, והיא נמחקה כך ששום נזק לא נגרם, אולם להבא יש להימנע מהוספת תוכן פרסומי.

לתשומת לבך: ויקיפדיה איננה משפרת דירוג במנועי חיפוש.

אם לדעתך התוכן שהוספת אינו מהווה פרסומת, ניתן לנמק את העריכה בדף השיחה של הערך.

קוריצהלול התרנגולותאהמהמורשת העולמית. פשוט עולמית! 17:17, 8 בדצמבר 2013 (IST)תגובה


שלום ברוקולי,

מחקתם את הערך החדש (אשת טורס) בטענה שהוא מציג מידע פרסומי. ואולם, אין בכוונתנו כלל לעשות שימוש בבמה זו לצורכי פרסום, אלא - אנחנו רוצים להציג את המידע הנכון והעדכני ביותר אודות החברה.

למשל:

חברת אשת טורס כבר לא נמצאת בבעלות ציבורית, אלא בבעלות פרטית. לאשת טורס נוספו עוד מספר אתרי אינטרנט וחברות משנה (ראה "אשת ביזנס", "TIX" ועוד). אשת טורס פתחה מרכז הזמנות רחב היקף באשקלון והפכה ל - 1 מ - 10 המעסיקים הגדולים בעיר.

ועוד.

אנחנו מבקשים לעדכן את המידע בהתאם לפעילות החברה כיום ולא להמשיך ולהציג מידע כוזב שאינו עדכני ואינו רלוונטי. אם תרצו, אתם מוזמנים לקבל אליכם את הטקסט ולערוך אותו כראות עיניכם. ובלבד שהמידע יהיה נכון.

תודה,

הגר.

Hagarkohavi - שיחה 12:46, 9 בדצמבר 2013 (IST)תגובה

מצוין. מני את העובדות שאינן עדכניות בדף השיחה של הערך, ולא בערך עצמו. אנחנו נעדכן את הערך בהתאם, מכיוון שנראה שאינך מצליחה להפריד את העדכונים העובדתיים מן השבחים העצמיים. הנה דף השיחה, לנוחותך. Ijon - שיחה 19:57, 9 בדצמבר 2013 (IST)תגובה