שיחת משתמש:Gennesect/ארכיון1

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תגובה אחרונה: לפני 3 שנים מאת אנדרסן בנושא מיזם סקנדינביה

דף זה הוא דף ארכיון של דיון או הצבעה שהסתיימו. את המשך הדיון יש לקיים בדף השיחה של הערך או הנושא הנידון. אין לערוך דף זה.

לראש הדף
לתחתית הדף

סנדי הסנאית[עריכת קוד מקור]

בוטל
בוטל

שלום,

תודה רבה על המאמץ לתרום לוויקיפדיה העברית. לצערי, נאלצתי לבטל את עריכתך בדף סנדי הסנאית. הסיבה לכך היא: הפרמטר שהוספת לא קיים בתבנית.. נא לשים לב שלפי הנהלים אין לחזור על עריכה שבוטלה, אלא יש לדון על כך בדף השיחה, או להציע חלופה בהתחשב בנימוקי הביטול. מומלץ לעבור על המדריך לכתיבת ערכים על מנת להכיר טוב יותר את הסטנדרטים של ויקיפדיה.
בברכה, • צִבְיָהשיחה • י"ג בשבט ה'תשע"ז 14:49, 9 בפברואר 2017 (IST)

בבקשה תפסיק[עריכת קוד מקור]

הערכים שאתה יוצר כוללים המון מידע אינו נחוץ. אנחנו לא בולבפדיה פה, אנחנו ויקיפדיה.אבוש ג'ואל והסבא השביעי - שיחה 09:38, 22 ביולי 2017 (IDT)

ביקורת צריכה להיות בונה ופחות פוגענית. המטרה היא לשפר את ויקיפדיה. אם יש לך הערות קונקרטיות, אתה מוזמן לתת אותם. אם באת להעליב משתמשים שמשקיעים בוויקיפדיה, גם אם לא לשביעות רצונך, ראה זאת כעצה ידידותית להפסיק. Itzuvit - שיחה סדנה 09:50, 22 ביולי 2017 (IDT)
היי. אשתדל לקחת זאת כביקורת בונה ולהפנים את הבקשה. אם מדובר בערך על אש קטצ'אם, בעיניי מדובר בערך חיוני ומתאים. קטצ'אם הוא אחד משורה של דמויות האנימציה הפופולאריות והמפורסמות בכל הזמנים, וממילא בהרבה ויקיפדיות זרות דאגו לכתוב ערך זה. בכל אופן, שוב, מודה לך על הביקורת. Aa512 - שיחה 09:38, 22 ביולי 2017 (IDT)

תרגמת[עריכת קוד מקור]

אהלן. עברתי עכשיו על כמה ערכים שלך, ומצאתי שיש בהם בעיות לשוניות רבות. הבסיס טוב, אבל דרושה הגהה מאד מסיבית. אתה מעלה הרבה ערכים, אז אנא - טרם אתה מעלה ערך נוסף, ערוך שוב את הערך הקודם שכתבת. יש שם כל מיני ביטויים שאינם מובנים בעברית, או שהתחביר שלהם שגוי. לדוגמה: "את הקליפ ל "Million Reasons" ניהלו על ידי רות הגובן ואנדריאה גלרדין". האם הכוונה, "הקליפ של השיר נוהל (הופק?) על ידי רות הגובן ואנדריאנה גלרדין"? או "הקליפ פורסם ב-14 בדצמבר 2016, אחר הצהריים ב - MTV, ואחריו ברחבי העולם הוא יצא ב- Vevo זמן קצר לאחר מכן" - יש לכתוב, "זמן קצר לאחר מכן הוא יצא ב-VEVO". לא כל משפט מאנגלית אפשר לתרגם כלשונו לעברית. לפעמים התחביר לחלוטין משתבש במעבר בין השפות. אנא שים לב לכך. תודה :-) • צִבְיָהשיחה • ב' באב ה'תשע"ז 15:46, 25 ביולי 2017 (IDT)

בסדר גמור, אקפיד לשים לב לכך יותר. תודה רבה [: . Aa512 - שיחה 15:54, 25 ביולי 2017 (IDT)
מעולה. אתן לך זמן לעבור על הערכים שכתבת, אבל אם זה לא יקרה אני אאלץ לשים עליהם תבניות שכתוב כדי שלא ייעלמו מתחת לרדאר. • צִבְיָהשיחה • ב' באב ה'תשע"ז 16:08, 25 ביולי 2017 (IDT)
אני מניח שסיימתי. תודה רבה! Aa512 - שיחה 17:17, 25 ביולי 2017 (IDT)
אני מצטערת שאני פונה אליך שוב. יצא לי לקרוא עוד כמה ערכים שלך, והבעיה עודה קיימת. לדוגמה, המשפט הזה מהערך מעדן סויה: "השימוש בחיידקים עורר ספקות חוזרות ונשנות בקרב טבעונים" - אינו מובן. אם אני מבינה נכון לטבעונים יש בעיה עם השימוש בחיידקים. צריך לנסח את המשפט אחרת. אי אפשר לתרגם את " certain recurring" ל"חוזר ונשנה" בהקשר הזה. זה לא נשמע כמו עברית. או בערך Stone Cold יש את המשפטים הבאים "הבלדה מתארת את הכאב של מחשבות על העבר וניסיון להמשיך הלאה ולהיות מאושר עם מישהו אחר" אפשר אולי "הבלדה מתארת את הכאב שמעוררות המחשבות על העבר, ועוסקת בניסיון להמשיך הלאה ולהיות מאושרים עם משהו אחר". או "שרה באופן דכאוני" - גם כן לא נשמע כמו עברית. הערכים הללו ברובם סבירים, אבל פה ושם יש משפטים שלא נשמעים כמו עברית כלל. בדרך כלל במקרים של עורכים שיש להם בעיות ניסוח מצמידים להם בסופו של דבר חונך. כיוון שרוב הטקסט בערכים שלך הוא בסדר, אני מניחה שבסופו של דבר מדובר בצורך בהגהה חוזרת והקפדה בתרגום. חשוב לנסות לתרגם את הטקסט בראש למשפט תקין בעברית, לא להסתמך אוטומטית על התרגום המילולי של גוגל טרנסלייט. אפשר גם לנסות לקרוא את הערך אחרי יום ולנסות לאתר שגיאות בתרגום. שוב מבקשת, אנא אקפד על כך. אתה יוצר הרבה ערכים, ומוטב שהם יהיו כתובים בעברית תקינה. • צִבְיָהשיחה • י"ב באב ה'תשע"ז 10:30, 4 באוגוסט 2017 (IDT)
אוקיי, אדאג לעבור שוב על הערכים החדשים ולהקפיד כמה שיותר על כך. תודה! Aa512 - שיחה 13:47, 4 באוגוסט 2017 (IDT)

היייייי[עריכת קוד מקור]

אני רואה שכבר יצרת בעבר ערכים שקשורים למוזיקה אז הייתי רוצה שתיצור ערכים שצבועים באדום לזמרות האהובות אליי, ליידי גאגא ומדונה. יש להם סיבובי הופעות, וסינגלים רבים שצבועים באדום ללא אחר משל עצמם ולכן אי אפשר לפרט אליהם בהרחבה בערך שקשור אליהן ולא לערך שקשור לסינגל\סיבוב ההופעות\אלבום. תודה. --Itsnik14 - שיחה 01:04, 17 באוגוסט 2017 (IDT)

הערך-לעתיד הועבר לדף טיוטה[עריכת קוד מקור]

שלום Gennesect,
תודה על תרומתך לוויקיפדיה. הערך-לעתיד "Sorry Not Sorry" שכתבת עדיין אינו עומד בסטנדרטים של כתיבת ערכים באנציקלופדיה, והועבר לבינתיים ממרחב הערכים אל הדף "משתמש:Gennesect/‏Sorry Not Sorry". הוא יימצא בטיוטה עד לתיקונו, בה ניתן להמשיך להרחיב ולערוך את תוכנו. נושאים שבדרך כלל זקוקים לשיפור הם:

  • חשיבות אנציקלופדית וסימוכין – האם ברור מה חשיבות הנושא ומה מייחד אותו? האם יש סימוכין ומקורות?
  • סגנון ועיצוב – האם יש קישורים וחלוקה לכותרות בערך?
  • תוכן – ויקיפדיה היא אנציקלופדיה, וערכים צריכים לספק לקורא מידע מעבר להגדרה מילונית (לצורך זה קיים ויקימילון). ניתן לכתוב ערך קצר עם מעט מידע בסיסי (קצרמר), אך לא ערך קצר ביותר (אולטרה-קצרמר).
  • לשון – האם הערך מנוסח היטב בהתאם לנהוג בוויקיפדיה?

ניתן לפנות לחממה כדי לבקש משוב ספציפי יותר על הערך. בנוסף, ניתן להסתייע במדריך לכתיבת ערכים. לאחר שהערך יורחב ויתוקן, וכאשר יעמוד בסטנדרטים של ערך בוויקיפדיה – יתאפשר להחזירו למרחב הערכים. בהצלחה! Ldorfmanשיחה 12:14, 29 באוגוסט 2017 (IDT)

היי! תודה על תשומת הלב (:. בכל אופן, סיימתי לשכחב ולהוסיף מידע לערך נכון לעכשיו, האם הוא בשל להצטרף למרחב הערכים? אשמח לתשובה. Aa512 - שיחה 12:31, 29 באוגוסט 2017 (IDT)
בוצע בוצע! ברכותי.
לידיעתך, כדי לשפר את הסיכוי שכותב מסוים ישים לב להודעה שהשארת, בוויקיפדיה ניתן "לתייג" משתמש. זאת, באמצעות כתיבת שם המשתמש שלו. המשתמש שתוייג יקבל על כך התרעה.
אופן התיוג הוא בצורה הבאה: [[משתמש:שם משתמש]]. לדוגמה, כדי לתייג אותי ("Ldorfman"), יש להשתמש ב-[[משתמש:Ldorfman]].
יש "לחתום" בכל פעם שמתייגים, כנהוג בוויקיפדיה: באמצעות הקלדת ארבעה סימני טילדה (~~~~). ללא ה"חתימה" בסוף הדברים, התיוג לא יבוצע. בברכה, Ldorfmanשיחה 13:53, 29 באוגוסט 2017 (IDT)
כן, בדיוק קודם למדתי את הדרך הזו. תודה רבה! Aa512 - שיחה 13:56, 29 באוגוסט 2017 (IDT)
Ldorfmanשיחה 14:03, 29 באוגוסט 2017 (IDT)

סתם הערה[עריכת קוד מקור]

בערכי הסינגלים שאתה כותב חצי מהערך (הקצר) אתה מקדיש לתיאור הקליפ. העניין הוא שזה החלק הכי פחות חשוב בערך: מי שקורא על הקליפ בדרך כלל רואה אותו, הוא לא צריך לקרוא תיאור מילולי (ובדרך כלל די מוזר: "לבוש בחליפה עם פרח בעוד הוא ממשיך לציין מה יעשה כדי לשמור על המאהבת שלו" - אוקיי) של הקליפ. מה שמעניין הוא מה עומד מאחורי הקליפ: מי ביים אותו, מי השתתף בו (אם מדובר במישהו מעניין), פרטי טריוויה וכן הלאה, במידה וישנם כאלה. • צִבְיָהשיחה • ז' באלול ה'תשע"ז 19:27, 29 באוגוסט 2017 (IDT)

בוודאי, אני משתדל ומקפיד לציין את כל הפרטים הדרושים שמעבר לקליפ. אדאג להפנות תשומת לב רבה יותר לנושאים שסביבו. תודה רבה! Aa512 - שיחה 19:31, 29 באוגוסט 2017 (IDT)

אלגואסס[עריכת קוד מקור]

היי. אנא שים לב לשינויים שעשיתי ולתקצירי העריכה. Mbkv717שיחה • כ"ה באלול ה'תשע"ז • 21:03, 16 בספטמבר 2017 (IDT)

ערכים על יחסי חוץ[עריכת קוד מקור]

שלום, קודם כל, אני מברך אותך על הצטרפותך למיזם שלי, כל הכבוד ותודה רבה, אבל למה התרומות כל כך קצרות וחסרות מקורות? לא היית מעדיף לתרום תרומה שאנשים ישמחו לקרוא? אני באמת אומר את זה לטובתך כי אני מרגיש ירידה באיכות הערכים שלך. שים לב לזה! אופק ~ הכל טוב? ~ חברים של כולם בעולם ~ בורח 07:41, 18 בספטמבר 2017 (IDT)

היי! כרגע אני מתמקד בעיקר בערכים שקשורים לאירופה. הרבה ערכים מהארוכים כבר נכתבו, משתדל לתרגם את כל הערכים החסרים. :) Aa512 - שיחה 08:20, 18 בספטמבר 2017 (IDT)

מתן שם לערך[עריכת קוד מקור]

היי, Aa512. שים לב, כאשר יצרת את הערך Symphony - הפכת קישור אדום אליו, שהופיע בערך מיקרוסופט וורד, לקישור שגוי. לפיכך, שם הערך Symphony שיצרת שונה לSymphony (שיר). גם שם הערך The Story of Us שיצרת שונה לThe Story of Us (שיר), מאותה סיבה. אני מציע לך בעתיד, כאשר אתה יוצר ערכים חדשים עם שמות טריוויאליים כאלו, לוודא שאתה לא יוצר בטעות קישורים לא נכונים. דרך פשוטה לעשות זאת: לראות מה שם הערך בויקיפדיה באנגלית - אם שם בשם הערך יש סוגריים עם המילה song, אז מוטב שכך יהיה גם בויקיפדיה העברית. כמו כן, כאשר אתה יוצר ערך חדש (לא משנה מה שמו) - כדאי תמיד לבדוק מה מקשר אליו. בברכה, יוניון ג'ק - שיחה 22:39, 18 בספטמבר 2017 (IDT)

בסדר גמור. תודה! Aa512 - שיחה 23:30, 18 בספטמבר 2017 (IDT)

כמות לעומת איכות[עריכת קוד מקור]

היי Aa512. שמתי לב לכך שבזמן האחרון יצרת מספר רב של ערכים חדשים. תרומתך לויקיפדיה מאוד מוערכת, אבל חלק מהערכים שיצרת עדיין טעוני שיפור (למשל: ערכים קצרים או חסרי תוכן מהותי, ערכים ללא אסמכתאות/מקורות, ערכים יתומים וכד'). אולי מוטב שתשקיע זמנך בשיפור ערכים קיימים שכבר יצרת, בטרם תפנה ליצירת ערכים חדשים נוספים? כמו כן, אולי כדאי שתשקול לפנות לחממה על מנת למצוא לעצמך חונך/חונכת - ויקיפד ותיק שיוכל לסייע לך ללמוד כיצד לכתוב ערכים בצורה איכותית, לתת לך טיפים ועצות על סמך ניסיון וכד'. לשיקולך. יוניון ג'ק - שיחה 12:58, 20 בספטמבר 2017 (IDT)

היי יוניון ג'ק. אני משתדל ככל האפשר להרחיב את הערכים החדשים שיצרתי. שני הערכים האחרונים תורגמו מהויקי האנגלית באותו האופן בדיוק. אשתדל להבא לחפש במקורות נוספים ולהוסיף מידע. תודה! Aa512 - שיחה 13:01, 20 בספטמבר 2017 (IDT)
שים לב: גם בשני הערכים האחרונים שהוספת - נפלו שגיאות, אין מקורות (בערכים באנגלית יש), והערכים יתומים. וגם אם הערכים בויקיפדיה האנגלית תורגמו באופן מדוייק - יתכן ומלכתחילה לא כדאי לסמוך עליהם, אלא לחפש מקורות אחרים (למשל: על זמרת סלובקית - יש להניח שהערך בויקיפדיה בשפה הסלובקית יהיה מפורט יותר, מאשר בויקיפדיה בשפה האנגלית). אז הנה, קיבלת כמה טיפים בכל זאת מבלי שפנית לחממה... יוניון ג'ק - שיחה 13:10, 20 בספטמבר 2017 (IDT)
אני מוכן לחנוך אותך, החונכות היא לא מנדטורית כך שלא נופלת עליך שום מגבלה ואתה יכול לסיים את החונכות מתי שתרצה. אופק ~ הכל טוב? ~ חברים של כולם בעולם ~ בורח 13:14, 20 בספטמבר 2017 (IDT)
אין לי בעיה, איך זה עובד? Aa512 - שיחה 13:40, 20 בספטמבר 2017 (IDT)
בעיקרון זה:

חונכות מסייעת (מלווה), דורשת יותר מעורבות ואקטיביות מצד החונך. זהו תהליך של עזרה לפי תחומים בהם מבקש החניך עזרה אקטיבית מהחונך, ולא רק עצה. בחונכות מסייעת, החונך הוא כותב פעיל. הוא יידרש לעתים לשנות ניסוחים, ולחשוף בפני החניך אפשרויות עריכה ודפי עזרה שונים. בסוג חונכות זו ייעזר החניך שאינו מנוסה בכתיבה מקצועית, ולכן בעיות חוזרות ונשנות עולות בכל עריכותיו. במקרים אלו, על החונך להיות אקטיבי, כדי להראות לחניך מה הבעיה עם הטקסטים שהוא כותב, בעיקר באמצעות השוואת גרסאות והערות רלוונטיות.

אבל יש עוד כמה נקודות: תחילה אתקן את הערכים כדי שתראה מה אני עושה ותעשה כמוני, אחר כך כבר הוסיף דרישות הבהרה ומקור ואצפה ממך שתענה עליהן לבד. כתיבת הערך תתחיל מטיוטה (משתמש, או טיוטה רגילה) ורק לאחר שאישרתי להעביר את הערך אתה מעביר אותו למרחב. אני לא מאפשר לכתוב אולטרה קצרמרים במסגרת החונכות. כשאתה רוצה שאעבור על ערך שלך תפנה אלי בדף השיחה שלי בפסקה חדשה כששם הערך הוא כותרתה. אופק ~ הכל טוב? ~ חברים של כולם בעולם ~ בורח 13:45, 20 בספטמבר 2017 (IDT)

אוקיי. איך עובד מצב בו הכנתי ערך ואתה לא זמין כרגע? Aa512 - שיחה 14:15, 20 בספטמבר 2017 (IDT)
אתה משאיר הודעה בדף השיחה שלי ומחכה. אבל אל תדאג אני לרוב זמין חוץ מבשעות הבוקר (יש בית ספר) והשעות הקטנות של הלילה (בסופ"ש כן). אופק ~ הכל טוב? ~ חברים של כולם בעולם ~ בורח 17:12, 20 בספטמבר 2017 (IDT)

תבנית:לטיפול דחוף[עריכת קוד מקור]

תודה על התוספת לתבנית:לטיפול דחוף. האם תוכל בבקשה להוסיף מקורות או בינוויקי שיאפשרו את כתיבת הערך? ‏עמיחישיחה 13:44, 20 בספטמבר 2017 (IDT)

אחרת אאלץ למחוק את ההצעה. ‏עמיחישיחה 09:14, 24 בספטמבר 2017 (IDT)

יחסי המלדיביים-סין[עריכת קוד מקור]

ראה את השינויים שערכתי ביחסי המלדיביים-סין ונהג לפיהם בכל ערך יחסי חוץ שאתה כותב. אופק ~ הכל טוב? ~ חברים של כולם בעולם ~ בורח 08:52, 21 בספטמבר 2017 (IDT)

מה בנוגע למקורות בערכים שלך? אופק ~ הכל טוב? ~ חברים של כולם בעולם ~ בורח 08:14, 26 בספטמבר 2017 (IDT)
אשתדל לדאוג לכך בערכים הבאים. Aa512 - שיחה 18:39, 26 בספטמבר 2017 (IDT)

הצעה[עריכת קוד מקור]

שמתי לב שבנוסף לאהבתך אל אד שירן (וכל הדיג'יים למיניהם), אתה אכן מתעניין גם בכל הקשור אל ג'סטין ביבר, ואשמח להציע לך הצעה. בקצרה, אני ואתה נסיים את כל הערכים שנשארו עוד לפתוח עליו בזמן הקרוב (עד כמה שאפשר). משמע, אם אתה מעוניין אנחנו נסיים לפתוח עליו את כל הערכים שצריך. אם אתה מעוניין, אשמח לדעת. Hello513 - שיחה 23:30, 18 באוקטובר 2017 (IDT)

היי Hello, למען האמת הערך Beauty and a Beat נפתח עבור המפיק המוזיקלי זד, והערך Love Me נפתח כיוון שהייתי רוצה למחוק ולצמצם את רשימת השירים הבולטים של 2010, אבל אשמח לסייע בנושא הזה Aa512 - שיחה 23:34, 18 באוקטובר 2017 (IDT)
מעולה, מודה לך על הרצון לעזור. חשוב לי להכחיל כמה שיותר שירים ואלבומים של אמנים, וכרגע קצת קשה לעשות זאת כיוון, שלצערי אני (אתה ועוד מספר מצומצם), בין העורכים היחידים שמקפידים ליצור ערכים הנוגעים למוזיקה בשגרת היום-יום. Hello513 - שיחה 23:42, 18 באוקטובר 2017 (IDT)
מסכים, גם אני שמתי לב זה. Aa512 - שיחה 23:44, 18 באוקטובר 2017 (IDT)

בדוק עריכות אוטומטית[עריכת קוד מקור]

שלום Gennesect,

כפי שניתן לראות ביומן ההרשאות, סומנת כ"בדוק עריכות אוטומטית". על משמעות ההגדרה החדשה שלך ניתן לקרוא בדף "ויקיפדיה:מערכת בקרת שינויים".

עיקר ייעודו של הסימון הוא להקל על מלאכתם של המנטרים.

כל מה שיכולת לעשות עד היום עדיין אפשרי, ובנוסף, כעת יש ביכולתך לערוך דפים ברמת "הגנה מוגברת", לבדוק כמה עורכים עוקבים אחרי כל דף (דרך "מידע על הדף" בתפריט הימני, או בעזרת סקריפט מספר 33 בויקיפדיה:סקריפטים), ולראות את תוכן הדף מיוחד:דפים שאינם במעקב.

מאחר שכעת פחות מעריכותיך ינוטרו, מומלץ מאוד לקרוא את המדריכים החשובים הבאים, אם לא עשית זאת עד כה: ויקיפדיה:לשון, איכותם של מקורות.

בברכה, אלדדשיחה 23:59, 21 באוקטובר 2017 (IDT)

מיזם סקנדינביה[עריכת קוד מקור]

שלום אה512. שמעתי שאתה רוצה להקים את מיזם סקנדינביה, ורק רציתי להגיד לך שאני מאוד אשמח להצטרף למיזם ולעזור. אתה לא לבד! Itwasused - שיחה 07:17, 31 באוקטובר 2017 (IST)

תודה רבה! מתחילת השבוע עברתי ימים מאוד עמוסים. היום יש לי מספיק זמן פנוי כדי להמשיך להרחיב את המיזם. אם תרצה, כל עזרה תתקבל בברכה Aa512 - שיחה 10:05, 31 באוקטובר 2017 (IST)
פנה אליי כשהמיזם יצא לדרך. ~ Itsused(שיחה|תרומות) 15:37, 31 באוקטובר 2017 (IST)
אמנם עברו 3 שנים, אבל אם זה עוד בתכנון, אשמח להצטרף. נילס אנדרסן - שיחה 00:15, 29 בספטמבר 2020 (IDT)

היי[עריכת קוד מקור]

אשמח לשמוע את דעתך פה, כיוון שיש לך ידע רב בתחום. בתודה, Hello513 - שיחה 16:34, 18 בנובמבר 2017 (IST)

Lay It All on Me[עריכת קוד מקור]

שלום Gennesect,
הצבת תבנית "בעבודה" על הדף "Lay It All on Me" ולא ערכת אותו מזה זמן מה. אם העבודה על הדף למעשה נשלמה, יש להסיר את התבנית. אחרת, ברצוני להזכירך כי טרם השלמת את העבודה עליו. אם בכוונתך לסיים את המלאכה – זו תזכורת, ואם החלטת לזנוח את העבודה על הדף – יש להסיר את התבנית, ולהחליפה במידת הצורך בתבנית תחזוקת ערכים מתאימה.

בברכה, אוריאל, Orielno - שיחה 16:06, 24 בנובמבר 2017 (IST)

אופס, נורא מצטער, שכחתי למחוק את התבנית. Aa512 - שיחה 16:14, 24 בנובמבר 2017 (IST)

יחסי חוץ[עריכת קוד מקור]

שלום ראיתי שפתחת כמה טיוטות על ערכים של יחסי חוץ. האם אתה צריך עזרה בהעברתם למרחב הערכים? בברכה. על הטוב - שיחה 00:10, 14 בדצמבר 2017 (IST)

היי אלי, נכון לעכשיו אין ממש צורך, אני אוגר כמה טיוטות של יחסי חוץ ובהמשך אשלח אותן לאופק כדי שיוודא שהן מנוסחות נכון וטובות מבחינה טכנית. זה מרגיש לי יעיל יותר מאשר להטריח אותו עבור טיוטה או שתיים, אבל תודה רבה על תשומת הלב. Aa512 - שיחה 13:32, 14 בדצמבר 2017 (IST)

מיזם חודש אסיה 2017 - מגיע לך פרס![עריכת קוד מקור]

היי Aa512,

ראשית, רציתי להודות לך על השתתפותך במיזם "חודש אסיה" שהתקיים השנה בוויקיפדיה העברית.

בשל מספר הערכים שכתבת במיזם השנה, אתה זכאי לקבל תשורה קטנה מאיתנו - צידנית בעיצוב ויקיפדי מיוחד :)

לצורך העברת הצידנית בדואר, אנא צור איתי קשר ישירות בדוא"ל, באמצעות המייל שמופיע בדף המשתמש שלי.

כל הכבוד!

בברכה, Ranl-WMIL - שיחה 16:03, 14 בדצמבר 2017 (IST)

יחסי גרמניה-יפן[עריכת קוד מקור]

ראיתי את הערך הנפלא שכתבת על יחסי ארצות הברית-יפן, מה דעתך לכתוב גם את הערך יחסי גרמניה-יפן? בברכה. על הטוב - שיחה 16:28, 19 בדצמבר 2017 (IST)

אין בעיה, אם לא אסיים אותו הערב, מחר בבוקר כבר אפרסם אותו. אגב, אשמח אם תוכל לעזור לי לסיים את הערכים על יחסי החוץ של ארצות הברית באסיה ואירופה. Aa512 - שיחה 16:32, 19 בדצמבר 2017 (IST)
תודה על העזרה. היום לא התקדמתי כל כך עם יחסי החוץ של ארצות הברית, אני מקווה עד מחר בערב לגמור את היחסים עם הולנד, בלגיה, קרואטיה וסלובניה. בברכה. על הטוב - שיחה 16:34, 19 בדצמבר 2017 (IST)
מעולה, הבוקר כבר כמעט סיימתי את היחסים בין ארצות הברית לשווייץ, אם אספיק, יחד עם גרמניה-יפן, אתחיל את סרביה. תודה! Aa512 - שיחה 16:36, 19 בדצמבר 2017 (IST)
כל הכבוד. בהצלחה בהשלמת הפרוייקט. בברכה. על הטוב - שיחה 16:38, 19 בדצמבר 2017 (IST)
היי אביב. היית עסוק תקופה ארוכה בערך הנפלא יחסי החוץ של הודו, ולכן לא הפרעתי לך. מה דעתך כעת לאחר שסיימת אותו, לכתוב את הערך יחסי גרמניה-יפן? בשבילך הוא יהיה קלי קלות. בברכה. על הטוב - שיחה 21:09, 7 במאי 2018 (IDT)
אין בעיה. Aa512 - שיחה 21:41, 7 במאי 2018 (IDT)
תודה ובהצלחה. בברכה. על הטוב - שיחה 21:43, 7 במאי 2018 (IDT)
היי אביב. יש חדש בענין הערך? בברכה. על הטוב - שיחה 22:20, 21 במאי 2018 (IDT)

כוכב לעורך![עריכת קוד מקור]

כוכב העורכים
אביב, מחילה, הייתי בסמינר של שלושה ימים בצפון ולא הספקתי לעבור על הטיוטות שלך (הן במילא היו טובות). אני גאה להכריז על סיום החונכות, מקווה שעברת תהליך משמעותי. מעריך אותך מאוד, אופק. אופק ~ הכל טוב? ~ חברים של כולם בעולם ~ בורח 15:51, 20 בדצמבר 2017 (IST)
אחר הצהריים טובים אופק, קודם כל תודה רבה על המילים החמות. מצטער שלא התייעצתי איתך לגבי הערכים שיצרתי ביממה האחרונה.
ראיתי שנעלמת מויקיפדיה וגם יצא ממש במקרה שהטיוטה על יחסי ארצות הברית-יפן, הייתה מוכנה כשמספר הערכים שלי היה 199, אז העדפתי לפרסם אותה וקיוויתי שלא תהיה לך בעיה עם זה. בנוגע לחונכות, אני שמח שעברתי אותה, ויכול להעיד שלמדתי במהלכה הרבה דברים חדשים, מבחינה לשונית וטכנית בויקיפדיה, ומאד מרוצה ממך בתור חונך. מקווה, אגב, שיצא לנו להמשיך לשמור על קשר ויקיפדי (לך תדע, אולי בהמשך גם מעבר לזה ). מעריך חזרה, Aa512 - שיחה 16:03, 20 בדצמבר 2017 (IST)
גם אני חשבתי שלעולם לא אבוא למפגשים ואכיר אנשים אבל הזמן עושה את שלו... אופק ~ הכל טוב? ~ חברים של כולם בעולם ~ בורח 16:16, 20 בדצמבר 2017 (IST)

מדליית זהב עבורך![עריכת קוד מקור]

קראתי את הער יחסי ארצות הברית-יפן, כמעט במלואו. אין ספק שהתרשמתי מהכתיבה. שאפו! ניב - שיחה 21:40, 22 בדצמבר 2017 (IST)
הא, הייתי בטוח שכבר הגבתי לך על זה. בכל אופן, תודה רבה! Aa512 - שיחה 11:19, 30 בדצמבר 2017 (IST)