לדלג לתוכן

שיחת משתמש:Gal maz

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תגובה אחרונה: לפני 6 שנים מאת Ldorfman בנושא לגבי הערך "מוקד אמון" שיצרת

לגבי הערך "מוקד אמון" שיצרת[עריכת קוד מקור]

שלום רב,

ויקיפדיה היא אנציקלופדיה ולא מדיום פרסומי. לפיכך, הוספת ערכים פרסומיים, פרסומות וקישורים שמטרתם לקדם אישיות, רעיון, אתר, ארגון, עמותה או עסק מסחרי, שאינם מוסיפים ידע מהותי לקוראים, אינה מקובלת ועשויה להיחשב כהשחתה. העריכה שנעשתה על ידך היא פרסומית, והיא נמחקה כך ששום נזק לא נגרם, אולם להבא יש להימנע מהוספת תוכן פרסומי.

לתשומת לבך: ויקיפדיה איננה משפרת דירוג במנועי חיפוש.

אם לדעתך התוכן שהוספת אינו מהווה פרסומת, ניתן לנמק את העריכה בדף השיחה של הערך.

Ldorfmanשיחה 14:48, 1 במאי 2018 (IDT)תגובה

איך ניתן לכתבו חזרה לעורך של ערך זה.
עברתי ותיקנתי את כל הטקסט בשביל שלא יהיה פרסומות אלה תיאור אובייקטיבי יבש של חברה גדולה שקיימת בישראל מעל 37 שנה. וזו כמובן עבודה קיימת.
לחברה מתחרה שלנו בתחום- צוות 3, יש עמוד ויקפדיה קיים בדיוק באותו סוג של תיאורים, כיצד זה אפשרי ??
תודה על התגובה, באמת שחשוב לי להבין. תודה Gal maz (שיחה | תרומות | מונה) לא חתם 00:00, 10 בינואר 2000 (IST)תגובה
שלום גל,
ויקיפדיה היא אנציקלופדיה ולא מדיום פרסומי. לפיכך, הערכים בה אמורים להיות בנויים כערכי אנציקלופדיה - לא "עמוד ויקיפדיה". לשאלתך, הערך "קבוצת צוות 3‎" בנוי בצורה הרצויה.
הייתי אומר שמאוד לא מומלץ להתחיל את התרומה לוויקיפדיה בכתיבת ערך חדש. לפני שמתנסים בכתיבה של ערך, רצוי ללמוד את דרך העבודה במערכת על ידי שיפור של ערכים קיימים, תיקוני שגיאות, הוספת מידע וכו'. לאחר שתצבור ניסיון, תדע מהי הדרך הנכונה לכתוב ערך חדש. בהנחה שתבחר לכתוב את הערך, בצע את התהליך בדף טיוטה ורק לאחר שיהיה תקין ומתאים להעברה למרחב הערכים, ניתן יהיה להעבירו.
דבר אחרון, כאשר פותחים דיון בדף השיחה מסוים, אין צורך להודיע לרעך בדף השיחה שלו כי השארת הודעה חדשה במקום בו החל הדיון המקורי, או לכתוב הודעה דומה שם. הנוהג בוויקפדיה העברית הוא שכאשר מתקיימת שיחה בין שניים, יוזם השיחה עוקב אחר הדיון שפתח בו (גם לאחר ימים, כל עוד זה מתנהל) - הוא חוזר ובודק אם משהו התחדש, כך שאין צורך בהודעות חוזרות ונשנות בדף נוסף. עם זאת, כדי לשפר את הסיכוי שכותב מסוים ישים לב להודעה שהשארת, בוויקיפדיה ניתן "לתייג" משתמש. זאת, באמצעות כתיבת שם המשתמש שלו. המשתמש שתוייג יקבל על כך התרעה.
אופן התיוג הוא בצורה הבאה: [[משתמש:שם משתמש]]. לדוגמה, כדי לתייג אותי ("Ldorfman"), יש להשתמש ב-[[משתמש:Ldorfman]].
יש "לחתום" בכל פעם שמתייגים, כנהוג בוויקיפדיה: באמצעות הקלדת ארבעה סימני טילדה (~~~~). ללא ה"חתימה" בסוף הדברים, התיוג לא יבוצע. בברכה, לירון, Ldorfmanשיחה 21:59, 1 במאי 2018 (IDT)תגובה