שיחת משתמש:Danielsha2

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תגובה אחרונה: לפני 9 שנים מאת גארפילד בנושא אזהרה

חזרה על עריכה[עריכת קוד מקור]

כפי ששמת לב, עריכה שביצעת שוחזרה על ידי אחד המשתמשים באתר ולמרות זאת חזרת וביצעת את אותה עריכה פעם נוספת.

חזרה על עריכות ששוחזרו ללא דיון בדף שיחה אינה מקובלת בוויקיפדיה.

תודה, כ.אלון - שיחה 20:36, 23 בפברואר 2015 (IST)תגובה

אזהרה[עריכת קוד מקור]

שלום לך Danielsha2, אתה מנהל מה שקרוי בוויקיפדיה "מלחמת עריכה" בערך ג'יו-ג'יטסו. למרות שוויקיפדיה היא אנציקלופדיה חופשית, יש בה חוקים וכללים אשר נוגעים לאופי התרומות המקובלות בה. אנא שים לב לדברים שנאמרו לך בדף השיחה של הערך ג'יוג'יטסו והגב אליהם. לשם כך נועדו דפי השיחה, כדי לשכנע ולשוחח אחד עם השני. במידה ותמשיך בהתנהלותך הנוכחית (חזרה על אותה עריכה למרות שהיא מבוטלת שוב ושוב), אאלץ לחסום אותך מעריכה באתר. שיהיה לך המשך יום טוב, גארפילד - שיחה - עזרו לנו במיזם האסם 16:42, 8 במרץ 2015 (IST)תגובה
כמו כן אנא הקפד על הכללים הבאים כשאתה משוחח עם אחרים:

  1. בסוף קטע שנכתב בדפי שיחה, נהוג "לחתום" באמצעות הקלדת ~~~~ (ארבעה סימני טילדה), שהופכים ל"חתימה" עם שמירת הדף. לחלופין, ניתן להשתמש בכפתור חתימה: חתימה. הוספת החתימה נדרשת כדי שנבין בקלות מיהו הכותב של כל קטע בדף, ולכן חשוב להקפיד עליה.
  2. בדפי שיחה נהוג להזיח תגובה באמצעות סימן נקודתיים (:) בתחילת התגובה. אם כבר יש נקודתיים בתגובה שאליה מתייחסים (כלומר נכתבה כבר שורת תגובה מעל לזאת שמתווספת כעת), נהוג להוסיף זוג נוסף של נקודתיים. באופן זה, נשמר הסדר בדיון ויודעים אילו דברים נכתבו כתגובה לדברים שהופיעו קודם.