לדלג לתוכן

שיחת משתמש:Coarc

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תגובה אחרונה: לפני 12 שנים מאת Neukoln בנושא נחום
If you can't read Hebrew, click here. עברית | العربية | English | русский | español | italiano
שלום Coarc, וברוך בואך לוויקיפדיה העברית!
כדי לסייע לך להצטרף לקהילת הכותבים והכותבות בוויקיפדיה, באפשרותך:
לסיוע נוסף
דפי עזרה
קבלת ייעוץ
עקרונות וקווים מנחים
כללי התנהגות בדפי שיחה

בברכה, נויקלן 15:30, 3 במאי 2012 (IDT)תגובה

נחום[עריכת קוד מקור]

שלום, מי המצולם בתמונה? אנא השיבי/השב על השאלות שמופיעות בדף התמונה. אם יש שאלות ניתן להשאירן כאן. בברכה, נויקלן 02:07, 3 במאי 2012 (IDT)תגובה

שליטה בתחום השקוף[עריכת קוד מקור]

כחניך מצטיין של איינשטיין, בוגר 2 פקולטות בטכניון, מרצה בכיר, אני מודה שאני מתקשה במידת מה לשלוט במהלכים של וויקימדיה, וויקיפדיה, וויקימניה, אורטופדיה ועוד הרבה פדיות. סליחה על הנימה הביקורתית, ניסיתי גם לתת תרומה והתוכנה דוחה אותי. ההפניות שלכם לא פועלות ו/או חסומות. אם זה מה שאתם רוצים, היצלחתם.... ס"ה רציתי לעלות תמונה שאני צילמתי תוך וויתור על זכויות היוצרים הבין גאלאקטיות... איך עוזרים לי? תודה מקרב לב!!! נחום כהן Coarc (שיחה | תרומות | מונה) לא חתם 00:00, 10 בינואר 2000 (IST)תגובה
שוב שלום, העברתי את הדברים לכאן - מטעמי נוחות במעקב אחרי שיחות מנהלים אותן בדף בו הן התחילו. הביקורת מבורכת, אם תוכל להסביר בהמשך אילו הפניות בדיוק לא עבדו, או באיזה שלב בתהליך חל הסיבוך זה יעזור לשפר את התהליך.
באשר לתמונה, אמור לי את הפרטים הבאים ואני כבר אסדר את השאר:
  1. למען הסר ספק המצולם הוא אתה (נחום כהן) או יוסל בירשטיין? בדף התמונה נרשם גם "שמי לפיד בנימין...יוסל בירנשטיין" ומכאן מגיעה השאלה.
  2. מבין הרישיונות החופשיים שנמצאים ברשימה הבאה (אלו שנמצאים תחת הכותרות Creative Commons ו"רישיונות אחרים") באיזה אתה בוחר לשחרר את התמונה? שם הרישיון מופיע בעמודה הימנית והתיאור של התנאים בעמודה השמאלית. ההבדלים נוגעים לרוב לדרך מתן הקרדיט ליוצר ולהגבלות מסויימות על השימוש בתמונה (למשל ב-CC-BY-SA יש מגבלה שדורשת מתן קרדיט בדרך בה ציין היוצר והפצה של יצירות נגזרות באותו רישיון; במתן "שימוש חופשי" ניתן להשתמש בתמונה לכל מטרה, ללא תנאים כלשהם, אלא אם כן תנאים אלה נדרשים על ידי החוק).
מקווה שלא סיבכתי. אם כן אז שאל אותי בשנית. נויקלן 15:30, 3 במאי 2012 (IDT)תגובה
יש חדש? נויקלן 02:14, 10 במאי 2012 (IDT)תגובה
אני רואה שהנושא הסתדר. תודה על התמונה. נויקלן 20:30, 10 במאי 2012 (IDT)תגובה