שיחת משתמש:Angelus~hewiki

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תגובה אחרונה: לפני 16 שנים מאת Gridge בנושא SA-KIRBU.jpg
If you can't read Hebrew, click here. עברית | العربية | English | русский | español | italiano
שלום Angelus~hewiki, וברוך בואך לוויקיפדיה העברית!
כדי לסייע לך להצטרף לקהילת הכותבים והכותבות בוויקיפדיה, באפשרותך:
לסיוע נוסף
דפי עזרה
קבלת ייעוץ
עקרונות וקווים מנחים
כללי התנהגות בדפי שיחה

בברכה,

דורית 22:01, 25 אפר' 2005 (UTC)

שלום. ראיתי שהעלת את התמונה תמונה:SA-KIRBU2.jpg, אך לא ציינת את מקורה ומי מחזיק את זכויות היוצרים עליה. אנא הוסף שם את המידע הזה כדי שמעמדה החוקי יהיה ברור. אתה מוזמן לעיין ולהעזר לצורך כך בערך זכויות יוצרים.

בברכה, ערןב 22:10, 25 אפר' 2005 (UTC)

ראה את דברי בקשר לתמונות[עריכת קוד מקור]

בויקיפדיה:דלפק יעוץ#3 פעמים העלתי תמונה ו3 פעמים היא לא מופיעה. מלח השמים 22:51, 25 אפר' 2005 (UTC)

שלומות וברוך הבא לויקיפדיה,
ראיתי כי יצרת ערך בנושא כרובים, ראשית עלי לציין כי אין משלבים תוכן אנגלי בשם של מאמר, אלא אם כן זהו שם של שפת תכנות כלשהי ומיני יוצאי דופן. שנית, הואיל וכבר קיים ערך על כרובים, נהוג להרחיב את הקיים, ולא ליצור אחד נוסף. היות שהערך שכתבת הרבה יותר מוצלח מהתרגום החפוז שעשיתי בזמנו, אין טעם בקיום הערך שלי. אני מציע, אם זה אפשרי, שתגזור מהערך שלי את כל מה שאפשר להפיק ממנו, תוסיף את המידע לשלך, ונמחוק את שלי. בברכת ברוך הבא, גיא 00:51, 26 אפר' 2005 (UTC)

היי, נהוג להמשיך דיון היכן שהוא התחיל, כדי להקל על המעקב. מכל מקום, בינתיים תעתיק את התוכן שנראה לך מתאים. למחוק לא אני ולא אתה יכולים לעשות, זאת פריווילגיה של מפעילי מערכת. ואת השם צריך לשנות ע"י לחיצה על כפתור העבר. את הפרטים הטכניים השאר לי. אני אעביר את המאמר אחרי שתסיים איתו, ואדאג למחיקת ההפניה עם השם השגוי והמאמר הישן. אגב, מהיכן התמונות בהן השתמשת, והאם יש לך אישור להשתמש בהן?גיא 14:16, 29 אפר' 2005 (UTC)


אז זהו שלא ידעתי איך תדע שאני כותב לך כאן בדף השיחה שלי, אבל אני מניח שצריך פשוט לעקוב אחרי דפים בשביל זה... זה יוצא הרבה מעקב :-) אז אני מקווה שאתה קורא את זה. בכל אופן אני את התמונות השגתי בעיקרון מהעבודה שלי בנושא לאוניברסיטה ולשם הבאתי את התמונות מספרות מקצועית של תמונות בנושא לשימוש אקדמי (כלומר ללא זכויות יוצרים) - בכל אופן יש לי בבית תמונות שאני צילמתי את הפסל והתבליט שממילא נמצאים במוזיאון הבריטי ופתוחים לצילום לכולם אז אין משמעות לאישורי הצבת התמונות, אלו תמונות חופשיות. אני אטפל בהעתקת הערך שלך בהקדם האפשרי, אני פשוט לא יכול כל יום לשבת על המחשב ועל הויקיפדיה, זה מצריך זמן ולצערי, זמן שווה כסף עבור סטודנטים היום :-) תודה על כל העזרה, מראש ובדיעבד Angelus 22:39, 29 אפר' 2005 (UTC)

נהדר, אז פשוט תודיע לי בדף שיחתי כשתסיים (סביר להניח שאני לא אכנס הרבה לויקי בתקופה הקרובה בגלל הבגרויות, אז כדאי למשוך את תשומת ליבי עם הודעה בדף השיחה שלי). בברכה, גיא 06:16, 30 אפר' 2005 (UTC)

שלום , שילבתי את הערך כרובים - Cherubs (תנ"ך) עם הערך כרוב (תנ"ך), תוך מתן קרדיט ראוי בתקציר (ראה "גרסאות קודמות" שם). אשמח אם תוודא שלא שיבשתי דבר. דוד שי 19:27, 3 מאי 2005 (UTC)

SA-KIRBU2.jpg[עריכת קוד מקור]

שלום. במסגרת הטיפול בתמונות בעייתיות במיזם התמונות אותרה התמונה הנ"ל. רישיונה של התמונה אינו תקין ואינו עומד בהנחיות החדשות המופיעות בדף העלאת קובץ לשרת ובדפי העזרה בנושא תמונות. כמו כן, לא מצוין מקור בצורה הדרושה. אנא פעל על פי ההנחיות בדף זה, אחרת התמונה עלולה להימחק בעשרת הימים הקרובים. בהמשך לפנייה זו אני לרשותך לשם מתן מידע ועזרה. לחלופין, ניתן ואף רצוי לפנות לדלפק הייעוץ שכן שם יש סיכוי טוב יותר לקבל תשובה מהירה יותר.‏Gridge ۩ שיחה 02:50, 25 ביוני 2007 (IDT)תגובה

SA-KIRBU.jpg[עריכת קוד מקור]

שלום. במסגרת הטיפול בתמונות בעייתיות במיזם התמונות אותרה התמונה הנ"ל. רישיונה של התמונה אינו תקין ואינו עומד בהנחיות החדשות המופיעות בדף העלאת קובץ לשרת ובדפי העזרה בנושא תמונות. כמו כן, לא מצוין מקור בצורה הדרושה. אנא פעל על פי ההנחיות בדף זה, אחרת התמונה עלולה להימחק בעשרת הימים הקרובים. בהמשך לפנייה זו אני לרשותך לשם מתן מידע ועזרה. לחלופין, ניתן ואף רצוי לפנות לדלפק הייעוץ שכן שם יש סיכוי טוב יותר לקבל תשובה מהירה יותר.‏Gridge ۩ שיחה 02:51, 25 ביוני 2007 (IDT)תגובה

השם של חשבונך ישונה[עריכת קוד מקור]

03:47, 18 במרץ 2015 (IST)

חשבון לאחר שינוי שם[עריכת קוד מקור]

10:42, 19 באפריל 2015 (IDT)