שיחת משתמש:93.172.172.82

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תגובה אחרונה: לפני שנתיים מאת 46.116.157.149 בנושא שבטי ישראל

שבטי ישראל[עריכת קוד מקור]

בוטל
בוטל

שלום,

תודה רבה על המאמץ לתרום לוויקיפדיה העברית. לצערי, נאלצתי לבטל את עריכתך בדף שבטי ישראל. הסיבה לכך היא: הטקסטים האלה הם ציטוט מהתנ"ך, ויש לכתוב לפי המקור.. נא לשים לב שלפי הנהלים אין לחזור על עריכה שבוטלה, אלא יש לדון על כך בדף השיחה, או להציע חלופה בהתחשב בנימוקי הביטול. מומלץ לעבור על המדריך לכתיבת ערכים על מנת להכיר טוב יותר את הסטנדרטים של ויקיפדיה.
בברכה, רנטגן - שיחה 21:05, 13 בינואר 2022 (IST)תגובה

תודה לך רנטגן, אינני מבין כעת איך לענות כראוי, מצטער. אם תוכל בבקשה רק להתחשב בדברי ועשה כרצונך. אנא שים לב שבערכים נוספים ברחבי ויקיפדיה ישנם ציטוטים מהמקרא אשר שונה בהם שם הוי"ה לאות ה', ולא כתוב בהם שם הוי"ה המפורש, כגון בערך "יהודים", שם יש ציטוט אשר שם הוי"ה שונה לאות ה' (ואפילו בטבלה עצמה בערך הנידון כתוב ה') אולי לא הבנתי את כוונתך, אשר רק שם אלקים נשאר כפי שהוא בציטוטים? דבר נוסף, בערך "שבטי ישראל", ישנם ציטוטים מהמקורות בטבלה עצמה, לצד מנשה ואפרים, כתוב אלוהים עם ו', אבל גם אלו ציטוטי המקרא? דבר אחרון באותו ערך, בסוף ישנו המקור של עוז בלומן, ונכון לכתוב שם אלוהים עם ו' כי כך כתוב על עטיפת הספר עצמו: "עוז בלומן, שבטים - שערים לעבודת אלוהים". תודה לך בהצלחה ושבוע טוב 46.116.157.149 19:12, 15 בינואר 2022 (IST)תגובה

זהו דף שיחה של משתמש לא רשום שמזוהה רק לפי כתובת ה־IP שלו. ייתכן שהודעות ישנות בדף זה מתייחסות למשתמשים אנונימיים אחרים.

IP lookupDNS whoisTracerouteבדיקת Torחיפוש חסימת טווחתרומות טווחחסימות גלובליותתרומות וחסימות במיזמי ויקימדיה