שיחת משתמש:46.116.153.58

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תגובה אחרונה: לפני 8 שנים מאת בריאן בנושא אתה ככה רחוק מחסימה

רצוי שתגיב בנימוס ולא בהשתלחות אישית. דוד שי - שיחה 21:33, 25 בינואר 2016 (IST)תגובה

כתבתי לפני התנגשות עריכה: זכותך המלאה לא להסכים עם עורך אחר על תוכן ערכים, אבל הזכות הזו לא מקנה לך את הזכות להעליב מי שלא סובר כמוך. אם יש לך חילוקי דעות עם פלוני פתח דיון מסודר, במקרה זה בשיחה:בנימין נתניהו, ואחרי שתציג את עמדתך המנומקת קהילת העורכים תדון ותגיע להחלטה. העלבות אינן תורמות ליכולת לבנות נכון את וויקיפדיה. ‏DGtal‏ - שיחה 21:36, 25 בינואר 2016 (IST)תגובה


תגובתי: -תגובה עניינית על עצם המחיקה הבוטה והחצופה מצדך, אין- אני דורש ממך להחזיר לאלתר את הדברים שטרחתי וכתבתי, ואתה מחקת, כמו את מאות אלפי המחיקות שבצעת עד היום. זכותך המלאה לא להסכים עם עורך אחר על תוכן ערכים, אבל הזכות הזו לא מקנה לך את הזכות לנהוג כדיקטטור ולסתום פיות מידי יום לאלפי גולשים, לרמוס את הדמוקרטיה ואת היופי של ויקפדיה במשך שנים ולמחוק אלפי פעמים ביום ערכים שלא מסתדרים עם האינטרסים הצרים שלך, עוד יגיע היום שיותר אנשים בציבור ידעו זאת.


אפשר לדעת על אלו טובות הנאה מדובר ולמה אני, שיש לי ברזומה אלפי מחיקות ועשרות אלפי עריכות (כולל עריכות נגד דוד שי) לא ראיתי עדיין אגורה? ‏DGtal‏ - שיחה 22:59, 25 בינואר 2016 (IST)תגובה

וואו, ממש "תגובה עניינית" על עצם המחיקה. בתגובתך המניפולטיבית, שמסתמא הוכנה מראש לשעת צרה עם "אליבי" עלוב המיוסד על ניקים פיקטיביים, אתה רק מחזק את דברי. ויש לפתוח בהקדם בחקירה יסודית ומיצוי הדין עד תומו אתכם, חבורת שכירי חרב וסותמי פיות עלובים מימי הביניים. מי שסותם פיות בצורה שיטתית אינו ראוי לאמון הציבור וק"ו מי שעושה זאת בגלל אינטרסים וקשרים פוליטיים פסולים, קבלת טובות הנאה וכו', גם אם יכחיש מאה פעמים, מקומכם בכלא.

אם היית טורח לפתוח דיון ענייני כמו שביקשתי ממך היית מגלה שאני בכלל מסכים איתך (בשינויי ניסוח מסויימים) ולא איתו, אבל לא טרחת לשאול. במקום זה אתה מאשים אותי בדברים חסרי בסיס - אין ולא היו לי ניקים פיקטיביים, אפילו לא אחד. אגב, גם אחת מהנחות הייסוד שלך לא מתחילה - ויקיפדיה היא לא דמוקרטיה, היא גם לא דיקטטורה או אוליגרכיה או כל צורת שלטון שהיא, ויקיפדיה היא בסך הכל אנציקלופדיה בשלבי בנייה אינסופיים. פוליטיקה היא פסיק מהנושאים שיש בוויקיפדיה, סתם שתדע. ‏DGtal‏ - שיחה 23:27, 25 בינואר 2016 (IST)תגובה

תגובתי: 1. יפה מאוד, ציטוט: "אם היית טורח לפתוח דיון ענייני כמו שביקשתי ממך היית מגלה שאני בכלל מסכים איתך" הבעיה רק ששכחת, שהניק "דוד שי", מחק את דברי לפני "בקשתך", או שהניק "דוד שי", הוא הניק שלך ולכן זה נכון שבקשת ממני לאחר שמחקת, תחליט לבד.

2. לעצם עניין המחיקה: אם כדבריך, אפשר לדעת למה מחקת/ם גם בעבר כמה משתמשים שציינו זאת אם בכלל "הסכמת איתם"? ועד היום לא מצאת פנאי לציין זאת, אלא מצאת "בזמנך הפנוי", למחוק אלפי הודעות מידי יום. או שהסיבה האמיתית היא שהערך הזה בעקרון נ-ע-ו-ל מבחנתכם, כמו ערכים רבים אחרים גם אם תכחיש מאה פעם, וכל שינוי פסיק, אינו מאושר עד שזה יגיע מאנ"ש?! או שהשינוי יהיה תואם 100% לאינטרסים?! קדימה, תכחיש ותתמודד עם אלפי מחיקות לא ענייניות ושרירותיות, בערך "בנימין נתניהו", ובעוד מאות אלפי מחיקות באלפי ערכים אחרים. לא ציינתי גם חסימות באמתלאות שונות ומשונות לאחר שנתקלתם באדם נחוש. אך כדאי לך/כם לצאת מהבועה, הכלים שעומדים לרשותכם באתר ויקפדיה, אינם נמצאים כאשר המידע בא לידיעת הציבור וזכות הציבור לדעת, האם תוכלו "לחסום" את העובדות ממי שהגיעו לדברים דרך רשתות חברתיות, רדיו וכו'?! האם תוכלו למנוע ביום מן הימים מרשויות החוק לחקור ביסודיות את החשדות המבוססות על עובדות המתמשכות מצדכם במשך שנים?!

3. אתה מוזמן לשנות ולציין בלשונך את שם משפחתו לשאלת רבים, לפחות כמה אנשים שאני מכיר שאלו בשנים האחרונות לשמו המקורי של הנ"ל, ואני מניח שהרבה אנשים מעוניינים לדעת את שמו, כמו אנשי ציבור אחרים. ומה יש להסתיר?! הנ"ל לא מסכים לכם לציין זאת?! ציין זאת בבקשה.

4. ניק פיקטיבי מנקודת מבטך הוא אולי ניק שכותב נגד ניק מאותו אדם, כדי ליצור מצגי שווא ומניפולציות, אך ניק פיקטיבי הוא כל ניק נוסף שממנו אתה כותב או עושה פעולות אחרות בגלוי או בסתר, ללא ציון העובדה שהניק/ים שלך/שייכים לאדם אחד.

5. אל תתמם, ואל תעשה עצמך לא מבין. ניהול ויקפדיה ישראל, מנוהל בדיקטטורה חולנית, הכוללת סתימת פיות, מחיקות לא ענייניות של אלפי ערכים מידי יום, שכתובים פוליטים, וכד', באצטלא של אתר פתוח, ובידי שכירי חרב, מבחינתך זה אולי "אינציקלופדיה" המותאמת לעשרות שכירי חרב, הנוטלים חלק בצורת ניהול זוועתית זו. אך זה לא "אנציקלופדיה" במובן הנקי של המילה, זו המיועדת לשאר בני האדם בעולם. עשרות אלפי הגולשים שדבריהם נמחקו אינם משקרים, מזמן הגיע העת שההונאה וההטעיה תפסק, וכל מי שנתן בכם אמון, ומי שאינו מודע לעובדות, ידע זאת וישקול בהתאם לכך את כניסתו לאתר "ויקפדיה". כמובן מזמן הגיע העת שרשויות החוק יתערבו וימצו אתכם את הדין עד תום על החשדות וכפי שפרטתי.

אוקיי, כנראה לא הבנת דבר אחד בסיסי - אני לא דוד שי. קוראים לי דוד, אבל לא קוראים לי דוד שי. יש לי יותר שיער ממנו, הרבה פחות ידע ממנו, והרבה פחות כשרון. אפילו אין לנו אותו מקצוע. אתה מוזמן לבדוק את זה בכל צורה שתרצה, עדיף צורות חוקיות. ‏DGtal‏ - שיחה 00:50, 26 בינואר 2016 (IST)תגובה

──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────── יש כמובן לדחות את גישתו החצופה ולהוקיעה, אבל מלבד זאת אני דווקא נוטה לתמוך בחשיבות הפרט שהוסיף. קוראים רבים לא יודעים זאת ולא נוברים בערכו של אביו. ‏Archway שיחה 03:34, 26 בינואר 2016 (IST)תגובה


תגובתי: אין נפק"מ גדולה אם זה נכון או לא, הנפק"מ הגדולה היא ב: 3 מתוך 5 הסעיפים החמורים לעיל, והדברים החמורים הנוספים שהוזכרו לפני.

אתה ככה רחוק מחסימה[עריכת קוד מקור]

חבל שבחרת לנצל את האמון שאנו נותנים בגולשים כדי לגרום נזק. את העריכות שעשית אנו יכולים לבטל בלחיצת כפתור, וכך נעשה, כך שכוונתך להזיק לא תצליח.

העריכה שביצעת נחשבת להשחתה. היא נוגדת את תנאי השימוש באתר, ומהווה עבירה על חוק המחשבים. אנחנו מטפלים במקרים כאלה בחומרה.

כפי ששמת לב, היה באפשרותך לערוך כמעט כל דף באתר. עם זאת, ישנן עריכות שאינן מקובלות בוויקיפדיה ונחשבות להשחתה, וכך גם העריכה שביצעת. פעולותיך בוטלו, כך ששום נזק לא נגרם, אולם בעקבות זאת, הוחלט לחסום אותך.
הסיבה לחסימתך היא: תנוח קצת.

*אם יהיו מקרים של השחתה חוזרת מצדך, אנחנו עשויים לפנות בתלונה לספק האינטרנט שלך.
*מעשיך עלולים להוות עבירה פלילית. עליך לדעת כי נשקול פנייה לרשויות החוק אם ההשחתה תימשך.
בריאן - שיחה 08:22, 26 בינואר 2016 (IST)תגובה


הופנתי לדף שלכם דרך פייסבוק מילה אחת.. אני בשוק ! בושה וחרפה!!

חשבתי שוויקיפדייה זה אתר נורמאלי ואמין מתברר שטעיתי ב-ע-נ-ק!!

קראתי את כל ההתכתבות בניכם ואני שואל אותכם מה אתם לא מתביישים?? הפכתם לקוזאק הנגזל? אתם מאשימים את אותו אדם במה שאתם עשיתם לו? בעזות מצח מחוסר יכולת התמודדות מול טענותיו (שמתבררות כנכונות מאוד) אתם חוסמים אותו?? ועוד מאיימים בגיחוך על פנייה לספק אינטרנט ורשויות החוק? על מה שאתם עשיתם לו? אתם עד כדי כך מזלזלים באינטליגנציה של אנשים?

אתם לא מסוגלים להתמודד עם ביקורת של אחרים ובורחים בצורה מצחיקה ומגוחכת למחזות של חסימו ואיומים מסכנים

עכשיו תאיימו גם עלי? מה נסגר אתכם? אנחנו חיים בצפון קוריאה? אתם חיים בסרט!!...... עכשיו אני מבין ומאמין לכל מילה שנכתבה בביקורת נגדכם וזה עוד היה עדין! אתם חבורת עבריינים ונוכלים!! כן! חייב לחקור אתכם כהוגן מי בדיוק עומד מאחריכם מי משלם לכם ועל מה וכמובן לקרוע לכם את הצורה ללא רחמים בבית משפט בתביעה יצוגית על מרמה והונאת הציבור!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ממתי ביקורת קשה והכי קשה הופכת להשחתה?? לחסימה? לסתימת פיות? לפנייה לספקי אינטרנט? לעבירה פלילית? אולי גם לרצח שוד ואונס?? ראיתם פסיכיאטר לאחרונה? החלקתם על השכל?

וויקיפדיה אתם ממש גועל נפש מרוכז! אני מחרים אתכם טוטאלית!!!! אתם חבורת נוכלים קוזאקים ופושעים מסואבים! הגיע הזמן לחקור את הקשרים שלכם חבורת בוגדים! אני מאמין לכל מה שכתבו עליכם ועל כל מה שיכתבו עליכם.. תדעו שהרבה אנשים ראו את ההודעה שכתבו נגדכם בפסייבוק והגיבו בצוטרה קשה נגדכם!! לקחתי יוזמה והחלטתי להגיב לכם כאן שתתחלו לדעת מה חושבים עליכם.. אני גם מעביר את ההודעה שקיבלתי הלאה בוואטצאפ ובעוד מקומות שכל האנשים ידעו מי אתם חבורת נוכלים ועבריינים!!

זהו דף שיחה של משתמש לא רשום שמזוהה רק לפי כתובת ה־IP שלו. ייתכן שהודעות ישנות בדף זה מתייחסות למשתמשים אנונימיים אחרים.

IP lookupDNS whoisTracerouteבדיקת Torחיפוש חסימת טווחתרומות טווחחסימות גלובליותתרומות וחסימות במיזמי ויקימדיה