שיחת משתמש:קברן

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תגובה אחרונה: לפני 13 שנים מאת טישיו בנושא בוטל

שלום, נאלצתי לבטל את העריכה שלך בערך יעקב יוסף. הסיבה לכך היא תוכנה, הקשרה או ניסוחה, או שהיא לא הייתה כתובה בסטנדרטים של כתיבת ערכים באנציקלופדיה. יחד עם זאת, מומלץ לעבור על המדריך שלנו לכתיבת ערכים על מנת להכיר טוב יותר את הסטנדרטים של ויקיפדיה. אם לדעתך עריכתך הייתה נאותה, ניתן לפנות לדף השיחה של הערך ולדון שם בנושא.
בברכה,
יאירשיחה 10:14, 27 באפריל 2008 (IDT)תגובה

קבר שמעון הצדיק[עריכת קוד מקור]

בוטל
בוטל

שלום,

תודה רבה על המאמץ לתרום לוויקיפדיה העברית. לצערי, נאלצתי לבטל את עריכתך. הסיבה לכך היא: תוכנה, הקשרה או ניסוחה, או שהיא לא הייתה כתובה בסטנדרטים של כתיבת ערכים באנציקלופדיה. נא לשים לב שלפי הנהלים אין לחזור על עריכה שבוטלה, אלא יש לדון על כך בדף השיחה, או להציע חלופה בהתחשב בנימוקי הביטול. מומלץ לעבור על המדריך לכתיבת ערכים על מנת להכיר טוב יותר את הסטנדרטים של ויקיפדיה.
בברכה, יוסאריאןשיחה 15:28, 3 בנובמבר 2010 (IST)תגובה

הרב יעקב יוסף[עריכת קוד מקור]

הסגנון של העריכות האחרונות שלך פולמוסי-אפולוגטי ולא נייטרלי (למשל ""גדול מפיצי התורה בשיעורים בדורנו" - זו פשוט גוזמא), ואבקשך להבא להיצמד לעובדות ולהימנע מכתיבת פרשנות, אלא אם היא מובאת בשם אומרה ואומרה הוא בר סמכא בתחום הרלוונטי.

שתי הערות ספציפיות:

  1. הבאת ציטוטים בשם אחי הרב ובשם ללום, אך לא כתבת מאיפה הבאת ציטוטים אלו, נא לציין את המקורות ואם לא תמצא את המקור - למחוק את הדברים.
  2. הוספת אמירה לפיה בספר תורת המלך לפיה יש שם "היתר מדובר בו על סיטואציות בהן מותר להרוג גוי [כאשר הוא מהווה איום לחיילי צה"ל]." (ההוספות שלך בסוגריים) - להד"ם: ראשית, הספר לא מתייחס לחיילי צה"ל, ויש בו אמירות שמתירות לכאורה הרג גוי גם ללא איום ישיר - על כך עיקר הקצף של כמה מגדולי הרבנים על הספר. צריך פשוט לפתוח את הספר ולראות מה כתוב בו.

כולי תפילה שתבין שאינני מנסה הצר את צעדיך כדרכו של רשע, אלא רק לישרם לדרך המלך על מנת שתרומתך לויקיפדיה תתקבל ותועיל, כדרך אוהב מוכיח. בברכה, ‏DGtal16:06, 3 בנובמבר 2010 (IST) האם קראת את המאמר שפרסם הרב יעקב יוסף בnrgמעריב אודות הספר תורת המלך? לא. כי אם היית קורא היית מבין שהוא הבהיר את עצמו שכוונתו למוסר בשעת מלחמה ולחיילים.תגובה

קבר שמעון הצדיק[עריכת קוד מקור]

שלום קברן,

כפי ששמת לב, עריכה שביצעת בוטלה על ידי אחד המשתמשים באתר. למרות זאת, חזרת וביצעת אותה עריכה פעם נוספת.
חזרה על עריכות שבוטלו עם נימוק לביטול, ללא דיון בדף שיחה, איננה מקובלת ואסורה בוויקיפדיה.

לחצו כדי להקטין חזרה

אז, מה מותר ורצוי לעשות? הנה הסבר קצר: (בתמונה‏: ההתנהלות האידיאלית)

לתשומת לבך: עריכות חוזרות ונשנות של עריכות ששוחזרו, ללא דיון, עשויות להוביל לחסימה.

תודה, ובתקווה שיושגו הסכמות רחבות, ישרון - איך אני נוהג? 20:39, 4 בנובמבר 2010 (IST)תגובה

בוטל[עריכת קוד מקור]

בוטל
בוטל

שלום,

תודה רבה על המאמץ לתרום לוויקיפדיה העברית. לצערי, נאלצתי לבטל את עריכתך בדף יעקב יוסף‏. הסיבה לכך היא: תוכנה, הקשרה או ניסוחה, או שהיא לא הייתה כתובה בסטנדרטים של כתיבת ערכים באנציקלופדיה. נא לשים לב שלפי הנהלים אין לחזור על עריכה שבוטלה, אלא יש לדון על כך בדף השיחה, או להציע חלופה בהתחשב בנימוקי הביטול. מומלץ לעבור על המדריך לכתיבת ערכים על מנת להכיר טוב יותר את הסטנדרטים של ויקיפדיה.
בברכה, --בברכה, טישיו - שיחה 00:12, 5 באפריל 2011 (IDT)תגובה