לדלג לתוכן

שיחת משתמש:נתנאל אזרפיק

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תגובה אחרונה: לפני 3 שנים מאת HaShumai בנושא חזרה על עריכה
If you can't read Hebrew, click here. עברית | العربية | English | русский | español | italiano
שלום נתנאל אזרפיק, וברוך בואך לוויקיפדיה העברית!
כדי לסייע לך להצטרף לקהילת הכותבים והכותבות בוויקיפדיה, באפשרותך:
לסיוע נוסף
דפי עזרה
קבלת ייעוץ
עקרונות וקווים מנחים
כללי התנהגות בדפי שיחה

בברכה, RimonLV - שיחה 19:10, 20 בדצמבר 2020 (IST)תגובה

יגאל בן-נון[עריכת קוד מקור]

כפי ששמת לב, יש באפשרותך לערוך כמעט כל דף באתר. עם זאת, ישנן עריכות שאינן מקובלות בוויקיפדיה ונחשבות להשחתה, וכך גם העריכה שביצעת בדף "יגאל בן-נון". הדף שערכת שוחזר למצבו הקודם ושום נזק לא נגרם, אך השחתה חוזרת ונשנית של דפים תוביל לחסימתך.

בעקבות הטרדת משתמשים והשחתות קודמות – נחסמת[עריכת קוד מקור]

כפי ששמת לב, היה באפשרותך לערוך כמעט כל דף באתר. עם זאת, ישנן עריכות שאינן מקובלות בוויקיפדיה ונחשבות להשחתה, וכך גם העריכה שביצעת. פעולותיך בוטלו, כך ששום נזק לא נגרם, אולם בעקבות זאת, הוחלט לחסום אותך.

*אם יהיו מקרים של השחתה חוזרת מצדך, אנחנו עשויים לפנות בתלונה לספק האינטרנט שלך.
*מעשיך עלולים להוות עבירה פלילית. עליך לדעת כי נשקול פנייה לרשויות החוק אם ההשחתה תימשך.
שמזן (שיחה) • ערכי בראבו17:07, 16 בפברואר 2021 (IST)תגובה

חזרה על עריכה[עריכת קוד מקור]

לא יודע למה מתייחסות האזהרות הקודמות, אבל נראה שטרם הוסבר לך דבר שחשוב לדעת - בוויקיפדיה אסור (לאף אחד, גם לא לי או לאחרים) לחזור על עריכות חדשות שהובעו להן התנגדות. גם אם הן טובות. ראיתי עריכה שלך באסלאם באירופה שהייתה נראית לי בסדר, אבל כאמור אני לא יכול להחזיר אותה ופתחתי שם דיון. אנא הימנע בעתיד מלחזור על עריכות שלך שנתקלו בהתנגדות. איש השום (HaShumai) - כתבו לי הודעה - מחשבות על ייעול מחלוקות 22:52, 16 בפברואר 2021 (IST)תגובה

שלום ותודה על פתיחת הדיון שאתה מציע, אנכי מאמין בכל לבי שהתיקון שלי לערך הכרחי, ואני הייתי מאושר במידה והיית נלחם על תיקון זה בזמן גלותי הכפוייה עלי כגיגית.
בסך הכל ניסיתי לחדד שני דברים: 1. כנראה זה דבר שלא ידעת, כי לא היה לך איך לדעת. לכן אני מנסה להסביר. זה לא טריוויאלי, לפעמים לוקח קצת זמן להבין את עניין החזרה על העריכות. 2. גם אם אתה צודק לא חוזרים על עריכה. אם אתה רוצה "להילחם על תיקון" שנתקל בהתנגדות, הדרך לעשות זאת, היא באמצעות פתיחת דיון בדף השיחה של הערך.
ואגב, כדי שהמשתתפים בדיון יוכלו לתקשר בקלות ולהבין מי כתב כל משפט, נהוג לחתום בדפי שיחה באמצעות הקלדת ~~~~ (ארבעה סימני ~) שהופכים לחתימה עם שמירת הדף. לחלופין, ניתן להשתמש בכפתור חתימה: חתימה.
נוסף על כך, נהוג להזיח תגובה באמצעות נקודתיים (הסימן :) בתחילת התגובה. כך נשמר הסדר בשיחה. אם כבר יש נקודתיים בתגובה שאליה אתם מתייחסים – נהוג להוסיף זוג אחד נוסף. באופן זה, נשמר הסדר בדיון ויודעים אילו דברים נכתבו כתגובה לדברים שהופיעו קודם. בברכה, איש השום (HaShumai) - כתבו לי הודעה - מחשבות על ייעול מחלוקות 21:41, 22 בפברואר 2021 (IST)תגובה
אגב, אם משהו לא ברור בכללים של ויקיפדיה וכדומה, תרגיש חופשי לשאול. איש השום (HaShumai) - כתבו לי הודעה - מחשבות על ייעול מחלוקות 21:42, 22 בפברואר 2021 (IST)תגובה