שיחת משתמש:מבקר בתיאטרון

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תגובה אחרונה: לפני 11 שנים מאת AaronShapira בנושא איש חסיד היה
שלום רב,

ויקיפדיה היא אנציקלופדיה ולא מדיום פרסומי. לפיכך, הוספת ערכים פרסומיים, פרסומות וקישורים שמטרתם לקדם אישיות, רעיון, אתר, ארגון, עמותה או עסק מסחרי, שאינם מוסיפים ידע מהותי לקוראים, אינה מקובלת ועשויה להיחשב כהשחתה. העריכה שנעשתה על ידך היא פרסומית, והיא נמחקה כך ששום נזק לא נגרם, אולם להבא יש להימנע מהוספת תוכן פרסומי.

לתשומת לבך: ויקיפדיה איננה משפרת דירוג במנועי חיפוש.

אם לדעתך התוכן שהוספת אינו מהווה פרסומת, ניתן לנמק את העריכה בדף השיחה של הערך.

הידרו - שיחה 22:08, 8 באוקטובר 2012 (IST)תגובה

שלום,
אני חדש בויקיפדיה וארצה לדעת למה מחקת את הקישור שהוספתי בדף הערך "הבימה" לבלוג שלי. מדובר באינפורמציה שאני מניח שתעזור לקוראים ואני בטוח שיש בה צורך לקוראים. אין פה שום אינטרס פרסומי.
מבקר בתיאטרון - שיחה 22:15, 8 באוקטובר 2012 (IST)תגובה
אינטרס פרסומי אינו חייב להיות מסחרי. איננו להוגים לקשר לבלוגים עצמיים שטרם הטביעו חותמם. כמו כן, הקישור שלך לא עוסק בתיאטרון עצמו אלה בביקורת להצגות שמועלות בו. הידרו - שיחה 22:26, 8 באוקטובר 2012 (IST)תגובה

איש חסיד היה[עריכת קוד מקור]

בוטל
בוטל

שלום,

תודה רבה על המאמץ לתרום לוויקיפדיה העברית. לצערי, נאלצתי לבטל את עריכתך בדף איש חסיד היה. הסיבה לכך היא: קישור לבלוג. נא לשים לב שלפי הנהלים אין לחזור על עריכה שבוטלה, אלא יש לדון על כך בדף השיחה, או להציע חלופה בהתחשב בנימוקי הביטול. מומלץ לעבור על המדריך לכתיבת ערכים על מנת להכיר טוב יותר את הסטנדרטים של ויקיפדיה.
בברכה, אהרן - שיחה 09:57, 2 בפברואר 2013 (IST)תגובה