שיחת משתמש:חתולה

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

שלום חתולה. ראיתי שהוספת כמה דפים חדשים לויקיפדיה, בנושאים שבאמת צריכים להיות בה. זה טוב שאת רוצה לתרום מהידע שלך, אבל ערך באנציקלופדיה צריך להכיל יותר ממשפט אחד (כמו שכתבת בערך סיליקון). בויקיפדיה יש גם ערכים קצרים מאד (קוראים להם קצרמרים), אבל אפילו הם כוללים בדרך כלל יותר ממשפט אחד, והם צריכים להגיד לפחות את הדברים העיקריים או הכי בסיסיים על הנושא.
בתקווה שתמשיכי לתרום לויקיפדיה, Timtzeptel 12:13, 17 אפר' 2004 (UTC)
נ.ב. את יכולה לענות לי בדף הזה: שיחת משתמש:Timtzeptel.

תודה שענית לי וברוכה הבאה לויקיפדיה בעברית. גם אני חדש פה. אני מבין את הרעיון ש"עדיף שיהיה ערך, אפילו קטן, מאשר שלא יהיה כלום", אבל אני לא לגמרי מסכים איתו. אני לא אומר שמה שכתבת לא נכון (אני בעצמי גם לא יודע הרבה על סיליקון), אבל לא נראה לי שזה עוזר למי שלא יודע כלום בנושא להרחיב ממש את הידע שלו, כי מי שמחפש באנציקלופדיה מידע על חומר, רוצה לדעת עליו כמה דברים בסיסיים, למשל מהסוג שכתוב בערך על חמצן. באנציקלופדיות רגילות, האנשים שכותבים את הערכים הם בדרך כלל ממש מומחים לנושא. בויקיפדיה לא חייבים להיות מומחים כדי לכתוב, ולא חייבים לכתוב הכל. אבל לפעמים אנחנו פשוט לא יודעים מספיק בנושא מסוים בשביל שנוכל לכתוב עליו. אבל אפילו זה לא אומר שאנחנו לא יכולים לכתוב על הנושא! אם יש לנו זמן וכח ועניין ללמוד משהו חדש, אנחנו יכולים לחפש מידע על הנושא בספרים, באינטרנט, או במקורות אחרים, וככה ללמוד בעצמנו ואז להוסיף את המידע הזה גם לויקיפדיה (אבל כמובן אסור להעתיק לויקיפדיה ישר מספר או מאתר אינטרנט). אני מקווה שמה שאני אומר לא נשמע מסובך מדי או מייאש מדי. זו גם רק דעתי הפרטית, ואולי אנשים אחרים פה חושבים אחרת ממני. כמו שאמרתי, אני מקווה שתמשיכי לתרום לויקיפדיה! Timtzeptel 12:34, 17 אפר' 2004 (UTC)


שלום חתולה

ברוכה הבאה לויקיפדיה. קודם כל יש פה מסר ברוכים הבאים סטנדרטי, שמשום מה מנוסח רק בלשון זכר:


עברית | العربية | English | русский | español | italiano
Hello, חתולה, and welcome to the Hebrew Wikipedia! Here are some hints and links that you may find helpful:
Language: You can change the interface language of this website to almost any language. Choose the language you wish to use from the dropdown box in "my preferences" page.
Talk pages: If you wish to write in a left-to-right language, please don't forget to align the text to the left. You can use the יישור לשמאל button. Also, don't use a colon (":") to indent text, but rather an asterisk ("*"). Last, don't forget to use ~~~~ to leave a signature.
Copyright: You must not insert text or media which are protected by copyrights.
Useful links: Embassy - Request a bot flag

אם שפת האם שלך היא עברית בכל זאת, באפשרותך להיעזר בטקסט זה.

Regards,

חוץ מזה הדף ויקיפדיה: איך לערוך דף יכול לעזור ביותר.

בקשר לערף סיליקון, קודם כל כשאת כותבת משהו שבברור הוא לא ממצה שמים הערה על כך שהוא "קצרמר". עושים את זה בקלות על ידי הוספת השורה {{msg:stub}} וזה ייראה כך:

{stub}

אבל רצוי לא להרבות יותר מדי בקצרמרים, כי נכון שזה יכול לעורר אנשים שיכולים להשלים את הערך, אבל אם יהיו יותר מדי ערכים שהם ייצטרכו להשלים, לא יהיה להם זמן לכולם, והם ייתעיפו וייתיאשו...

אז תשתדלי להתמקד בדברים שבהם את מבינה טוב, וכך התרומה שלך תהיה יותר אפקטיבית

בהצלחה eman


==תשובה מורחבת בויקיפדיה:דווח על באגים== נא קראי שם ^^ דוד1 13:39, 17 אפר' 2004 (UTC)

שלום לך חתולה. את אולי חדשה פה, אבל קראי את המזנון המכיל כותרות כ"חסל את הקצרמר לפני שהקצרמר יחסל אותך". אם ברצונך להיות כאן על מנת להנות מהשהיה ולתרום, אני מציע לך לשנות את דף המשתמש, שעלול להראות כהתגרות לכמה מהמשתמשים ששמו להם למטרה להלחם בתופעת הקצרמר. חבל למשוך אש כמשתמש חדש. עדיף להביא בדף המשתמש קצת מידע על עצמך או על תחומי עניין שלך, לכך הוא נועד. בתקווה שאראה הרבה ערכים (ארוכים) שאת חתומה עליהם. אלמוג 04:10, 4 יוני 2005 (UTC)