שיחת משתמש:חיים אמסלם

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תגובה אחרונה: לפני 13 שנים מאת GilCahana

שלום אני חיים אמסלם לפני שאני אומר אני מעריץ את יניב פלישוק ואילן רופנז קובי פרג יובל סגל ימית סול ודנה פרידר התכונת שמש והפגימות כל העונות אני אוהב אני ממשפחת אמסלם אני אוהב את המשפחה שלי ואני אוהב את המורות שלי את כולם ואת חברים שלי אני בן 9 ואני בבית ספר גדול ואוהב ?? אני יש לי חברה הכול הכול ויקפדיה זה דבר נחמד ואוהב אלינו ????טקסט צבוע

שלום, ביצעת ניסוי יצירת דף. הניסוי הצליח והדף נוצר, אך הוא מופיע כדף רגיל לכל דבר, כך שכולם יכולים לצפות בו. מכיוון שתוכנו אינו מתאים לאנציקלופדיה, הוא נמחק.

להבא, נא לבצע ניסויים כדוגמת זה בארגז החול. כמו כן, אם לא ברור לך אם העריכה תקינה, יש ללחוץ על "תצוגה מקדימה" כדי לבחון את השינוי, ורק לאחר שווידאת שהדף שנוצר תקין, ללחוץ על "שמירה". כדי ללמוד יותר על האתר, יש לפנות אל הדף "ברוכים הבאים".

בברכה, ♠ גיל כ. (שיחה) ♠ 11:40, 9 בספטמבר 2010 (IDT)תגובה

כפי ששמת לב, יש באפשרותך ליצור דפי ויקיפדיה, ואף ערכים אנציקלופדיים חדשים, ללא הגבלה. עם זאת, ישנן עריכות שאינן מקובלות בוויקיפדיה. הדף שיצרת נמחק מכיוון שתוכנו לא היה אנציקלופדי, כך ששום נזק מתמשך לא נגרם. לתשומת לבך: יכולת העריכה של משתמשים בעלי היסטוריה של יצירת ערכים לא-אנציקלופדיים עלולה להיחסם.

  ♠ גיל כ. (שיחה) ♠ 11:48, 9 בספטמבר 2010 (IDT)תגובה