שיחת משתמש:דן וינקלר/ארכיון תודות

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תגובה אחרונה: לפני 6 שנים מאת דן וינקלר בנושא תודות הערך המאה

כמיטב המסורת של בני הנוער בויקיפדיה, אצטרף גם אני לרשימת אלו אשר מפרסמים תודות בכל מספר ערכים עגול. ובכן, קריאה מהנה:

תודות הערך המאה[עריכת קוד מקור]

כמיטב המסורת של בני הנוער בויקיפדיה, גם אני אכתוב תודות לאנשים שאני חושב שהיה להם חלק לא קטן בדרכי בויקיפדיה. אז הנה התודות:

אופק: אופק היקר, שמחתי מאוד להכירך בחודש אוקטובר האחרון. גיליתי עורך נהדר, אדם מבריק ואיש שיחה מעולה אשר שותף לדעותיי הפוליטיות לרוב. כמו כן, עזרתי לי "מאחורי הקלעים" מאוד ועל כך אני מאוד מודה לך! היחסים ביני לבינך, לא אכחיש, חוו מורדות לצד עליות. אם כי, אלה היו בצורה יחסית ועל כל מחלוקת ידענו לחזק עוד יותר את קשרינו.

ינאי: ינאי ידידי הטוב. אני מאוד מעריך אותך, כעורך ועוד יותר כאדם. אני מכיר אותך כבר כמה שנים, עוד מבית הספר היסודי, אף שאני מוכרח לציין כי אז לא הייתה ביני לבינך תקשורת רבה. כמו עם אופק, גם איתך יצא לי, יוצא לי ואני מניח שגם ייצא לי לשוחח הרבה. על אירועים בתוך ויקיפדיה, וגם מחוצה לה. לצד הסכמות איתך, יש לי גם מחלוקות איתך. אך כל וויכוח מסתיים בצורה טובה ובהמשך הידידות ביננו. גם לך, אני מאוד מודה!

תמיר: תמיר, הכרתי גם אותך באוקטובר האחרון. אני מאוד מעריך את תרומתך לויקיפדיה העברית וכמו כן גם את עבודתך הנפלאה בחשבון הטוויטר של ויקיפדיה. אתה עורך ערכים נפלאים ואיש שיחה נהדר גם כן. אתה עזרת לי מאוד מאחורי הקלעים וכחלק מקבוצת "הגרעין" של בני הנוער ואני מאוד מודה לך!

בקרה וייעוץ: אני מאוד שמח שהכרתי אותך. דווקא ההיתקלות הראשונה שלי בך הייתה באופן לא נעים, כאשר עדכנתי בדצמבר האחרון כי דוד אמסלם מונה ליו"ר הקואליציה ואתה בתום לב חשבת כי עדיין מדובר רק בפרשנות ושיחזרת את עריכתי. אני מאוד מעריך את תרומתך הניכרת מאוד לויקיפדיה העברית ובעיקר בתחום ניטור ההשחתות. אתה מסייע לי מאוד "מאחורי הקלעים" ועל כך אני מאוד מודה לך!

אליעד: אליעד היקר, גם את תרומתך לויקיפדיה אני מאוד מעריך, בעיקר בתחום המלחמה בהשחתות, שלצערי הן דבר שבשגרה. אתה מפעיל מערכת נפלא ואני מאחל לויקיפדיה העברית שיהיו עוד מפעילי מערכת רבים כמוך, כי לצערי אין מספיק. הייתה לנו מחלוקת בעניין הזמן שבו ניתן לתת למשחיתים להשחית לאחר שנשלחה אליהם אזהרה להשחית שוב, מבלי שייחסמו, אך לבסוף המחלוקת נגמרה בהסכמה. תודה רבה לך!

ובכן, נתראה ב-200! דן וינקלר - שיחה 22:14, 25 בפברואר 2018 (IST)תגובה