שיחת משתמש:אלון האס

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
If you can't read Hebrew, click here. עברית | العربية | English | русский | español | italiano
שלום אלון האס, וברוך בואך לוויקיפדיה העברית!
כדי לסייע לך להצטרף לקהילת הכותבים והכותבות בוויקיפדיה, באפשרותך:
לסיוע נוסף
דפי עזרה
קבלת ייעוץ
עקרונות וקווים מנחים
כללי התנהגות בדפי שיחה

בברכה, ליאת.שיחה מישהי שאיכפת לה 16:29, 20 אוקטובר 2005 (UTC)

פנומנולוגיה בפסיכולוגיה[עריכת קוד מקור]

שלום אלון, אשמח אם תרחיב בערך פנומנולוגיה. ויקיפדיה היא אנציקלופדיה, ולכן הקורא מצפה לקבל יותר מאשר משפט אחד על הנושא. תודה, דוד שי 09:35, 21 אוקטובר 2005 (UTC)

הפרעת קשב והפיראקטיביות[עריכת קוד מקור]

שלום אלון,
תודה רבה לך על תרומתך לערך הפרעת קשב ריכוז והיפראקטיביות. אני אשלב את המידע שהוספת בדף השיחה אל תוך הערך.
אני סובל בעצמי מ ADD ורואה חשיבות בהגדלת המודעות הציבורית לבעיה ובמתן גישה לכל אדם למידע מהימן ומקיף בנושא. בשנים האחרונות נתקלתי במקרים של סטודנטים שפיתחו מודעות להפרעה רק לאחר שנכשלו מספר שנים ברציפות בלימודיהם באקדמיה, וילדים בגיל ביה"ס שמשפחותיהם סירבו לקחת אותם לאבחון למרות בקשות של המורה המחנכת של הילד בבית הספר. כל עוד אני פעיל בויקיפדיה אני אשתדל להרחיב בהדרגה את המידע שקיים פה בנושא ובנושאים קרובים לו. אתה תמיד מוזמן לפנות אלי בדף השיחה שלי שיחת משתמש:Quant, או לכתוב בדפי השיחה של הערכים הנוגעים להפרעת הקשב, או ישירות אל תוך הערכים, וכשיזדמן לי אני אעזור ואבצע עריכה נוספת למידע שהשארת במידה וצריך.
אוהד ל 00:25, 18 פברואר 2006 (UTC)


עוד בנושא,
ראשית, שילבתי את המידע המעולה שהוספת לדף השיחה לתוך המאמר. אתה מוזמן להסתכל במאמר ולהעלות ביקורת או הצעות לשינויים בכתיבה שלי בדף השיחה.
שנית, אני מסכים איתך שיש עוד הרבה מקום להרחיב בנושא ה ADHD ובנושאים הקרובים אליו (EDF למשל). עם הזמן יפתחו ערכים חדשים ויהיו קישורים בולטים בין ערך אחד למישנהו. יש לי עוד רעיונות רבים לפיתוח הנושא בויקיפדיה, אלא שקצת קשה לי לפרט אותם בקצרה כיוון שאתה עדיין לא בקיא בכל המונחים הטכנים והנהלים של הויקיפדיה.

ולבסוף,
ראיתי שהוספת קישור ל"מכון לעכשיו" מהערך, וכתבת בדף השיחה על חומר נוסף שנמצא במאמרים שכתבת ואשר נמצאים באותו אתר. ראיתי גם שהוספת בערך התייחסות ביבליוגרפית לספר שכתבת. אלא שההתיחסות הזו נמחקה ללא הסבר (ובצורה חצופה לטעמי) ע"י משתמש:גילגמש. אני מניח שאין מניעה מוחלטת שתצרף קישורים או הפניות למאמרים, או לספרים שכתבת. אלא שצריך לדעת מתי מותר לעשות את זה ואיך. זהו נושא שהויקיפדיה מאוד רגישה אליו. אני מניח שאתה מודע לכך שהערכים של הויקיפדיה מככבים במקומות הראשונים בתוצאות החיפוש בגוגל. מכיוון שכך, ישנם בעלי אינטרסים רבים שמנסים להחדיר קישורים לערכים בויקיפדיה. מתוך הכרות טובה שלי את הויקיפדיה העברית אני יכול לספר לך שהויקיפדים יודעים להריח מרחוק ומייד כל ניסיון לצירוף לא ענייני של קישור לערך, והקישורים האלה נמחקים מהר מאוד בלחיצת כפתור ע"י מפעילי המערכת של הויקיפדיה.
מכיוון שיש לי הערכה רבה לתרומה שלך לויקיפדיה, אני מרגיש שאיני יכול להיות אובייקטיבי בקבלת החלטה האם הקישור שהוספת הוא לגיטימי או לא. לכן, ביקשתי מויקיפד מנוסה אחר לבדוק ברגישות את העניין. כאשר שילבתי את המידע שתרמתה אל תוך הערך, נתתי לך קרדיט בעמוד הגרסאות הקודמות של הערך. אתה יכול לראות את הקרדיט כאן. שים לב שהשם שלך כפי שהוא מופיע בקרדיט מודגש בכחול ולחיצה עליו מקשרת את הלוחץ אל דף המשתמש שלך. בדף המשתמש שלך מותר לך לספר על עצמך, ולדעתי (איני בטוח במאה אחוז) כנראה שמותר גם לקשר אל "מכון לעכשיו".
בשאלות לגבי קישור למאמרים שלך, או נתינת קרדיט לספרים שלך בעתיד אני ממליץ לך לפנות אל דף השיחה של משתמש:דוד שי, להסביר לו את הבעיה ולשאול אותו מה מותר, מה אסור ואיך.
שבת שלום,
אוהד ל 05:37, 18 פברואר 2006 (UTC)

שלום אלון. יצרת את הערך הנ"ל, ובמקביל קיים הערך תרפיה בהבעה ויצירה (שמסומן כערך הדורש שיכתוב), וככל שאני מבין עוסק באותו נושא. אנא עבור על שני הערכים וראה כיצד ניתן לאחדם ולשפרם לערך אחד יותר מקיף (ומה צריך להיות שמו?). אם תצטרך עזרה טכנית/פרוצדורלית לגבי האיחוד, אנא פנה אלי. בברכה, מגיסטר 09:54, 18 פברואר 2006 (UTC)