שיחת משתמש:אהוד לוי

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תגובה אחרונה: לפני 16 שנים מאת אהוד לוי בנושא בית האונייה
שלום, אהוד לוי, וברוך בואך לוויקיפדיה! להלן כמה הנחיות וכללים שיסייעו לך להשתלב בוויקיפדיה:
עריכה: ראשית כל, מומלץ לעיין במדריך הכתיבה למתחילים. לפני שמירת שינויים בערכים כדאי ללחוץ על "הראה תצוגה מקדימה" ולוודא שהשינוי תקין. את מהות השינוי יש להסביר בחלונית התקציר. למידע נוסף: תמיכה טכנית
דפי שיחה: בראש כל דף מופיעה לשונית "שיחה", המובילה לדף השיחה של הדף, שבו ניתן לדון בערך. בדפי השיחה יש להקפיד על כללי נימוס. בסוף כל הודעה יש לחתום על ידי הקלדת ארבע טילדות, כך: ~~~~.
זכויות יוצרים: אין להכניס לוויקיפדיה חומר המוגן בזכויות יוצרים או תרגום שלו. אין להעלות תמונות שמצאת סתם כך בגלישה באינטרנט, אלא יש לברר האם ניתן להשתמש בהן בהתאם לחוקי זכויות היוצרים.
חונכות: אם ברצונך לקבל סיוע אישי מוויקיפדים בעלי ניסיון, יש להוסיף בדף המשתמש שלך את הצירוף {{דרוש חונך}} ונפנה אליך בהקדם. לשאלות נקודתיות ניתן גם לפנות לדלפק הייעוץ.

If you can't read Hebrew, click here.בברכה,
דרור 19:05, 18 בספטמבר 2007 (IST)תגובה

בית האונייה[עריכת קוד מקור]

שלום אהוד וברוך הבא לוויקיפדיה! את הערך הנ"ל אני כתבתי אז והמידע לגבי האדריכל שבנה אותו לקוח, אם אני זוכר נכון, מבתים מן החול (ניצה מצגר-סמוק, הוצאת משרד הביטחון, 1994, ISBN 965-05-0724-8). אני לא בטוח ואין את הספר ברשותי כרגע אבל נדמה לי שהוא היה המקור שלי ושם נכתב אריה כהן (סבינסקי). גם הקישור לכתבה של אסתר זנדברג בהארץ מזכיר אותו. כתבת שאתה הנין של האדריכל שמעון לוי אליו תיקנת וזה ודאי דבר שאתה גאה בו. האמנם יש טעות בספר ובכתבה או אולי יש משהו מורכב יותר שאיננו יודעים, אולי תכננו אותו יחד או משהו - אני לא פוסל את האפשרויות אבל צריך לתת על זה את הדעת. השמח בחלקו (-: אמצו פורטל! 19:37, 19 בספטמבר 2007 (IST)תגובה

שלום לשמח בחלקו,

ראשית אני מתנצל שאני עונה לך באיחור (לא נכנסתי לחשבוני במשך תקופה ארוכה).
ברצוני להודות לך על עבודתך בערך הנ"ל, אני חושב שעשית עבודה טובה מאוד במגבלות החומר שעמד לרשותך, ואני מקווה שלא נפגעת מהתיקונים והתוספות שהכנסתי לערך.
שמעון לוי ז"ל בנה לא מעט בינינים בירושלים ובתל אביב, לגבי הביניין הנ"ל אני יודע מעל לכל ספק שהוא זה שתכנן אותו והוא זה שבנה אותו (יחד עם סבי שהיה יד ימינו), שמעון לוי לא היה בעל תעודת מהנדס לכן הוא ניגש עם מפות התיכנון למהנדס מוסמך, שאנני יודע את שמו, וקיבל את חתימתו, יתכן שזהו המקור לבילבול ברישומים, בכל אופן המהנדס החתום הוא לא האדריכל במובן המתכנן והמעצב של המבנה.
לגבי אריה סבינסקי, שים לב, שהוא היה אומן בעל בית דפוס ונפטר בגיל 69 בשנת 2006 כלומר נולד בשנת 1937,
הביניין נבנה בשנת 1934, אריה סבינסקי הגיע מאוחר יותר, התרשם מהמבנה וכאומן יצר לו רפרודוקציה, הוא לא בנה אותו ולא תכנן אותו.
כמוכן, ברב המקורות (כולל אוניברסיטת ת"א, ואפילו באתר של אריה סבינסקי) מצויין שהאדריכל הוא שמעון לוי. אני לא מכיר את הספר של ניצה מצגר-סמוק ואני לא יודע מהיכן היא שאבה את המקורות שלה, בכל אופן אני מכיר את ההיסטוריה המשפחתית שלנו.
חג שמח,
אהוד לוי 19:12, 10 בדצמבר 2007 (IST)תגובה