שיחת משתמשת:Maplegood

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תגובה אחרונה: לפני 9 שנים מאת Maplegood בנושא משתמש:MapLe
שלום,

על פי מדיניות האתר ובהתאם לחוק, אין להעתיק תוכן שמופיע במקורות אחרים ולהעלותו לכאן, אלא אם קיבלת רשות מפורשת בכתב לעשות זאת, או שיצרת את התוכן בעצמך, ולך זכויות היוצרים. הערך פלואוריד שערכת חשוד כמפר זכויות יוצרים (ראה/י ויקיפדיה:זכויות יוצרים), שוויקיפדיה מקפידה מאוד על שמירתן. אם התוכן המועתק שייך לך, או אם ברשותך אישור מתאים מבעלי התוכן, יש לפעול על פי ההנחיות בדף ויקיפדיה:OTRS.

המשך תרומה לוויקיפדיה על ידי העלאת חומר שאינו מועתק יתקבל בברכה.

odedee שיחה 23:41, 19 ביולי 2009 (IDT)תגובה


לאחרונה הופסתי מידע רב לערך- הפלרת מי שתיה, באותו היום היתה לי הערת זכויות יוצרים ויום לאחר מכן, מחקו את כל העריכה שעשיתי..


יפה, בידקי את הערך זה היה ציטוט משפטים בודדים. יכול להיות ששכחתי לכתוב גרשיים. בואי נראה אם עכשיו הערך לא ימחק.

מעבר לכך, זה רק לגבי העניין עם הלשכה לסטטיסטיקה.

מנין המקורות לערך? משפטים כמו "אנו מעודדים תמיכה בארגוני הפצה והתקנים של הסחר הוגן, אשר מספקים לכל חבריהם שכר מספק, הטבות בריאות, טיפול בילדים ואפשרות להלוואות" מחשידים אותו מאוד כמפר זכויות יוצרים. יניב שיחה 13:25, 16 ביוני 2011 (IDT)תגובה


סלח לי, אני די חדשה פה. אני ממקימי האירגון, זה מהערך סחר הוגן בויקיפדיה וקישרתי אותו שם, יש צורך לעשות קישור חיצוני? שיניתי מעט את הטקסט.

צהריים טובים. לפחות הפתיחה מועתקת בחלקה מהאתר של הארגון. אם את בעלת זכויות היוצרים, או מחזיקה באישור לעשות שימוש בחומר, עלייך לפעול על פי ההנחיות בוויקיפדיה:OTRS. בינתיים אעביר את הערך למרחב המשתמש שלך (ראי ויקיפדיה:דף משתמש), כי הוא פרסומי ונראה יותר כמו עלון מאשר ערך אנציקלופדי. ראי גם את המדריך לכתיבת ערכים. תודה, בהצלחה וברוכה הבאה, יניב שיחה 13:35, 16 ביוני 2011 (IDT)תגובה


אכן קראתי את המדריך, ולא הצלחתי להבין מה לא מספק אותך, אם יש לך הערות רלוונטיות זה יהיה מועיל.

תודה על תשובתך. אנא חתמי על הודעותיך ב"~~~~", שיהפכו, עם השמירה, לשם המשתמש שלך לשעה ולתאריך.
  • ראשית, החשיבות של הארגון, שצריכה להיות ברורה לכול. ראי ויקיפדיה:הבהרת חשיבות.
  • המטרות של הארגון: מטרתו לעודד מעבר לתזונה צמחית על מנת למנוע מחלות אצל בני אדם, לחסוך סבל מיותר מבעלי החיים, לאפשר חלוקה צודקת של משאבים בעולם ולהגן על כדור הארץ מאסון סביבתי". לא מומלץ להעתיק מאתר רשמי של ארגון את מטרותיו, כיוון שכל ארגון באופן טבעי מפאר את עצמו, דבר שיוצר ניסוחים לא אנציקלופדיים.
  • חשוד מאוד שרשם העמותות הגיש בקשה לפירוק העמותה. מדוע? קישורים חיצוניים? כתבות?
  • ניסוחים לא אנציקלופדיים: "והוא הלב הפועם של הפעילות בזנגביל", "בעקבות החיים רצופי הסבל שעוברים בעלי חיים במשקים המתועשים", "אנו מעודדים תמיכה בארגוני הפצה והתקנים של סחר הוגן, אשר מספקים לכל חבריהם שכר מספק, הטבות בריאות, טיפול בילדים, ואפשרות להלוואות".
  • חוסר בקישורים פנימיים. ראי עזרה:קישורים.
בברכה, יניב שיחה 13:58, 16 ביוני 2011 (IDT)תגובה

תודה על ההערות, תוקנו.Maplegood - שיחה 10:27, 19 ביוני 2011 (IDT)תגובה

ברוכה הבאה :)[עריכת קוד מקור]

אל תקחי ללב, לומדים לאט לאט את "השיגעונות" של אנשים כאן :) Eviv - שיחה 23:59, 16 ביוני 2011 (IDT)תגובה

משתמש:MapLe[עריכת קוד מקור]

יש חפיפה בין משתמש:MapLe ומשתמשת:Maplegood, ראי בדף ויקיפדיה:בובת קש, אני ממליץ לבחור חשבון אחד ולהפוך את השני להפניה. ‏Uziel302שיחהאמצו ערך יתום! 09:06, 19 בספטמבר 2014 (IDT)תגובה

זיהוי מהיר! בדיוק איתרתי אותו והצלחתי להיכנס אליו, ממש לפני רבע שעה Maplegood - שיחה 09:16, 19 בספטמבר 2014 (IDT)תגובה