שיחת ויקיפדיה:שער הקהילה

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תגובה אחרונה: לפני שנה מאת Shoshie8 בנושא הקלטות ויקי טוק

יאללה חבריא, בואו נתחיל לעבוד על שער הקהילה.

  • למי יש ידע ב-HTML ויכול לעצב את זה?
  • למי יש רעיונות מה צריך להיות פה...?
  • והאם יש לנו בכלל מספיק "כוח אדם" כדי לתחזק דף כזה?

Lazylemon 18:14, 28 מאי 2004 (UTC)

שער הקהילה בניווט[עריכת קוד מקור]

חסר מאוד. כדי להגיע לשער הקהילה מדף שהוא לא הדף הראשי, יש צורך לחזור לדף הראשי וללחוץ על שער הקהילה בסוף העמוד, או להקליד ויקיפדיה: שער הקהילה בתיבת החיפוש. שתי האפשרויות מסורבלות לחלוטין, לכן אני מציע להחזיר אותו ל"ניווט".

מסכימה Xslf
הרבה יותר ממסכים. אני בויקיפד פעיל למדי מאז 21/7, והיום ראיתי את הדף הזה לראשונה. דפים כאלה צריכים להיות ידועים גם לאוטיסטים כמוני, או להימחק - ואם הדף הזה יהיה יותר מוכר, יש להניח שיהיו בו גם הרבה פחות קישורים אדומים מביכים. נדב 19:25, 13 ספט' 2004 (UTC)

האם יש מתנגדים להחזרת שער הקהילה לסרגל הניווט? ערן 12:11, 15 ספט' 2004 (UTC)

מסכים ורואה בזה צעד נבון לנהחזיר קישור "שער הקהילה "לסרגל הניווטRubinjo 19:24, 10 נובמבר 2005 (UTC)

עברתי קצת על הדף הזה, והוא צריך הרבה שינויים ועדכונים כדי שנוכל להתחיל להשתמש בו (שוב?):

  • ערכים הדורשים עבודה - למה דווקא אלה?
  • העצה היומית - כרגע יש עצה אחת, שממליצה על קישור אדום. או להוסיף הרבה מאוד עצות, או פשוט להעיף את התיבה הזו. בכל מקרה, השם 'התיבה היומית' הוא לא מוצלח כי אנחנו לא נצליח להחליף עצה כל יום.
  • מיזמי ויקיפדיה - אני לא יודע מה הסטטוס של המיזמים שרשומים שם, אני רק יודע שאף אחד לא מאוד פעיל בהם. בכל מקרה, פרוייקט הקטגוריזציה ו"בית השיטה" חסרים שם מאוד.
  • אקטואליה - או למחוק את הדף הזה ואת הקישור אליו, או להתחיל להשתמש בו.
  • יום הולדת שנה לויקיפדיה היא כבר מזמן לא נושא חם.
  • הרשימות למטה מכילות המון קישורים אדומים - לא אמור להיות שם אפילו אחד.

נדב 19:46, 13 ספט' 2004 (UTC)

טיפלתי בכמה דברים.

  • ערכים הדורשים עבודה - אלו נבחרו כיוון שהורגש חסרונם. אפשר כמובן להחליף ולשנות את זה.
  • העצה היומית- החלפתי לבינתיים ל"המאמר המומלץ". אפשר במקום זה לשים כרזה של הדוד סם ולהוסיף קצת טקסט מויקיפדיה:ויקיפדיה צריכה אותך :) אם יש לך רעיון מוצלח יותר אתה מוזמן להציע/ליישם אותו.
  • אקטואליה- אני חושב שאם יותר יהיו מודעים לדף או שאם המידע שמוכנס לפינת האקטואליה בעמוד הראשי יוכנס גם לדף האקטואליה הדף הזה יזכה להיות מעודכן ובעל זכות קיום.

ערן 20:37, 13 ספט' 2004 (UTC)


חלק מהמאמרים ברשימת "דורשים שכתוב" הם ברמה גבוהה למדי, ולא ראיתי מה לא בסדר בהם. חלק מהם הוא ודאי לא "בושה לויקיפדיה". Dudutal 22:14, 30 דצמ' 2004 (UTC)

מצטרף לדעה שיש להחזיר את השער. גילגמש 13:14, 15 ספט' 2004 (UTC)

תירגום מאמרים[עריכת קוד מקור]

ממ אני חדש פה ובאתי בעקבות האליל שלי הידוע כ-qwerty בקיצור רציתי לדעת איזה קרדיט צריך לתת בתירגום מאמר מאנגלית? וגם לציין שאני יודע HTML תודה D:

ברוך הבא. יש לציין שהמאמר תורגם מהאנגלית בתקציר. גילגמש שיחה 21:33, 14 פבר' 2005 (UTC)
ברוך הבא גם כן והכוונה היא לתרגום מהויקי האנגלית אני מקווה. מלך הג'ונגל 22:35, 14 פבר' 2005 (UTC)
כמובן שמהויקי האנגלית P: --85.250.228.7 13:16, 15 פבר' 2005 (UTC)

היי,

אני סטודנטית לביולוגיה והגעתי לפה תוך כדי חיפושים של חומר עזר. שמתי לב שחסר דיי הרבה מידע בחלק הזה של האתר ואני אשמח לתרום את הסיכומים שלי, אם מישהו מוכן להקליד ולערוך אותם כי אין לי זמן פנוי לזה. בהמשך אני מקווה שיהיו קבצי DOC ואז ישאר רק החלק של העריכה. אם למישהו יש זמן פנוי ואמביציה בכיוון שישלח לי מייל. גרין סאן

מאמר מומלץ[עריכת קוד מקור]

למה המאמר המומלץ של הפלמ"ח נשאר כבר יומיים? עד כמה שאני יוע, כל יום משנים למאמר אחר! מתן 07:10, 22 אפר' 2005 (UTC)

משנים כל יומיים עקב מחסור במומלצים. טרול רפאים 10:10, 22 אפר' 2005 (UTC)

יש לי בעיה עכשיו בלראות את הדף[עריכת קוד מקור]

כשבאתי לשחזר ראיתי בגרסא נוכחית שאפשר לראות את זה.


אני לבד(בבעיה היום)?

נ.ב. זה רק מהיום

אולי כדי להוסיף קישור למיזם חיסול הקצרמר?[עריכת קוד מקור]

נראה לי שאפשר להחליף בעמודת קדימה לעבודה את הקישור הנוכחי לקצרמרים בקישור למיזם.--יום טוב 17:24, 3 יוני 2005 (UTC)

עזרה לקורא[עריכת קוד מקור]

בשער הקילה ישנה הפניה לקישורית "עזרה" . לדעתי , יש לפצל בטקסט האמור בין הפניה לערכים שמיועדים לקוראים , וביחוד לא מנוסים, לבין עזרה לכותב. באופן דומה צריך להיות פרושונים נוסף שתוצאת חיפוש של הערך "עזרה" תהיה : הם כוונתך 1. עזרה לקורא 2. עזרה לכותב. כך שהקורא הבלתי מנוסה יחשף לדפי עזרה מצומצמים יותר שמבהירים את הלוגיקה של ויקיפדיה.


שאלה בקשר לפירסום[עריכת קוד מקור]

נכנסתי להגדרה מסויימת והיה שם לינק למכון טיפולים פרטי, מה עושים עם לינקים לאתרים שהם פירסומת?? נראה לי לא מתאים להשאיר דבר כזה... יש איזו מדיניות בנושא?? הייתי שמחה לדעת, יום טוב לכולם!

שלום, נהוג להכניס קטעים חדשים בסוף הדף. ניתן להכניס קטעים חדשים באמצעות לשונית ה+ בראש הדף. פרסום מסוג זה אסור לחלוטין. באיזה ערך ראית קישור זה? ייתכן שנושא הערך הוא המכון המסוים הזה, ואז הקישור כן במקום... Yonidebest Ω Talk 00:09, 9 דצמבר 2005 (UTC)

ראיתי את הפרסומת בערך ריפוי בעיסוק, בהפנייה למטה ל"אצבע/אות- מכון לריפוי בעיסוק ילדים"...

מחקתי, בפעם הבאה אתה יכול למחוק בעצמך. טרול רפאים 21:18, 15 דצמבר 2005 (UTC)

הנכבה בוויקי באנגלית[עריכת קוד מקור]

נסיון נוסף של משתמש ישראלי לתקן את ההטיה הברורה הקימת בוויקיפדיה האנגלית במאמר על ה Nakba נכשל.

המאמר מתוחזק רק על ידי פלסטינאים ותומכיהם, כל נסיון להציג את הנאמר בו (שהציונות תכננה, במשך שנים רבות, טרנספר לערבים) מוביל לכך שאינופרמציה נמחקת, כל נסיונות הפשרה נדחים ובסופו של דבר משתמשים נחסמים מלעבוד בערך זה.

נסיון להציג את התאוריה הפלסטינאית כאחד ה POV ונסיון ליצור מאמר NPOV עח ידי הצגת התמונה במלואה (ודעות אחרות איך מה גרם לעזיבה: למשל שאנשים פשוט ברחו מאזור מלחמה) גם הוא נכשל. המאמר הוא דוגמא בוטה איך במשך שנים וויקיפדיה לא מצליחה לממש את המדיניות הבסיסית ביותר שלה: NPOV

זה אינו הערך הבעיתי היחיד

יש ערכים רבים שבעברית מספרים סיפור אחד ובאנגלית הם שונים לגמרי

למשל טבח חברון ומלחמת העצמאות וחאז אמין אל חוסייני

Ick har mol den Plattdütsch link sett, datt mach ja ´n paar lüd geben de dat verstoon kunt. Jümmers eer Scooterman

קדימה (?) לעבודה(?)[עריכת קוד מקור]

אפשר לשנות ל"הלאה- הבה נתחיל" או משהו פחות פוליטי ומעצבן?! היהודי ּ ה' הוא המלך! ּ שיחה 21:34, 29 מרץ 2006 (UTC)

לדעתי שאפת יותר מידי אדי בחירות בזמן האחרון. חכה שבועיים ותראה בעצמך שזאת הצעה לא רצינית. צ'סשיחה 21:41, 29 מרץ 2006 (UTC)
אתה יודע שאני החזרתי את הבקשה להכנת תעודת זהות ממשרד לרישום אולכוסין בפ"ת בגלל שלא היה תאריך עברי והיה כתוב "משרד הפנים עם הפנים קדימה"?! הייתי רציני, תאמין לי. אני בן 16 וחודש ללא תעודת זהות... אתה מפעיל מערכת?! מה אכפת לך לשנות?! היהודי ּ ה' הוא המלך! ּ שיחה 22:06, 29 מרץ 2006 (UTC)
אל דאגה, תאריך הלידה העברי שלך יופיע בתעודת הזהות. המילה "קדימה" לא הפכה למילה גסה, ואני מקווה שאתה ממשיך ללמוד ש"ס חרף השתלטותה של מפלגה על מילה זו. דוד שי 03:37, 30 מרץ 2006 (UTC)
מחילה, יש דברים בגו... אז תשנו או לא?! בכ"ז!!! היהודי ּ ה' הוא המלך! ּ שיחה 14:59, 2 אפריל 2006 (UTC)

פעם היה פה שמח...[עריכת קוד מקור]

פעם היה משהו כמו "כיכר העיר", נכון? איפה זה כיום? תודה, תומאס 21:06, 12 אפריל 2006 (UTC)

תודה רבה. אבל ראיתי ב"דפים המקושרים לכיכר העיר" שדי קשה למצוא את זה, אולי כדאי לעשות קישור מהמזנון או מהעמוד הראשי.. תומאס 13:27, 13 אפריל 2006 (UTC)

אולי, ואולי אלו שהמציאו את כיכר העיר עשו זאת בכוונה, כדי שרק ויקיפדים ותיקים ומעורבים יצליחו להגיע לשם. נראה לי שכדאי להעלות את הדיון בכיכר העיר עצמה. גדי אלכסנדרוביץ' 13:33, 13 אפריל 2006 (UTC)

הצלת שער הקהילה[עריכת קוד מקור]

אני ניסיתי לעורר קצת את הדף על ידי הכנסה של תבנית הידעת על ויקיפדיה. רעיונות אחרים יתקבלו בברכה. טרול רפאים 19:16, 24 אפריל 2006 (IDT)

הצעות על רגל אחת: אם נעביר את ויקיפדיה:לוח מודעות לשער הקהילה (במתכונת מצומצמת יותר) ויינתן עדכון לגבי הצבעות בפרלמנט הדבר יהפוך את שער הקהילה לדף אינפורמטיבי ואקטואלי יותר. אך זה לא מספיק, כיוון שכך רק המודעים לעדכונים אלו (ואני מניח שמדובר בעיקר בגרעין הקיים) ישתמשו בהם. כדי להרחיב את הגרעין, אני מציע שבמקום להסביר על כל דבר ב"קדימה לעבודה!" ניתן פריטים מתוך העמודים הללו (קצרמרים בעלי הפניות רבות, ערכים עם תבניות שכתוב ועריכה שנותרו כך זמן רב, ערכים המבקשים ביקורת עמיתים וכד') וכן הלאה והלאה. בעצם, הרעיון אותו אני מבקש להעביר הוא שבמקום להסביר על מהו כל דף קהילתי יש להציג את תוכנו באופן דינמי, בדומה לשורות "מבוקשים" ו"לטיפול דחוף" בדף השינויים האחרונים. כך שער הקהילה הופך להיות חי יותר ויותר אנשים יגשו אליו. תוך כדי כך הם גם ישימו לב הפניות לדיונים מלוח המודעות ולהצבעות בפרלמנט. זהר דרוקמן 20:58, 24 אפריל 2006 (IDT)
ואני אומר - העבירו לכאן את לוח המודעות. הדרך היחידה להחיות את המקום הזה היא לגרום לאנשים להיכנס אליו - הדרך הטובה ביותר לעשות זאת היא להחזיק כאן את העדכונים השוטפים.
אין בעיה להכניס את לוח המודעות כולו לכאן, אם נשים אותו במסגררת נגללת ונשנה את הסדר כך שהעדכונים החדשים ירשמו ראשונים (כמו בפורום) ולכן יופיעו בראש התיבה הנגללת. נדב 14:20, 25 אפריל 2006 (IDT)
מה לגבי שאר ההצעות שלי? זהר דרוקמן 20:20, 25 אפריל 2006 (IDT)

אני בעד להסיר את כל המידע שקשור לוויקיפדים מתחילים ולהפנות אותם לדף מתאים יותר: ויקיפדיה:ברוכים הבאים. זו הסיבה העיקרית מדוע איני נכנס - יותר מידי דברים של מתחילים. את שער הקהילה צריך להפוך לרשימת קישורים מוצגת היטב, בלי יותר מידי הסברים. כל אחד כאן יודע מהי דלפק היעוץ - לא צריך להסביר את זה. בלי כל זה השער יהיה הרבה יותר נוח ושימושי לקהילה. כדאי לשקול שימוש באמצעי הסתרת מסגרות. הכי חשוב: יש לפתוח סקר בפרלמנט: "מה אתם מצפים למצוא בשער הקהילה?", סקר המיועד לחברי הקהילה, ולא למשתמשים מזדמנים או חדשים. Yonidebest Ω Talk 01:25, 26 אפריל 2006 (IDT)

חכה עם הסקר, בוא נאסוף הצעות קודם.
אני מציע שבדף הזה יהיו:
  • לוח המודעות (מחליף את תיבת החדשות הקיימת)
  • משהו בסגנון 'קדימה לעבודה' - אבל אם פחות פירוט
  • המון קישורים - לכל דבר רלוונטי שצריך לפעמים, מסודרים בסדר סביר.
  • תיבת 'הידעת ויקיפדיה'
  • צ'ופרים נחמדים אחרים, אם למישהו יש רעיון.
אם מישהו שיודע לעצב רוצה להכין דף זמני, זו התחלה טובה. נדב 12:14, 26 אפריל 2006 (IDT)
לגבי לוח המודעות, אני חושב שזה יגרום לעומס רב מידי על שער הקהילה - ראה כמות ההודעות שיש בלוח כרגע. התכוונתי לסקר פתוח - כדי לקבל הצעות מסוג אלו שהעלת... Yonidebest Ω Talk 15:18, 26 אפריל 2006 (IDT)
נ.ב. אני רוצה לנסות את מזלי עם השער הזמני, אתחיל מאוחר יותר היום אני מקווה. Yonidebest Ω Talk 15:19, 26 אפריל 2006 (IDT)
טוב, אני חושב שאפשר לראות את הכיוון של הדף. אותו דבר כמו הנוכחי, מלבד: הוצאתי מידע לויקיפד החדש והפנתי אותו למקום אחר. השאר זה קישורים שימושיים מכאן ושם. הוספתי גם את תבנית "לטיפול דחוף" כמסגרת... Yonidebest Ω Talk 17:49, 26 אפריל 2006 (IDT)
אני עדיין חושב שייטב אם נעביר את לוח המודעות לשער הקהילה. יהיה צורך לפעול בגרסה מצומצמת יותר (אולי להכניס רק את שמות הערכים בהם מתקיימים הדיונים?), אבל הדבר ייצור צורך גדול יותר אצל הויקיפד הממוצע להכנס לעמוד. לדעתי, מומלץ גם ליצור מקום לעדכון עבור הצבעות בפרלמנט. זהר דרוקמן 19:04, 26 אפריל 2006 (IDT)
יוני, אהבתי את ההצעה שלך. ככל שיהיה יותר תוכן דינמי בדף כך הוא יהיה יותר מוצלח - יש מקום לאחד אותו עם לוח המודעות (בפורמט קצת אחר), להכניס תיבת "חדשות ממטא", חידושי מדיהויקי, פינת טריביה-ויקי מקומית ("היום נכתב הערך ה-36,000", "בויקיפדיה פעילים שני זוגות נשואים" וכו' וכו'...). רק תוכן משתנה (ופחות עמוס) יגרום למישהו לבקר בו. כל הכבוד על היזמה. Harel - שיחה 22:06, 26 אפריל 2006 (IDT)
לא רק תוכן משתנה יגרום למישהו לבקר בו - הרי משתמשים יכנסו לשם בגלל הקישורים השימושיים, שדי קשה למצוא במרוכז במקום אחר. Yonidebest Ω Talk 22:20, 26 אפריל 2006 (IDT)
כמה אנשים באמת משתמשים בכל הקישורים האלו? אני לא מתעניין במיזמים השונים או באסמים, אלא מסתפק במזנון, דלפק היעוץ, "הכה את המומחה", לוח המודעות ושלוש קטגוריות להן עשיתי קישור פנימי במרחב המשתמש שלי. כל השאר לא כל כך מעניין אותי בדרך קבע, כמוני גם רבים אחרים. אני חושב שתוכן דינמי ומשתנה יניב פופולריות גדולה יותר לדף. זהר דרוקמן 22:39, 26 אפריל 2006 (IDT)
יש לי רעיון שיהפוך את שער הקהילה ללהיט ולדינמי! אפשר להוסיף את הקוד {{מיוחד:Recentchanges/30}} באיזשהי תיבה ומיד אנשים יתחילו לרפרש את הדף כל דקה :) ערן 22:54, 26 אפריל 2006 (IDT)
רעיון נחמד ;-) אם יש כאן מישהו שבאמת רוצה להכנס לשער הקהילה כל הזמן מבלי ללחוץ על קישור שער הקהילה, שיוסיף {{ויקיפדיה:שער הקהילה}} בסוף דף המשתמש שלו וזהו ;-) Yonidebest Ω Talk 22:59, 26 אפריל 2006 (IDT)
ברוח הדברים לעיל, הוספתי תיבה ששואבת את התוכן של לוח המודעות לכאן. בסופו של דבר, לטעמי, לוח המודעות צריך להיות תת-תבנית של שער הקהילה, שיוצג באותו אופן. נדב 11:56, 27 אפריל 2006 (IDT)
הסרתי את התיבה הזו - היא לא עבדה כראוי ולא הוצגה היטב. מי שבכל זאת מעונין לראות כיצד זה נראה - הנה קישור. שוב, לוח המודעות גדול מידי בשביל להיות רק חלק מדף אחד. אולי אפשר להכניס תיבה הכוללת רק את כותרות ההודעות כקישור לפסקה המתאימה בלוח המודעות. אולי כדאי להוסיף את לוח המודעות בסוף שער הקהילה, בתוספת לשער ולא כתיבה ריבועית קטנה. Yonidebest Ω Talk 21:27, 27 אפריל 2006 (IDT)
ניסיתי להכניס את לוח המודעות בסוף שער הקהילה, אבל יצא לא אסתטי לחלוטין - זה פשוט דף לא אסתטי כשלעצמו, כמו לוח מודעות ברחוב [1]. אני חושב שעדיף להשאיר את לוח המודעות במקומו. לא חסר סיבות להכנס לשער הקהילה, רק צריך למצוא מהן סיבות אלו... ואם אין סיבות... אולי אנחנו לא צריכים שער קהילה... Yonidebest Ω Talk 22:54, 27 אפריל 2006 (IDT)
האם ניתן ליצור סקריפט שיציג, נגיד, את ארבעת הדיונים האחרונים? נגיד שייקח רק את ארבעת הפסקאות האחרונות בהן נעשתה עריכה? אם אני מפליג בפנטזיות שלי, הפתרון הבא שלי הוא ידני: תיבות בהן ישימו הויקיפדים החפצים בכך הפניות לדיונים ולהצבעות. לפי העיצוב יהיה ניתן לקבוע האם נסתפק בקישורים (עדיף, לדעתי) או שנאפשר גם הרחבה קלה, כמו בלוח המודעות. הפניות להצבעות בפרלמנט יוצגו כל עוד הן מתקיימות בעוד שהפניות לדיונים יושארו למשך זמן מסוים שיקבע מראש (נניח 3 ימים?), לאחר מכן כל ויקיפד יהיה רשאי להסירן. בתיבת הפרלמנט יהיה ניתן גם להציג דיונים מקדימים להצבעות (כפי שהיה בעניין הבודק) שיוצגו כל עוד ההצבעה לא החלה. הדבר יצור תלות כפולה: מצד אחד שם יופיעו כל הדיונים ה"חמים", מצד שני יהיה צורך לתחזק את הדף (את התבניות) כדי לשמור עליו. זהר דרוקמן 23:08, 27 אפריל 2006 (IDT)
אני לא יודע לגבי הסקריפט, צריך לשאול את ערן. עדין לא הבנתי למה דחוף לך להכניס את לוח המודעות לשם, יש לו דף משלו, נעשה משם קישור, לא צריך יותר מזה. בשער הקהילה יהיו קישורים לדיונים מרכזיים ופעילים, לא צריך יותר מזה. מה קרה לימים בהם הכל היה פשוט? Yonidebest Ω Talk 02:29, 29 אפריל 2006 (IDT)

ישן מפני חדש תוציאו?[עריכת קוד מקור]

מדוע דף השיחה של שער הקהילה מפנה לדף השיחה של דף הקהילה הישן? ערןב 08:19, 8 מאי 2006 (IDT)

לאחרונה, לאחר דיון בין מספר ויקיפדים, טרול רפאים שיפר וחידש את שער הקהילה למקום מעניין יותר, אך נראה שלא כולנו מודעים לכך. אני מזכיר לכולם שזהו המקום הטוב ביותר לפרסם את הדיונים וההצבעות. אני מציע להוסיף גם הצבעות מחיקה, ערכים הדורשים הבהרת חשיבות ואת הערכים הדורשים שכתוב לפני שיועלו להצבעת מחיקה. שער הקהילה יכול להפוך למעין דף בית נהדר עבור כולנו, אבל הוא דורש שיתוף פעולה. זהר דרוקמן 20:06, 14 מאי 2006 (IDT)

אני מסכים שיש שיפור ניכר, אך אינני יכול לקחת את הזכויות עליו, הן שייכות ליוני. טרול רפאים 22:29, 14 מאי 2006 (IDT)
נכון, טעות מצידי. יוני, סליחה מקרב ליבי. זהר דרוקמן 22:55, 14 מאי 2006 (IDT)
אני חושב שאפשר לוותר על רעיון שער הקהילה. במקומו אפשר לשים שם קישור ללוח המודעות או משהו דומה. אף אחד לא באמת משתמש בשער הקהילה, חבל על המקום. Yonidebest Ω Talk 02:09, 1 יוני 2006 (IDT)
(בנוגע לעריכתך): הרעיון היה שלי, אך בדיעבד לא עזר בכלום (וגם אני אשם בכך). אני חושב שהבעיה הייתה ונותרה בכך שעיקר המשתמשים הפעילים כבר התרגלו לפעול בעזרת הדפים המרובים (לוח המודעות, הפרלמנט, קטגוריית הצבעות המחיקה, הכה את המומחה, דלפק היעוץ וכמובן - המזנון) ואין להם צורך למקום שירכז את השינויים. לטעמי, אפשר להעיף את הקישור מהתפריט הצדדי ולהחליפו בקישור ל"לוח המודעות". זהר דרוקמן 08:09, 1 יוני 2006 (IDT)
הרעיון כשלעצמו היה בסדר, הבעיה היא שאף אחד לא נכנס לשער... מישהו הציע בעבר להכניס את לוח המודעות לשם, אז כרגע מחקתי כל מיני דברים מהשער, והשארתי שם את "לטיפול דחוף", "לשכת התעסוקה", את ברכת ברוך הבא, והוספתי את לוח המודעות לקריאה בלבד (עקב מגבלות טכניות, הרצון שיערכו את השער כמה שפחות, והרצון שהשער יראה אסתטי. Yonidebest Ω Talk 15:02, 3 יוני 2006 (IDT)
מהמם, נהדר, מושלם. בראבו! זהר דרוקמן 19:15, 3 יוני 2006 (IDT)
חסרים לי קישורים מסויימים, חלקם לא היו גם בעיצוב הישן, כמו "ציוני דרך", הומור, פרסומים בעיתונות, הצדדים האפלים וכו', שבעצם אין שום מקום שמקשר אליהם. Harel - שיחה 19:17, 3 יוני 2006 (IDT)
וגם התבנית של מתקפת האיכות חסרה לי, למעשה זה מקום יותר טבעי לה מאשר העמוד הראשי (לא שאני רוצה לוותר על הקישור משם). אבל לגביה - אני באמת משוחד. Harel - שיחה 19:18, 3 יוני 2006 (IDT)

בעקבות השינוי[עריכת קוד מקור]

עקב שינוי מבנה הדף נעלמו הקישורים לכיכר העיר, לפרלמנט ולעוד כמה מקומות שאני לא זוכר את שמם. אפשר להחזיר את התיבה הזו?--Tharbad 17:12, 24 יוני 2006 (IDT)

למה פחתה כמות הערכים?[עריכת קוד מקור]

האם נדמה לי או שפתאום כמות הערכים המופיעה בדף הבית ירדה? ואם כן מדוע? maruvkay

ערך למחיקה מידית[עריכת קוד מקור]

אני מצאתי את הערך ציצים דרך שינויים ומצאתי את התוכן בו לא מתאים לוויקיפדיה ולכן מחקתי אותו. אני מציעה שנימחק את כל הערך במורה מידית כי אין שום סיבה להשאיר אותו והוא לא מתאים לוויקיפדיה מכל בחינה. Aplle 12:49, 31 באוגוסט 2006 (IDT)תגובה

מתקפת איכות[עריכת קוד מקור]

מה עם מתקפת איכות? איפה היא נמצאת? --לאוניד גלעדוב 20:05, 8 בספטמבר 2006 (IDT)תגובה

כרגע אין, תתחדש אחרי התחרות. Harel - שיחה 20:21, 8 בספטמבר 2006 (IDT)תגובה

קיצור דרך[עריכת קוד מקור]

זה די מעצבן שהדרך העיקרית (והיחידה ?) להגיע לשער הקהילה היא דרך הדף הראשי. אפילו במזנון, בפרלמנט ובהכה את המומחה אין קישור. אולי כדאי שנעשה קיצור-דרך לשער הקהילה (שם די ארוך ויקיפדיה:שער הקהילה) כמו וק:שע או משהו? Ēθamš שיחה 10:17, 5 באוקטובר 2006 (IST)תגובה

יש קישור בתיבת קהילה בצד לא צריך יותר מזה. דניאלשיחה 16:07, 27 באוקטובר 2006 (IST)תגובה

ויקיפדיה:לוח אירועים[עריכת קוד מקור]

צריך להוסיף לפה קישור ללוח האירועים ולעיתון הטילדה הרביעית, אישית אין לי מושג איך לערוך את הדף הזה ואשמח אם משהו שמבין בנושא יעשה זו, בברכה--יום טוב 11:35, 14 בינואר 2007 (IST)תגובה

הוספת מיזם למיזמים הפעילים[עריכת קוד מקור]

האם ניתן (ואיך ניתן) להוסיף את ויקיפדיה:מיזמי ויקיפדיה/מיזם ערכים ראשיים לרשימת המיזמים הפעילים? רונן א. קידר 12:48, 15 בפברואר 2007 (IST)תגובה


ויקיפדיה אנגלית[עריכת קוד מקור]

מישהו כאן חבר ותיק בויקי באנגלית? לאחרונה הוספתי ערך סביר על דרור שאול שנחמק/הועלם מבלי לכתוב משהו בדף השיחה שלי, (שאגב נותר בשממונו מאז שיצרתי לי שם משתמש). אשמח לדעת קצת יותר על המתפעלים ועל רוח המקום. שלומית ליר 15:18, 6 באפריל 2007 (IDT)תגובה

"זה עולה על הטקסט במכוון"?[עריכת קוד מקור]

ערן, מה למען השם הולך כאן? טרול רפאים 18:54, 13 ביולי 2007 (IDT)תגובה

נסה בתצוגה מקדימה להסיר את position:absolute - בצורה כזו בפתיחת הרשימות מזיזה את כל הדף בצורה לא כל כך יפה. מקובל מאוד שתפריטים יעלו על הטקסט (למשל כפתור "התחל" בחלונות, או לחיצה על "קובץ"/"עריכה" וכו' בתפריטים שבחלונות השונים). מי שפותח תפריט יש להניח שהוא מעוניין להשתמש בקישורים בתפריט, ולכן לא משנה שהתפריט מסתיר טקסט, וכמובן אפשר לסגור את התפריט במקרה שהמשתמש התחרט. ערן 19:07, 13 ביולי 2007 (IDT)תגובה
הבעיה היא שהתפריטים עולים על הטקסט גם אם לא פותחים אותם. 19:15, 13 ביולי 2007 (IDT)
איך זה עכשיו? או שזה עולה על הטקסט משמאל? ערן 19:19, 13 ביולי 2007 (IDT)תגובה
אצלי זה עולה ברגע שנוספת שורת הטאבים (מידע וכו'). טרול רפאים 20:04, 13 ביולי 2007 (IDT)תגובה

עץ קט' "מדיניות חוץ"[עריכת קוד מקור]

לצד עצי הקטגוריות הקיימים וביניהם מדיניות פנים, כדאי שיהיה קישור משער הקהילה אל קטגוריה:ויקיפדיה - מדיניות חוץ. ‏Hummingbird° יש לך הודעה ° כולי אוזן 15:19, 23 בספטמבר 2007 (IST)תגובה

חשיבה מחודשת[עריכת קוד מקור]

אני מודה שלרוב אני לא מסתכלת על שער הקהילה, אבל עכשיו משהסתכלתי, לא הבנתי את ההבדל בינו ללוח המודעות. אני גם בעד להוריד את ה"ת'כלס", מאחר ואנו אנציקלופדיה ולפחות בשער הקהילה ראוי לשמור על מידה של רצינות. ובקיצור, נראה לי שהגיע הזמן לחשוב על שער חדש, או לפחות לקצר אותו בצורה רצינית. דורית 19:50, 15 באוקטובר 2007 (IST)תגובה

תוכן הלוח מופיע בשער הקהילה אוטומטית, כדי להגדיל את התועלת למי שנכנס הנה. אני מסכים שהשער זקוק לשיפוץ משמעותי, כרגע לדעתי אינו מועיל לאף אחד. ‏odedee שיחה 21:10, 15 באוקטובר 2007 (IST)תגובה
בדיוק, לכן אם כבר - מוטב להפנות ישירות ללוח מודעות. צריך לחשוב למי זה מיועד. לקוראים החדשים? לותיקים? כי הותיקים די מודעים למה שכבר נמצא כאן. דורית
מאז ומתמיד שער הקהילה לא היה דף מוצלח במיוחד, אולי כי דף השינויים האחרונים שלנו פשוט מושך מאוד וכולל במסגרת העליונה את רוב הקישורים השימושיים. היה לי פעם דיון עם הראל (שיחת משתמש:ערן/ארכיון 19#שער הקהילה) שבו הוא המליץ לאמץ את שער הקהילה הגרמני. לקחתי על עצמי עכשיו לתרגם± את הדף ההוא: משתמש:ערן/מבחנה 1. מצד אחד זה דף מסודר ויפה, אבל יש לו די מעט פונקציונליות (ואולי לא צריך לשאוף להרבה, כי זה התפקיד של דף השינויים האחרונים) ערן 23:55, 9 בנובמבר 2007 (IST)תגובה
זה עדיף על פני מה שיש עכשיו. תודה ערן, דורית 23:58, 9 בנובמבר 2007 (IST)תגובה
אולי עדיף לצמצם דרסטית את התבנית בראש דף שינויים אחרונים, ולהעביר את הקישורים האלה לשער הקהילה. ככה דף שינויים האחרונים לא יהפוך לפורטל האמיתי של ויקיפדיה, שממנו עוברים לקטגוריות הערכים למחיקה, עריכה ושכתוב, לפרלמנט ולמפעיל נולד, ללוח המודעות וכדומה. הוא פשוט הפך לשער, ואני לא רואה סיבה טובה לזה. אם יהיו בו רק שינויים אחרונים ולא כל הקישורים האלה, שער הקהילה יקבל חשיבות מיד. ‏odedee שיחה 01:20, 10 בנובמבר 2007 (IST)תגובה
מסכים עם עודדי. תמיד נראה לי מוזר, שיש בשינויים האחרונים את כ-ל הדברים האלה. דוד נ. דוד (שיחה | תרומות) 10:48, 10 בנובמבר 2007 (IST)תגובה
גם אני מסכם עם עודדי, המקום ההגיוני לכל הקישורים השימושיים של הקהילה הוא בשער הקהילה. נינצ'ה - שיחה - בואו לקרוא ולערוך! 11:52, 10 בנובמבר 2007 (IST)תגובה
חן חן לערן, אני שמח שהשיחה שלי איתו מלפני עידן ועידנים מביאה עכשיו לתוצאות הרצויות. אני חושב שיש פה עניין סמנטי - שער הקהילה הוא שער לכותבים (זה גם השם שלו בגרמנית), מבחינתי ויקיפד כותב צריך להתחיל את הביקור שלו בשער הקהילה ולא בעמוד הראשי או בשינויים האחרונים. אם הטילדה הרביעית היא "כל מה שמעניין ויקיפדים" אז שער הכותבים צריך להיות "כל מה שהכותבים צריכים". ‏Harel‏ • שיחה 12:20, 10 בנובמבר 2007 (IST)תגובה
//החלפת הקישורים השימושיים בדף השינויים האחרונים בגרסה קודמת
function recChange(pageTitle){
fsfsd=document.getElementById('RecentChangesText');
if(fsfsd==null) return;
a=sajax_init_object();
var URL="http://he.wikipedia.org/w/index.php?title=MediaWiki:Recentchangestext&oldid=3730223&action=render";
if(pageTitle){
 URL="http://he.wikipedia.org/w/index.php?title="+pageTitle+"&action=render";
}
a.open("GET", URL, true);

a.onreadystatechange = function()
{
if(a.readyState != 4){
 return;
}
    var res= a.responseText;
     fsfsd.innerHTML=res;
};
a.send(null);
}
addOnloadHook(recChange);
לפני שאבצע את השינויים המוצעים, אילו דברים צריכים להישאר בדף השינויים האחרונים? בכל מקרה כתבתי סקריפט שיאפשר למעוניינים לשמור על תחילת דף השינויים האחרונים כפי שהוא כעת. ערן 23:58, 15 בנובמבר 2007 (IST)תגובה
להערכתי - מאחר שהדף ישמש למטרתו המקורית, שהיא ניטור, אפשר להשאיר את ה"מיוחדים": תמונות חדשות, ערכים חדשים, חסרי קישורים,· תרומות של חדשים - שכולם משמשים לניטור. ‏odedee שיחה 00:12, 16 בנובמבר 2007 (IST)תגובה
לי קשה להסתדר בלי קישור למאמרים שנערכו מעט. נראה לי שהסקריפט יהיה שימושי עבורי. אפשר לערוך לו התאמות, ולהוריד מה שאני לא צריכה? דורית 00:15, 16 בנובמבר 2007 (IST)תגובה
כן. גם את בקשות ממפעילים אני חושב להשאיר כי גם הוא משמש מנטרים. ערן 11:36, 16 בנובמבר 2007 (IST)תגובה
לטעמי יש להשאיר כל הקישורים ה"טכנים" שקשורים לניטור:
בוט החלפות, בקשות ממפעילים, ערכים לשכתוב ולעריכה, מאמרים שנערכו מעט, ערכים חלקיים, קצרמרים (מישהו באמת נכנס לקישור הזה?), חסרי קישור לאנגלית, דפי תחזוקה, תמונות/ערכים חדשים, חסרי קישורים, שחרור חסימות, תרומות של חדשים.
את לוח המודעות, הפרלמנט, ביקורת עמיתים, מפעיל נולד, הליכי ההמלצה, מתקפות איכות, חממה, הצבעות מחיקה/מחלוקת, דיוני חשיבות/איחוד ומיזם בית השיטה - אותם ניתן לדעתי להסיר ולהעביר. את תבנית לטיפול דחוף הייתי שמח לראות בשני המקומות. זהר דרוקמן - I♥Wiki13:09, 16 בנובמבר 2007 (IST)תגובה

אהבתי את העיצוב החדש :-) עכשיו הוא שער קהילה ולא לוח מודעות. בברכה אלירן d שיחה 11:32, 17 בנובמבר 2007 (IST)תגובה

נגד נמרצות, גם כך אין מקום מרוכז אחד ממנו ניתן להגיע במהירות לכל "קצות הויקיפדיה" אלא אם זוכרים את שמותיהם. מבחינתי ה"בוקסה" בראש דף השינויים שימשה כשלט דרכים. אני מבקש להחזיר עטרה ליושנה. שנילישיחה 12:27, 17 בנובמבר 2007 (IST)תגובה

למה שוחזר לאיכסה הקודמת? דוד נ. דוד (שיחה | תרומות) 13:14, 17 בנובמבר 2007 (IST)תגובה

שכתוב הערכים ברני מק, קווין ג'יימס וליאה רימיני.[עריכת קוד מקור]

קווין ג'יימס, ברני מק וליאה רימיני.ערכים אלו צריכים שכתוב קל,

יש כמה תרגומים לא נכונים ובעיות דיקדוק, הבעיות הן רק במספר

מועט של מילים. הייתי רוצה שאיזשהו ויקפד יעזור לי וישכתב אותם כדי

שיורידו מהם את בועת השכתוב, תודה רבה לעוזרים.

יוסי

המקום הנכון להערות הוא דפי השיחה של הערכים שציינת. אם מדובר במספר מועט של מילים, אתה יכול פשוט לתקן בעצמך. אם אינך מרגיש בטוח בכך, העתק לדף השיחה של הערך הרלוונטי את המילים הבעייתיות, בהקשרן. ‏odedee שיחה 20:33, 16 באוקטובר 2007 (IST)תגובה

אני ניסיתי לשכתב בעצמי אך אמרו שזה לא מספיק טוב. דרך אגב אם אני מדבר בערך ברני מק(לדוגמה) על זה שצריך לשכתב אותו איך אתה וכל השאר תראו את זה?

הרי אתם צריכים להכינס לערך ולעשות שיחה, ומה הסיכוי שזה יקרה, ונגיד אני מדבר איתך בדף השיחה

ואז אנחנו מדברים ואז השיחה בנינו נגמרת ואז לאחר כמה ימים אני רוצה להוסיף משהו בנושא ואני הייתי רוצה שתקרא את מה שאני רושם אז איך תדע בדיוק להיכנס לדף השיחה של אותו ערך(במקרה ואני לא אומר לך שום דבר בדף השיחה שלך)

לוח ארועים[עריכת קוד מקור]

דף לוח הארועים עודכן לאחרונה לפני למעלה מחצי שנה, וגם זה רטרואקטיבית. אפילו לא ברור לאיזו שנה הוא מתיחס (רמז - לא השנה) ועל כן שכרו בהפסדו. אני בעד להוריד את הקישור מכאן. ST∙אסתר 18:33, 17 בנובמבר 2007 (IST)תגובה

הגרסה הנוכחית של שער הקהילה היא הגרסה הישנה, בגרסה החדשה (לפני השחזור של רותם) הוחלף הקישור בלוח אירועים קטן שמוצג בדף, ושאפשר לערוך ולהודיע על אירועים קרובים. ערן 18:38, 17 בנובמבר 2007 (IST)תגובה

שינוי שער הקהילה והשינויים האחרונים[עריכת קוד מקור]

עבר מהמזנון

בעקבות דיון שהתקיים בשיחת ויקיפדיה:שער הקהילה#חשיבה מחודשת שיניתי את שער הקהילה ודף השינויים האחרונים. במסגרת השינוי הועברו לשער הקהילה מדף השינויים האחרונים קישורים רבים שהפנו אל דפי קהילה ודפי תחזוקה שלא משמשים לניטור. כך דף השינויים האחרונים משמש לניטור בלבד (כמעט, עדיין הושארו בו כמה דפי תחזוקה עיקריים). את הקישורים לדפי הקהילה והמיזמים השונים ניתן למצוא בשער הקהילה. ערן 11:06, 17 בנובמבר 2007 (IST)תגובה

אני חייב להודות שאני מופתע קצת. יהא הדיון שהתנהל בין שבעה חברי קהילה מכובדים (ושמיני שהוסיף ברכתו לסיום) ממצה ככל שיהיה, נדמה לי שלא היה צריך להסתפק בכך לאור מרכזיותו של דף שינויים אחרונים בעבודתם של עשרות (אם לא יותר) חברי קהילה כאן. עבורי, דף שינויים אחרונים הוא כלי עבודה חיוני כאן ונהניתי עד היום מן הנוחיות שבמציאת קישורים מרכזיים בדף אחד ובחלון אחד, יהא שמו אשר יהא.--‏Golf Bravo12:14, 17 בנובמבר 2007 (IST)תגובה
חל בוויקי החוק מחוקי פרקינסון, שקובע שמשך הדיון בסוגייה עומד ביחס הפוך לחשיבותה. דב ט. 12:21, 17 בנובמבר 2007 (IST)תגובה
נגד נמרצות, גם כך אין מקום מרוכז אחד ממנו ניתן להגיע במהירות לכל "קצות הויקיפדיה" אלא אם זוכרים את שמותיהם. מבחינתי ה"בוקסה" בראש דף השינויים שימשה כשלט דרכים. אני מבקש להחזיר עטרה ליושנה. שנילישיחה 12:27, 17 בנובמבר 2007 (IST)תגובה
אני מצטרף לבקשה לסגת מהשינוי, שנעשה בטרם עת. אני סבור, אמנם, שיש מקום לשינוי בתיבה העליונה, אבל יש לעשות זאת בשיתוף נרחב יותר של הקהילה (הרי ב"שער הקהילה" עסקינן). דוד שי 12:32, 17 בנובמבר 2007 (IST)תגובה
גם אני נגד השינוי. למי שאינו זוכר, שער הקהילה נראה בדיוק כפי שהוא נראה עכשיו גם בעבר, אולם מאחר שלא נעשה בו שימוש, הוחלט להטמיע בו את לוח המודעות, וכך להפוך אותו לשימושי. אני מציע להחזיר את כל הקישורים לשינויים האחרונים, לבטל את הקישור ל"שער הקהילה" ולשים במקומו קישור ל"לוח המודעות", שבראשו יהיה המידע שהופיע לפני השינוי של ערך בראש שער הקהילה. ‏Yonidebest Ω Talk12:43, 17 בנובמבר 2007 (IST)תגובה
יתרה מזאת, לדעתי אין הכרח שדף השינויים ישמש לניטור בלבד - אם לקהילה נוח שיש קישורים שימושיים בראשו - אז אין סיבה לא להשאיר קישורים אלו שם (ו"הדף משמש לניטור בלבד" הוא לא תירוץ). אם למישהו מפריע שאף אחד לא משתמש בשער הקהילה, אפשר לבטל אותה. אנחנו לא חייבים להשתמש בה. לוח המודעות יותר חשוב משער הקהילה שאין אינו מבקר. ‏Yonidebest Ω Talk12:47, 17 בנובמבר 2007 (IST)תגובה
כיוון שיש מחלוקת, שחזרתי את השינוי. ‏– rotemlissשיחה 13:08, 17 בנובמבר 2007 (IST)תגובה

הוספתי לאחר התנגשות עריכה - השינוי הוצע כבר לפני יותר משבוע, והייתה אליו הפניה מלוח המודעות, תוך ציון שהדיון נוגע גם לדף השינויים האחרונים. שלט הדרכים שהיה בראש השינויים האחרונים פשוט עבר למקום אחר - שער הקהילה. הבעיה הייתה שהניווט של הכותבים באתר הסתמך בעיקר על התיבה בראש דף השינויים האחרונים, וכך כמעט כל דף שלא היה אליו קישור משם היה דף מוזנח. אל התיבה הוכנסו עוד ועוד קישורים, ואלו דחקו את השינויים האחרונים מטה. ניסיון להגביל את הקישורים שנוספו לשם, גרם לדפים שלא נוספו לשם להיות מוזנחים. ההפרדה של שלט הדרכים מהשינויים האחרונים מאפשרת הרחבה שלו בעוד קישורים מצד אחד, ומצד שני לשמור על ניקיון בדף השינויים האחרונים ותאלץ אותנו לא להיות תלויים בקישורי הניווט בראש דף השינויים האחרונים. ברור שבהתחלה יידרש זמן מסוים כדי להתרגל לשינוי ויידרש מעט זמן למציאה של דפים שהתרגלנו להגיע אליהם מתוך דף השינויים האחרונים, אבל לאורך זמן השינוי יוכיח את עצמו. אם רוצים לתת צ'אנס לשינויים בעיצוב, צריך לחכות מעט זמן ולראות איך מתרגלים אליהם. ערן 13:11, 17 בנובמבר 2007 (IST)תגובה

שבירה - רשימת קישורים מותאמת אישית[עריכת קוד מקור]

אני לא נוהג לקדם במזנון סקריפטים שכתבתי, אולם הפעם אחרוג ממנהגי היות שיש לדיון הזה קשר כלשהו. אציין שהסקריפט הזה לא משנה את דעתי בדיון - לדעתי הקישורים בדף השינויים האחרונים אינו מפריע ואז עוזר. עכשיו לסקריפט:

כתבתי (בעזרתו של ערן) סקריפט שמוסיף תיבת קישורים מעל תיבת קישורי הקהילה בצד ימין. מה מיוחד בה? ובכן, אתם יכולים לבחור אילו קישורים יופיעו בה באמצעות עריכה פשוטה של דף משנה במרחב המשתמש שלכם. התיבה מוסתרת ברירת מחדל ככה שהיא אינה מפריעה להגיע לשאר הקישורים שתיבות שמתחתיה (קישורי הקהילה, החיפוש, תיבת הכלים והבינוויקי). מי שמעוניין להשתמש הסקריפט יכול מוזמן לערוך את המונובק שלו (קישור לדף המונובוק שלכם) ולהוסיף בשורה חדשה את הקוד הבא: |

סקריפט 27: {{{2}}}[עריכת קוד מקור]

27: {{{2}}}

|הוספת קישורים אישיים בתיבת הצד - את הקישורים יש לקבוע בדף משנה של דף המשתמש. לא בשימוש, עבר להעדפות.

|

importUserScript(27);

|-valign="top" לאחר מכן גשו לדף "משתמש:שם המשתמש/הקישורים שלי" והוסיפו קישורים חדשים כאוות נפשיכם. יש הסברים נוספים לגבי יצירת הקישורים (כמו גם טיפים) בדף הזה. בברכה, ‏Yonidebest Ω Talk17:38, 17 בנובמבר 2007 (IST)תגובה

תודה רבה מקרב לב על הסקריפט הזה. יעיל במיוחד!!! שאלה- היכן אוכל למצוא (אם קיים) דף שבו כל הסקריפטים מסוג זה וההסברים עליהם? שוב תודה מוטל (שיחה | תרומות) 18:24, 17 בנובמבר 2007 (IST)תגובה
תודה, מצאתי! סליחה על ההטרדה מוטל (שיחה | תרומות) 18:25, 17 בנובמבר 2007 (IST)תגובה
תודה, יוני, רעיון שימושי, אבל כמוך אני חושב שיש להשאיר את הקישורים בדף השינויים האחרונים הוא כמעט דף הבית שלי (מודה - יותר מהדף הראשי). שנילישיחה 20:22, 17 בנובמבר 2007 (IST)תגובה
זה בדיוק העניין: שנתיים מנסים פה להרים את שער הקהילה, וכל פעם זה נכשל - כי אנשים לא נכנסים לשם. אז מצד אחד נוצר מצב שבו הדף הזה לא מצליח למלא את תפקידו, ומצד שני דף שינויים אחרונים נפגע, כי במקום שתוכנו יהיה שינויים אחרונים, כמעט שליש מהדף הוא תיבת הקישורים בראשו. כפי שכתב ערן, צריך טיפה להתרגל לשינוי, אבל הוא ישפר את המצב מאוד. במקום ללחוץ על "שינויים אחרונים" צריך ללחוץ על "שער הקהילה" - שם נמצא הכול, וזה מקום יותר הגיוני מאשר "שינויים אחרונים" מובן גם שכל אחד יכול להוסיף את התבנית הנוכחית ל"שינויים אחרונים", דרך הסקריפט, ואז לא יראה שינוי כלל. ‏odedee שיחה 21:20, 17 בנובמבר 2007 (IST)תגובה
לא חייבים להשתמש בשער הקהילה רק בגלל שניתן ליצור דף כזה. אפשר, כמו שהצעתי, להיפטר ממנו ולשים קישור ללוח ההודעות. דף השינויים לא נפגע - אם במילא נכנסים לדף הזה כל כך הרבה, עדיף שהקישורים יהיו שם - ולא בדף שצריך להיכנס אליו במיוחד. אם הרוב מעדיף שיהיו הקישורים - אפשר הפוך: מי שלא רוצה קישורים - יסתירם באמצעות סקריפט. ‏Yonidebest Ω Talk21:38, 17 בנובמבר 2007 (IST)תגובה
כפי שניתן היה להבין מדברי, השימוש בשער הקהילה כדאי לא בגלל ש"ניתן ליצור דף כזה", אלא כי בלעדיו אנו יוצאים נפגעים מכאן ומכאן: מצד אחד חלק משמעותי מדף שינויים אחרונים מוסתר ע"י דברים אחרים (ולכן כל אחד שעובד על הדף נאלץ לגלול משמעותית יותר), ומצד שני הקהילה נשארת בלי פורטל נורמלי - כי בכל זאת אין מספיק מקום בדף השינויים האחרונים לכל הקישורים השימושיים באמת, שאת כולם אפשר לכלול בשער הקהילה, כפי שאפשר לראות בגרסה שערן הכין. אגב, כלל לא ברור לי מדוע היא שוחזרה: האם מישהו מצא את הפורמט הישן של שער הקהילה שימושי? פחות או יותר היה שם רק לוח המודעות. ‏odedee שיחה 23:21, 17 בנובמבר 2007 (IST)תגובה
תן לי כמה דקות ואני אסדר לך את הבעיות שציינת. ‏Yonidebest Ω Talk15:45, 18 בנובמבר 2007 (IST)תגובה
משתמש:Yonidebest/עוד ארגז חול - אפשר לדחוף לשם כמה קישורים שאתה רוצה וכך לחסוך את הכניסה לדף מיוחד שהוקצה במיוחד לשם כך. אפשר גם שכל משתמש יוכל לבחור אילו קישורים יופיעו שם, אבל נראה לי שמספיק הסקריפט הנ"ל. ‏Yonidebest Ω Talk15:55, 18 בנובמבר 2007 (IST)תגובה
אפשר אולי להגדיר כברירת מחדל את תיבת הקישורים השימושיים (בדף השינויים האחרונים) כמוסתרת, ומי שירצה יבחר בהעדפותיו להציגה. ‏Hummingbird° יש לך הודעה ° כולי אוזן 17:45, 19 בנובמבר 2007 (IST)תגובה
זה הוצע פעם, אבל התנגדו לזה. יוני, הפתרון לא טוב, כי זה מכביד על השינויים האחרונים, המטרה היא להקל מתיבת הקישורים כדי להגביר את השימושיות שלה. כדי להגיע להסכמה, האם יש למישהו התנגדות להחלפת שער הקהילה? ובאשר לשינויים האחרונים, אילו קישורים שהוסרו (ראו גרסה רלוונטית) היו צריכים להישאר? (נא לציין בצורה ספציפית כל אחד מהם) ערן 18:55, 19 בנובמבר 2007 (IST)תגובה
אני מסכים, פה אחד, שאף לא אחד מן הקישורים שהוסרו היו צריכים להישאר. ערן 22:03, 22 בנובמבר 2007 (IST)תגובה
אני מתנגד לשינוי. שחזרתי את השינוי שלך בשער הקהילה: הבעתי התנגדות במעלה הדיון - אני לא צריך להביע אותו מחדש בכל פעם ששואלים - בטח שלא כששואלים שוב באותו דיון. ‏Yonidebest Ω Talk16:18, 23 בנובמבר 2007 (IST)תגובה

שינוי מתון[עריכת קוד מקור]

כיוון שלא התפתח דיון של ממש עם הסכמה בנוגע למחלוקות בשינויים שנעשו, החלטתי לעשות את הכל בצורה מתונה יותר: את שער הקהילה שיניתי כיוון שאף אחד לא ממש התנגד לשינוי שלו ודי מוסכם שלא רבים משתמשים בו בצורתו הישנה. את רוב השינויים בדף השינויים האחרונים, שעוררו את עיקר המחלוקת, השארתי במצבם הקודם עד שנגיע להסכמה או להכרעה יותר ברורה במסגרת הדיון. המשך השינויים בדף השינויים האחרונים יעשו בעקבות דיון נוסף, או לחילופין, בצורה הדרגתית ומתונה. ערן 11:22, 23 בנובמבר 2007 (IST)תגובה

את הדיון בנוגע לשלב הבא, הסרת קישורים מהשינויים האחרונים (וגם הוא בצורה הדרגתית), אפשר למצוא בשיחת מדיה ויקי:Recentchangestext#הסרה של קישורים כדי להגביר שימושיות. ערן 11:50, 23 בנובמבר 2007 (IST)תגובה

בדיון הראשון הייתה תמיכה גורפת לשינוי שער הקהילה והשינויים האחרונים, ובדיון השני הייתה התנגדות לשינוי. השינויים הוקפאו, לשם דיון נוסף - שלא התקיים. ניסתי למצוא דרך ביניים ביניהם (ראו לעיל - שינוי מתון), אבל יוני מתנגד והמצב חזר לקדמותו. כיוון שאין השתתפות בדיון נעשה פופולריזציה בדמות סקר על שינוי שער הקהילה. על שינויים בדף השינויים האחרונים נחליט בדיון נפרד. ערן 21:09, 25 בנובמבר 2007 (IST)תגובה

טוב, די ברור שהסקר הזה לא מקדם אותנו לשום מקום. עברו שלושה ימים ורק 6 ויקיפדים הצביעו. אתה שינית את שער הקהילה, נתקלת בהתנגדות (ולא רק ממני, היו עוד שהיו שותפים להתנגדות הזו) - ולכן הדף שוחזר. עכשיו תורי לנסות - אשנה את שער הקהילה ואם נתקל בהתנגדות - נשחזר. וכך נשנה את הדף עד שיימצא גרסה שעדיפה על הקהילה. ‏Yonidebest Ω Talk13:25, 28 בנובמבר 2007 (IST)תגובה
סיימתי. ראו ויקיפדיה:לוח מודעות. אפשר להוסיף כמסגרת מידע נוסף. ‏Yonidebest Ω Talk14:07, 28 בנובמבר 2007 (IST)תגובה

סקר[עריכת קוד מקור]

האם את/ה בעד החלפת שער הקהילה? (ממגרסה א' לגרסה ב')

בעד[עריכת קוד מקור]

  1. ערן 21:09, 25 בנובמבר 2007 (IST)תגובה
  2. סתם עומרשיחה גם אני רוצה לקדם מיזם 23:34, 25 בנובמבר 2007 (IST)תגובה
  3. Ori~‏ • שיחההמורשת העולמית. פשוט עולמית! 20:11, 27 בנובמבר 2007 (IST)תגובה

נגד[עריכת קוד מקור]

  1. אני בעד ביטול "שער הקהילה" שאינו שימושי כלל ועיקר ובמקומו לשים קישור ללוח המודעות (שהוא עיקר שער הקהילה היום). ‏Yonidebest Ω Talk21:17, 25 בנובמבר 2007 (IST)תגובה
  2. pacman - שיחה 21:32, 26 בנובמבר 2007 (IST)תגובה
  3. הידרו 21:35, 26 בנובמבר 2007 (IST)תגובה

הפניה?[עריכת קוד מקור]

בלי לקרוא את המהומות שהתרחשו פה, איך קרא ששער הקהילה שמופנה מכל דף בוויקי הפך להפניה? דניאל ב. 00:09, 29 בנובמבר 2007 (IST)תגובה

עוד קודם שער הקהילה הכיל בעיקר את לוח המודעות וכמה קישורים מסביב. העברתי את הקישורים שמסביב ללוח המודעות והפכתי דף זה להפניה. ביקשתי מהמפעילים שיעדכנו את הקישור אבל כנראה שצריך להזכיר להם לעשות זאת באמצעות הדגשה וכתב מוגדל. ‏Yonidebest Ω Talk15:38, 29 בנובמבר 2007 (IST)תגובה

דיון שהועבר מבקשות ממפעילים[עריכת קוד מקור]

נא לשנות את תוכן הדף מדיה ויקי:Portal-url ל"ויקיפדיה:לוח מודעות" (ללא הגרשיים) ואת תוכן הדף מדיה ויקי:Portal ל"לוח מודעות" (גם בלי גרשיים). הסיבה לכך היא ששער הקהילה מהווה רק מתווך ואינה משמשת שער של ממש. את המידע שהופיע שם העברתי לויקיפדיה:לוח מודעות, שם ניתן לעיין בכל הנושאים בצורה נוחה (משמאל לתוכן העניינים, ואפשר להוסיף שם נושאים נוספים במקרה הצורך). שער הקהילה היא במילא הפניה ללוח המודעות (גם בצורה הקודמת היא כללה בעיקר הפניה ללוח המודעות) ולכן שינוי השם והקישור מתבקש. להשתשלות העניינים ראו הדיון שבדף שיחת ויקיפדיה:שער הקהילה#שינוי שער הקהילה והשינויים האחרונים. ‏Yonidebest Ω Talk14:18, 28 בנובמבר 2007 (IST)תגובה

יש לבצע דיון בנושא לפני כן. ‏– rotemlissשיחה 14:49, 28 בנובמבר 2007 (IST)תגובה
אף אחד לא משתתף בדיונים הללו לפני שהם מבוצעים. בוויקיפדיה העברית נוטים לצעוק רק אחרי שמשהו מבוצע (בגלל שרק אז שמים לב לשינוי). אנא בצע את השינוי ואם יהיו צעקות - נשחזר (כמו שהשינוי האחרון שוחזר מייד לאחר שבוצע השינוי). ‏Yonidebest Ω Talk23:52, 28 בנובמבר 2007 (IST)תגובה
15 שעות אין כאן מפעיל שיודע להחליף טקסט אחד בטקסט אחר? קדימה. ‏Yonidebest Ω Talk15:39, 29 בנובמבר 2007 (IST)תגובה
אני לא מסכים לפעולה זו. זהו מחטף, אלא אם תראה שאין התנגדות לכך. ‏– rotemlissשיחה 15:42, 29 בנובמבר 2007 (IST)תגובה
זה לא מחטף (שימוש דמגוגי מיותר) - ניתן להחזיר את המצב לכפי שהיה "בלחיצת כפתור". אם לערן מותר לעשות דבר כזה (ראה השינוי שלו לשער הקהילה), גם לי מותר. אנא שנה ואחר כך נראה מה אחרים חושבים - ואז במקרה הצורך נשחזר. אמרתי לך, אף אחד לא טורח לעקוב אחרי דיונים כאלו ולכן קודם מבצעים את השינוי - שאחרים יראו מה קרה - ואחר כך קובעים אם זה טוב או לא. כבר הסברתי זאת בתגובה הקומדת שלי ואם אין לך טענת נגד - בצע את הבקשה שלי. ‏Yonidebest Ω Talk15:45, 29 בנובמבר 2007 (IST)תגובה
אגב, השינוי הזה הוא טכני בלבד - שער הקהילה הוא לוח המודעות. מדובר בתיקון השם של לוח המודעות. ‏Yonidebest Ω Talk15:46, 29 בנובמבר 2007 (IST)תגובה
הצעד של ערן היה בעייתי כיוון שהייתה לו התנגדות, ולפיכך שחזרתי אותו. באופן דומה, הצעד שאתה מציע בעייתי כל עוד מתנהל דיון שאין בו הסכמה. לשער הקהילה אמור להיות תפקיד רחב יותר מלוח מודעות, ראה למשל en:Wikipedia:Community Portal. ‏– rotemlissשיחה 15:48, 29 בנובמבר 2007 (IST)תגובה
לדעתי אין צורך בשער הקהילה, אבל לא זו השאלה. שער הקהילה הוא לוח המודעות. אני לא מתכוון לחזור על זה. אם ערן או מישהו אחר רוצה לפתוח עוד קישור עם שער קהילה אמיתי - הוא מוזמן. אבל מה שיש לנו כאן הוא לא שער קהילה - הוא לוח מודעות. חבל שאתה מתעקש על כלום. היינו יכולים לסגור את הנושא הזה לפני 15 שעות אם היית מבצע את השינויים שביקשתי ומחכים לראות מה הקהילה חושבת על זה. חבל שכל דבר קטן פה נתקל בבירוקרטיה. בצע את השינוי ונראה מה האחרים חושבים. ‏Yonidebest Ω Talk15:52, 29 בנובמבר 2007 (IST)תגובה
ויקיפדיה אינה עובדת כך. שינויים כלליים בממשק עוברים דרך הסכמת הקהילה. אתה מוזמן לפתוח דיון במזנון, ואם יתגבש קונצנזוס בנושא, השינוי יבוצע. לירן (שיחה,תרומות) 15:58, 29 בנובמבר 2007 (IST)תגובה
בסדר, אני מתנגד לביטול שער הקהילה ולשינוי שעכשיו שמתי לב שעשית. שחזרתי אותו אבל הצגתי את הצעתך בויקיפדיה:לוח מודעות/הצעה. שער הקהילה היה וצריך להיות יותר מלוח מודעות, וכמה תפריטים מוסתרים בלוח המודעות אינם מספיקים. ‏– rotemlissשיחה 16:00, 29 בנובמבר 2007 (IST)תגובה
על זה בדיוק אני מדבר - שער הקהילה שיש לנו היום הוא לא שער קהילה. הוא לוח מודעות עם כמה קישורים מסביב. זה בדיוק מה שרציתי לעשות: להעביר את כל זה ללוח המודעות - ואם אם מישהו ירצה ליצור שער קהילה אמיתי - הוא יוכל להשתמש בדף ויקיפדיה:שער הקהילה שכבר לא יכלול את לוח המודעות. לירן, ברוכים הבאים לוויקיפדיה. ‏Yonidebest Ω Talk16:15, 29 בנובמבר 2007 (IST)תגובה

לוח מודעות במקום שער קהילה[עריכת קוד מקור]

הועבר מ-ויקיפדיה:מזנון:

שער הקהילה שלנו הוא למעשה לוח המודעות. כל מה שיש בשער הקהילה שלנו זה לוח המודעות ועוד כמה קישורים מסביב. שיניתי את עיצוב לוח המודעות כך שיכלול קישורים רלוונטיים בצורה נוחה ובתצוגה אסטתית. ראו ויקיפדיה:לוח מודעות/הצעה. במילים אחרות, שער הקהילה שלנו כולל למעשה רק לוח מודעות.

היות שמדובר בשינוי טכני בלבד (במקום לקרוא לדף בצורה מטעה "שער הקהילה", ביקשתי לשנות את שם הדף ל"לוח מודעות"), ביקשתי להסיר את הדף "המתווך" שקרוי "שער הקהילה" ולקרוא ללוח המודעות בשמו האמיתי גם בקישורי הקהילה שבצד ימין. רותם התנגד לשינוי שלי ושחזר את כל השינויים שעשיתי. אני רוצה לשמוע מה דעתכם: האם להמשיך עם האבסורד ולקרוא לשער הקהילה "שער הקהילה" למרות שהוא בסך הכל לוח מודעות (מבחינה טכנית, לוח המודעות מוכלל בתוך שער הקהילה, כך שאין כל הבדל ביניהם), או לקחת את ההצעה שלי: לשנות את המילים "שער הקהילה" ב-"לוח מודעות" בקישורי הקהילה (ולקשר ישירות ללוח המודעות שכולל את העיצוב שלי עם כל הקישורים שהיו שם עד היום)? ‏Yonidebest Ω Talk16:10, 29 בנובמבר 2007 (IST)תגובה

שער הקהילה כולל, בנוסף ללוח המודעות, קישורים רבים, שאינם אמורים להופיע בלוח המודעות. הפירוש המעשי של הוספת חלק מהם ללוח המודעות באופן מוסתר הוא הסרתם. ראו דוגמאות לשער הקהילה בוויקיפדיות אחרות, כמו ויקיפדיה האנגלית. שער הקהילה כרגע אינו אידאלי, אבל הוא לא כולל רק לוח מודעות, והשינוי אינו טכני בלבד. הוא כולל, בנוסף ללוח המודעות, קישורים חשובים שאינם קשורים אליו, ושתהיה זו טעות להעבירם למקום לא קשור כמו לוח המודעות. ‏– rotemlissשיחה 16:17, 29 בנובמבר 2007 (IST)תגובה
אם יהיה קישור בכל דף למקום שנקרא "לוח מודעות" הוא יתמלא בכל מיני דברים של אנונימיים ומשתמשים חדשים שטעו בדף. הידרו 16:19, 29 בנובמבר 2007 (IST)תגובה
ראו דיון נוסף בשיחת ויקיפדיה:שער הקהילה#הפניה?. ‏– rotemlissשיחה 16:20, 29 בנובמבר 2007 (IST)תגובה
הידרו, אפשר אם כן לבטל את הדף "לוח המודעות" ולשים את לוח המודעות בשער הקהילה. זה לא פרקטי שיהיה לנו שני דפים ואחד מוכלול במלואו בדף אחר ומוצג כאילו הוא הדף האמיתי. שער הקהילה שלנו איננו שער הקהילה - הוא לוח מודעות. מי שרוצה לפתוח שער קהילה יוכל לעשות זאת לאחר שנסיר את לוח המודעות משער הקהילה (וכך בעצם נעקור את כל תוכנו). ‏Yonidebest Ω Talk16:23, 29 בנובמבר 2007 (IST)תגובה
אין שום חיסרון בקיום לוח מודעות בנפרד משער הקהילה. הבעיה היא ששער הקהילה כרגע אינו מכיל הרבה יותר מלוח המודעות, ואת זה יש לתקן על ידי הרחבתו. מעניין שכשערן ניסה לשפר זאת הייתה לכך התנגדות. ‏odedee שיחה 19:58, 29 בנובמבר 2007 (IST)תגובה
האם קשה לנו כל כך לדמיין דף שיהיה "דף הבית" לכל מי שכותב כאן כוויקיפד (להבדיל מהקורא, אשר מתחיל בדף הראשי?) משהו שיכיל קישורים לדפי תחזוקה שונים, למיזמים, להצבעות, לדפי מדיניות ועזרה, לדיונים פתוחים (למשל במפעיל נולד), לחדשות מהמטא, לטילדה הרביעית וכו'? יש לנו פורטלים על נושאים שונים ומשונים, אבל "פורטל ויקיפדיה" או נכון יותר "פורטל לכותבים בוויקיפדיה" לא יכול להיות לנו? ‏Harel‏ • שיחה 20:59, 29 בנובמבר 2007 (IST)תגובה
איך זה קשור לדיון הזה? בדך הכל הצבעתי לקרוא לשער הקהילה בשמו: "לוח מודעות". אם אתם רוצים לפתוח דף קהילה אמיתי כמו שהציע ערן, שיבושם לכם. אבל צריך קישור ללוח המודעות בקישורי הקהילה - וזו הצעתי למעשה. ‏Yonidebest Ω Talk00:29, 30 בנובמבר 2007 (IST)תגובה
כפי שהסברתי, שער הקהילה אינו רק לוח המודעות אפילו עכשיו. אפשר בוודאי לשפר אותו, אבל כרגע הוא לא רק לוח המודעות. הדף שהראל הציע צריך להיות שער הקהילה (יהיה קצת בעייתי להציב אותו במרחב הפורטלים). ‏– rotemlissשיחה 09:54, 30 בנובמבר 2007 (IST)תגובה
שער הקהילה הוא כן לוח מודעות בלבד - אף אחד (או כמעט אף אחד) לא משתמש בו לדבר אחר על אף הקישורים הבודדים שבו. (דמיינו עכשיו שאני חוזר על שני המשפטים האחרונים בתגובתי הקודמת). ‏Yonidebest Ω Talk12:55, 30 בנובמבר 2007 (IST)תגובה
אשמח אם תראה את הנתונים על דפוסי השימוש בשער הקהילה הנוכחי. אני מרגיש די בודד, אולי אקים קבוצת תמיכה ללוקים בתסמונת "כמעט אף אחד".--‏Golf Bravo13:19, 30 בנובמבר 2007 (IST)תגובה
יוני, השאלה היא האם המסקנה מקביעתך, אם נניח שהיא נכונה, היא שיש להשמיד את שער הקהילה ולהחליפו בלוח המודעות (שדווקא בו אני מודה שכמעט ואינני משתמש) או להיפך, להפוך אותו למשהו שימושי ומועיל יותר. ‏Harel‏ • שיחה 13:46, 30 בנובמבר 2007 (IST)תגובה
בעיצוב של ערן אין לוח מודעות בכלל. לדעתי לוח המודעות חשוב וצריך להיות קישור אליו מקישורי הקהילה בצד ימין. מה שאני מציע הוא "להחזיר" ללוח המודעות את שמו המקורי ובמקרה הצורך להפוך את שער הקהילה לשימושי ומועיל יותר - כפי שאתה מציע. הצעד הראשון לקראת מה שאתה מציע הוא מה שאני מציע. במילים אחרות - אתה מציע להפוך את שער הקהילה לשימושי יותר - ואני מציע להסיר ממנו את לוח מהודעות ולתת לו קישור נפרד בקישורי הקהילה. האם זה לא אותו דבר בדיוק? גולף בראבו, אם תטרח לעיין בהצעה שלי, תראה שכל הקישורים עדיין שם, כך שגם מיעוט המשתמשים בהם עדיין יוכלו ליהנות מקישורים אלו. ‏Yonidebest Ω Talk00:02, 1 בדצמבר 2007 (IST)תגובה
להוספת לוח המודעות לקישורי הקהילה לא אתנגד; אבל מחיקת שער הקהילה הנוכחי היא מיותרת. עדיין יש בו קישורים אחרים בנוסף להכללת לוח המודעות, וניתן גם להתבסס עליהם כדי להרחיב את שער הקהילה. גם הקישורים לא צריכים להיות מוסתרים בלוח המודעות. ‏– rotemlissשיחה 10:56, 1 בדצמבר 2007 (IST)תגובה
אז זהו יוני שטרחתי לעיין בטרם הגבתי... חסרה לי הפניה מהירה לטילדה הרביעית (לאלה כמוני שאינם נמנים על רשימת התפוצה) וחסרה לי לי גם הפניה לעזרה:עריכת דף (שימושי ביותר לבעלי זכרון חלש). למרות שלא השבת לשאלתי באשר לנתוני השימוש בדף הקהילה, במידה ואני במיעוט מבוטל כאן, אשים לי את הקישורים החסרים לי בדף המשתמש שלי ולא אעמוד בדרכו של שינוי.--‏Golf Bravo15:09, 1 בדצמבר 2007 (IST)תגובה
יש שם קישור גם לטילדה (ואפשר להגיע לטילדה גם דרך החיפוש "וק:הה") וגם לדף העזרה שאתה כל כך אוהב (אני שמח לשמוע שאתה אוהב את הדף - אני יצרתי אותה :-) ואם אין קישור - אפשר להוסיף וזה לא יפריע לאף אחד אחד - וזה כל היופי שבדבר. אולי תתעניין בסקריפט "הקישורים שלי" בוק:ס המוסיף קישורים למסגרת חדדשה מעל דפי הקהילה. רותם: אתה היית המתנגד היחיד ואם אינך מתנגד - אנא שחזר חזרה את השינויים שלי ופתח שער קהילה אמיתי אם אתה חפץ בכך. ‏Yonidebest Ω Talk18:46, 1 בדצמבר 2007 (IST)תגובה
אני הייתי המתנגד היחיד? אנא בדוק זאת שנית. גם אם תאמר שוב ושוב שהצעתך והצעתו של הראל זהות, זה לא עושה את זה נכון כי אתה למעשה מוחק את שער הקהילה הקיים, והראל מציע דווקא ליצור אחד. ויש כאן מתנגדים רבים יותר, מטעמים שונים. אם אתה מעוניין בכך, אתה מוזמן ליצור שער קהילה "אמיתי", כדבריך, ולהסיר את לוח המודעות משער הקהילה, ואני בוודאי לא אתנגד לכך (וכפי שכתבתי, לא אתנגד גם להוספת לוח המודעות לקישורי הקהילה, אם כי יש כאן מתנגדים אחרים); אבל כן אתנגד (ואני בפירוש לא היחיד) למחיקתו של שער הקהילה, גם הנוכחי, שכולל דברים נוספים מלבד לוח המודעות, ושיש להרחיבו ולא למוחקו. למשל, שער הקהילה שהציע ערן הוא סביר. ניתן להשתמש בו כבסיס, או בשער הנוכחי כבסיס; אבל אין סיבה למחוק את שער הקהילה.
כדי להפוך את הדיון למשמעותי יותר: האם תסכים לשחזר לשער הקהילה של ערן, ואולי להוסיף קישור "לוח מודעות" בקישורי הקהילה? אם לא, למה לא ומה אתה מציע במקום זאת לשער הקהילה (אתנגד למחיקה שלו/להפיכתו להפניה)? ‏– rotemlissשיחה 19:31, 1 בדצמבר 2007 (IST)תגובה
מובן שאסכים לכך - האם זה לא ברור מדברי: "אנא שחזר חזרה את השינויים שלי ופתח שער קהילה אמיתי אם אתה חפץ בכך". אינני מתנגד לקיומו של שער קהילה, אני מתנגד לקיומו של שער קהילה שהוא למעשה ובדיעבד לוח מודעות. ‏Yonidebest Ω Talk13:48, 2 בדצמבר 2007 (IST)תגובה
לשם הבהרה, לא הצעתי לשחזר לגרסה שלך (שבה הפכת את שער הקהילה להפניה), אלא לגרסתו של ערן של ויקיפדיה:שער הקהילה, שאינה כוללת את לוח המודעות. במקביל, כשיש שער קהילה אין צורך להעביר את הקישורים ללוח המודעות. אם יש הסכמה על כך מצד הקהילה, אפשר לעשות זאת. ‏– rotemlissשיחה 16:53, 2 בדצמבר 2007 (IST)תגובה
לשם הבהרה, כשאמרתי "שחזור" דיברתי על לוח המודעות ולא על שער הקהילה. שוב - עם שער הקהילה תעשה מה שאתה או ערן רוצים. לגבי הקישורים: אני כן רואה סיבה לשמור את הקישורים בכל זאת כי יש ויקפדים שלא יטרחו להיכנס במיוחד ל"שער הקהילה" ושיעדיפו להיכנס ללוח המודעות בלבד (כפי שהיה עד היום). כמו כן, צריך להוסיף קישור ללוח המודעות מקישורי הקהילה. ‏Yonidebest Ω Talk23:58, 2 בדצמבר 2007 (IST)תגובה

ברכות[עריכת קוד מקור]

ברכות יחולו על ראשו של רותםליס על שיפורו היסודי של שער הקהילה.

אין ספק שהשינוי מבורך ויעיל.

ברכות גם ליוני שהעלה את הנושא (אם אינני טועה) וכן לכל מי שהיה שותף בעניין- שכוייח ענק!!! מוטל (שיחה : תרומות) • כ"ט בכסלו ה'תשס"ח • 12:51, 9 בדצמבר 2007 (IST)תגובה

תבנית לטיפול דחוף[עריכת קוד מקור]

לדעתי בעיצוב החדש של שער הקהילה, הצניעו יותר מידי את תבנית לטיפול דחוף. לא כדאי לעשות בועית עם הכותרת "לטיפול דחוף" כמו בעיצוב הקודם? בדיוק כך, רק קטן יותר ובצד: אלירן d שיחה 03:28, 11 בדצמבר 2007 (IST)תגובה

ערוךלטיפול דחוף
העיצוב הקודם היה הרבה יותר צעקני, ובעיצוב הנוכחי המטרה היא עיצוב פשוט שמספק קישורים לכל דפי הקהילה החשובים, בלי יותר מדי צבעים ואותיות גדולות. אני לא חושב שמתאים לשלב את העיצוב הישן בעיצוב החדש. בנוסף הבלטה של התבנית באה על חשבון תשומת הלב שתוקדש לדפים אחרים, חשובים לא פחות - יש קישורים למיזמים שלמים, לצד קישורים לערכים מאוד ספציפיים שצריכים טיפול. ערן 21:31, 13 בדצמבר 2007 (IST)תגובה

bugzilla:012443[עריכת קוד מקור]

‎→ bugzilla:012443 ·"unable to activate the chekboxes in the « Gadget = #prefsection-10 » section in « special:Preferences » at Hebrew Wikipedia with Opera"‎
Best regards
‫·‏לערי ריינהארט‏·‏T‏·‏m‏:‏Th‏·‏T‏·‏email me‏·‏‬ 01:07, 29 בדצמבר 2007 (IST)תגובה

מה עם איזה תמונה?[עריכת קוד מקור]

מה דעתכם להוסיף בהתחלה איזה תמונה של שער או משהו? Ely1 - שיחה - לצפות לעתיד טוב יותר 21:59, 11 בפברואר 2010 (IST)תגובה

עדכון מיזמים[עריכת קוד מקור]

חלק מהמיזמים המוזכרים בדף אינם פעילים, בעוד מיזמים אחרים שכן פעילים לא מוזכרים. אני מציע לשנות את הכתוב בהתאם. ס123 - ביידיש יש ופה אין?! - שיחה 01:55, 12 בנובמבר 2010 (IST)תגובה

מועדוני ויקיפדיה[עריכת קוד מקור]

אני מתלבט האם ואיפה להוסיף בדף זה את ויקיפדיה:מועדונים. יש רעיונות? בברכה, MathKnight הגותי (שיחה) 18:08, 9 במרץ 2012 (IST)תגובה

הוספת מיזם לרשימה[עריכת קוד מקור]

ברצוני להוסיף את המיזם "יבוא תמונה מתמטית מהויקי האנגלית" לרשימת המיזמים הפעילים בדף זה. יש התנגדות? רמי (Aizenr) - שיחה 18:55, 1 ביוני 2013 (IDT)תגובה

נראה לי ראוי לשלב דף זה בשער הקהילה. דעתכם? Ranbarשיחהבואו לתיאטרון - תהנו מהמזגן 23:29, 21 בנובמבר 2013 (IST)תגובה

בהחלט. בעד. בברכה, ‏Guycn2 - שיחה 07:53, 22 בנובמבר 2013 (IST)תגובה

הטילדה הרביעית[עריכת קוד מקור]

הטילדה הרביעית מופיעה במקום די בולט בשער הקהילה, ורשום בה המשפט "טילדה חדשה יצאה ממכבש הדפוס!".

ובכן, המשפט הזה שגוי, שכן מבדיקתי הגיליון האחרון של הטילדה הרביעית יצא לפני כשנתיים (בספטמבר 2014), ועל כן אין מדובר בטילדה חדשה.

בשל היותה של הטילדה הרביעית בלתי מעודכנת, אני מציע להסירה משער הקהילה. לא תהיה בעיית עיצוב, משום שהטילדה הרביעית הוחלפה בידיעון המעודכן {{חדשופדיה}}.

האם יש התנגדות להסרה? ‏Guycn2 · ☎‏23:07, 3 בספטמבר 2016 (IDT)תגובה

בוצע לאור היעדר ההתנגדויות. ‏Guycn2 · ☎‏22:47, 8 בספטמבר 2016 (IDT)תגובה

מחיקת ערך[עריכת קוד מקור]

העברתי ערך למרחב הערכים וכתוב לי שהערך נגרס ונמחק מה עושים?גלית הרשקוביץ - שיחה

גלית, את מדברת על ה'ערך' הדרכה הורית? כי אם כן הוא לא נמחק אלא רק הועבר לטיוטה כיוון שאינו בשל, ומה שנמחק הוא ההפניה שנוצרה מהשם אליו העברת במרחב הערכים אל הטיוטה.
להבא שאלות כאלו נועדו לדלפק ייעוץ. ברוכה הבאה ובהצלחה בהמשך הדרך, מלא כל הארץ כבודישלח הודעה ל-013-28143 • ט"ז באדר ה'תשע"ז • 21:51, 13 במרץ 2017 (IST)תגובה

קישור לערכים עליהם יש דיון לשינוי שם[עריכת קוד מקור]

האם יש התנגדות להוספת קישור לקטגוריה:ויקיפדיה: הצעות לשינוי שם דף לפסקה "על סדר היום"? (כלומר, לצד הקישורים לקטגוריות המכילות ערכים עליהן יש דיון לאיחוד, פיצול, חשיבות, וכו') Dovno - שיחה 09:08, 15 ביולי 2018 (IDT)תגובה

קישור לפרלמנט[עריכת קוד מקור]

אין קישור לפרלמנט :S בתודה, [[משתמש:אנבה|אנבה]] - שיחה 15:48, 16 בפברואר 2020 (IST)תגובה

הקישור מופיע כאשר יש דיון בפרלמנט. Dovno - שיחה 00:10, 17 בפברואר 2020 (IST)תגובה


הערכים על סינת'יסיזרים וסינת'זת צליל ממש לקויים במקרה הטוב וחסרים לגמרי במקרה הרע[עריכת קוד מקור]

אני לא יודע אם פה זה המקום להעיר על זה, אבל אני מוזיקאי שמאוד מתמחה בסינתיסיזרים. אני ניחשתי כבר מראש שוויקיפדיה העברית לא יהיו ערכים על דברים מסובכים יותר בתחום, כמו אלגוריתם קרפלוס סטרונג, ושאני אוכל ליצור אותם. האמת הייתה יותר נוראית. ערכים בסיסיים מאוד, כגון רייורב, פילטר אודיו, קורוס, וגלים משולשים, מסוריים וריבועיים, לא קיבלו כלל שום ערך בעברית. בנוסף, המינוח והתרגום בין הערכים הקיימים בנושאים הללו לא אחיד ולפעמים לא אינטואיטיבי.

אני מרגיש שאני לא יכול לעדכן מחסור כזה לבד. ולכן אני מבקש את עזרתכם לתת לערכים על אודיו וסינתזה יותר מקום בוויקיפדיה העברית. סינתזה ועריכת אודיו הם תחומים שמקיפים אותנו כמעט בכל מקום בחיי היום יום, ולכן לדעתי יותר ממגיע להם מקום מכובד בוויקיפדיה העברית.

אני מבקש את עזרתכם בדבר זה. --שוקו מוקה - שיחה 21:18, 20 במרץ 2020 (IST)תגובה

מיזמים ופעילויות[עריכת קוד מקור]

שמתי לב לב שמתחת לכותרת מיזמים ופעילויות יש ארבעה מיזמים שאינם פעילים: ביתא ישראל, מלחמת העולם הראשונה, חצי האי ערב ותרגום ה-70 לפי דעתי כדאי להחליף את המיזמים הלא פעילים שמתחת הכותרת הזו במיזימים האלו: ויקיפדיה:מיזמי ויקיפדיה/מיזם 300,000 ערכים, ויקיפדיה:מיזמי ויקיפדיה/המיזם הפוליטי, ויקיפדיה:מיזמי ויקיפדיה/מיזם יחסי החוץ וויקיפדיה:מיזמי ויקיפדיה/ערכים אנציקלופדיים חסרים במידה ומישהו מתנגד לשינוי אשמח לשמוע את הסיבה.(הערה:אני יכול לבצע את השינוי כבר עכשיו אבל אני מעדיף לשמוע מה אחרים חושבים על השינוי הזה) banba - שיחה - בואו נרוקן את זה! 23:54, 30 במרץ 2021 (IDT)תגובה

אני באופן כללי בעד החלפת מיזמים לא-פעילים בשער הקהילה למיזמים פעילים. מבלי לבדוק אלטרנטיבות ההצעה שלך עושה עלי רושם של בחירה שהיא בסך הכל טובה ולפיכך אני כרגע גם תומך בהצעתך הספציפית. מאחר שהנושא הטריד אותי עוד מלפני 3 שנים כמעט, אני רוצה לחזק את ידך בלקיחת היזמה לביצוע המהלך, וגם בבחירתך הטובה לפתוח את הדיון לפני שינוי. הייתי ממתין עוד מספר ימים למען הסדר הטוב, לפני שהייתי פועל. איש השום (HaShumai) - כתבו לי הודעה - מחשבות על ייעול מחלוקות 22:38, 1 באפריל 2021 (IDT)תגובה

הקלטות ויקי טוק[עריכת קוד מקור]

מתסכל לחפש הקלטות. לדוגמה, OphirT, היכן ההקלטה של הרצאתו של יהונתן קלינגר על צנזורה? באתר ויקימדיה יש רק הקלטות ישנות shoshie8שיחה • ט' בסיוון ה'תשפ"ב • 16:29, 8 ביוני 2022 (IDT)תגובה

הי שושי!
ההקלטה של ההרצאה של יהונתן קלינגר כאן
לינק לכל הרצאות הויקי טוק (הן של השנה והן של שנים קודמות) כאן OphirT - WMIL - שיחה 12:17, 9 ביוני 2022 (IDT)תגובה
תודה, אופיר. קודם חיפשתי בעצמי בערוץ היוטיוב של ויקימדיה ולא מצאתי shoshie8שיחה • י' בסיוון ה'תשפ"ב • 17:22, 9 ביוני 2022 (IDT)תגובה