שיחה:Vgames

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תגובה אחרונה: לפני 6 שנים מאת Uziel302 בנושא קישור שבור

חחח לא שמתי לב אלייך[עריכת קוד מקור]

סליחה... פשוט חשבתי שלוויקיפדיה לא יזיק ערך על אתר שעומד לגסוס.
נורא חבל... דווקא היה אתר מעולה.. :D

אה, ותודה לך Fxp300 על העזרה D:

בכל מקרה, אני סיימתי פה... P:
Almogzxp - שיחה 01:52, 27 במרץ 2013 (IST)תגובה

vGames ז"ל. אכן מכה קשה לגיימרים הישראלים. ואני סולח לך . ‏Hyuna‏ • שיחהאפל, זה לא רק תפוח • חציל-צילון • 03:04, 27 במרץ 2013 (IST)תגובה

אני לא בטוח מה ההתנהלות המקובלת, אז אנא הדריכו אותי. אני דורון ניר, המקים והמייסד של אתר vgames והערך כולל כמה אי דיוקים:

אתר Vgames הוקם על ידי דורון ניר במסגרת חברת אינטרנט זהב. בשנת 1999 פנה אל דורון ניר עמי פיינשטיין והציע לו לנהל את תחום המשחקים בחברה. דורון הציע להקים אתר עיתונות משחקים ישראלי רציני, כדוגמת Adrenaline Vault ו-Gamespot שהיו קיימים באותו זמן. הגרסה הראשונה של האתר עלתה לרשת ביולי 1999, והצליחה לצבור תאוצה וקוראים. בשנת 2002 עבר האתר עיצוב מחדש, ובמקביל הושק שירות פרימיום למנויים בלבד שכלל גישה לשרת הורדות, לשרתי משחק אונליין ולמגזין אימייל שנשלח פעמיים בשבוע ללקוחות. שירות הפרימיום הגיע בשיאו ל-11,000 מנויים, והפך את Vgames לאתר המשחקים המצליח ביותר בישראל באותם ימים.

בין הכותבים המובילים של האתר לאורך שנותיו הראשונות היו יובל בירב, ראם שרמן, גיא קופל, אמיר לוטן, הראל עילם, ניב ליליאן ועוד רבים וטובים. חלק גדול מכתבי הטכנולוגיה והמשחקים שפועלים בארץ היום היו כתבי Vgames בעברם.

מקווה שעזרתי.


קישור שבור[עריכת קוד מקור]

במהלך מספר ריצות אוטומטיות של הבוט, נמצא שהקישור החיצוני הבא אינו זמין. אנא בדקו אם הקישור אכן שבור, ותקנו אותו או הסירו אותו במקרה זה!

--Matanyabot - שיחה 09:31, 30 בדצמבר 2013 (IST)תגובה

תוקן Uziel302 - שיחה 00:34, 16 בדצמבר 2017 (IST)תגובה