שיחה:תזמורת צה"ל

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

שלום רב,

בערך תזמורת צה"ל הושמט מידע.

תזמורת צה"ל שהוקמה כמה שנים לאחר פירוק תזמורת הבריגאדה היהודית, בשנת 1949. לאחר תקופה קצרה של ניצוח בידי עולה חדש מברית המועצות, נטל את שרביט הניצוח שלום רונלי-ריקליס אשר כיהן בתפקיד זה עד 1960. במשך ימי כהונתו הוא הקפיד על קשת רחבה של רפרטואר, מהתחום הרציני, כולל מודרני, ועד לקל. לאחר פרישתו החליף אותו מי שהיה מימיה הראשונים של התזמורת מעבדה ומתזמרה הראשי, יצחק זיקו גרציאני. זיקו ניגן בץזמורת צה"ל תחת שרביטו של שלום רונלי ריקליס.

שלום רונלי ריקליס הוא אבי ואני מבקשת להעמיד דברים על דיוקם. בברכה,

איריס רונלי ריקליס ironly@netvision.net.il

את מוזמנת לערוך לתוך הערך את מה שאת מספרת (כדאי להוסיף סימוכין) בצורה שתתאים לסך הכל, אולי פחות פירוט על הרפרטואר. שומשום1 - שיחה 16:25, 27 באפריל 2008 (IDT)[תגובה]

הצלחה לרס"ן נועם ענבר[עריכת קוד מקור]

אני מאיר ביטון מאחל הרבה הצלחה לנועם. שיש לי את הכבוד להכירו הכירות קרובה מאד.בעת פרשתי לגמלאות נועם החליף אותי בתפקיד אותו ביצעתי שתיים עשרה שנים .אין יותר ראוי ממנו לתפקיד מנצח תזמורת צהל.הרבה הצלחה 87.68.30.189 15:56, 10 באוגוסט 2013 (IDT)[תגובה]


קישור שבור[עריכת קוד מקור]

במהלך מספר ריצות אוטומטיות של הבוט, נמצא שהקישור החיצוני הבא אינו זמין. אנא בדקו אם הקישור אכן שבור, ותקנו אותו או הסירו אותו במקרה זה!

--Matanyabot - שיחה 00:50, 26 בספטמבר 2013 (IDT)[תגובה]

שבויים מצריים[עריכת קוד מקור]

שמעתי פעם שלאחר מלחמת ששת הימים, כשהתזמורת הייתה בדרך להופעות בסיני, נתקלה בדרך בחיילים מצרים ללא מים ומזון ש"נכנעו" לה.

האם זה אכן קרה? rzg 18:49, 27 במרץ 2018 (IDT)