שיחה:תוכנית (אדריכלות)

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תגובה אחרונה: לפני 12 שנים מאת רוליג בנושא אדריכלות

אדריכלות[עריכת קוד מקור]

הועבר מהדף שיחת משתמש:רוליג
אי אפשר להוסיף לינק למאגר של תוכניות אדריכלות? במה שונה אנציקלופדיה אינטרנטית חיה ונושמת לאינציקלופדיה נייר סגורה?

ראשית, בסוף קטע שנכתב בדפי שיחה, נהוג "לחתום" באמצעות הקלדת ~~~~ (ארבעה סימני טילדה), שהופכים ל"חתימה" עם שמירת הדף. לחלופין, ניתן להשתמש בכפתור חתימה: חתימה. הוספת החתימה נדרשת כדי שנבין בקלות מיהו הכותב של כל קטע בדף, ולכן חשוב להקפיד עליה..
לגבי הקישור שהכנסת, זו אינה הפניה לאנציקלופדיה, אלא לאתר שמוכר תוכניות ולכן זו פרסומת שאסורה כאן. באותה מידה אין הפניות לאתרים שמוכרים מאמרים, גם אם תוכנם רלוונטי לערכים. • רוליג שיחה • אמצו חתול 18:56, 21 ביולי 2011 (IDT)תגובה


סוף העברה
רוליג שיחה • אמצו חתול 19:34, 21 ביולי 2011 (IDT)תגובה

אני יכול להראות לך בלי סוף ערכים שיש קישורים חיצונים שקשורים לערך ולהם יש גם חשיבות לערך וגם ערך פרסומי.

תסתכל למשל בערך גן ילדים, יש שם הפנייה לאתרים לחיפוש גן ילדים בדיוק כפי שהפניתי לחיפוש תוכניות כאן. זהו ערך מוסף לערך. ואני יכול למצוא לך עוד ערכים שיש בהם קישורים חיצונים שיש להם ערך פרסומי. --188.64.200.4 17:28, 22 ביולי 2011 (IDT)נתיתגובה

אני לא בטוח שהאתר אליו יש הפניה בערך גן ילדים הוא במקומו. בכל מקרה, הוא לא מבקש תשלום מהמשתמש הרוצה להשתמש בשירותיו (אם כי אני מניח שמהגנים הוא לוקח תשלום). האתר עליו אתה מדבר מציע למכירה תוכניות אדריכליות שיש לשלם עליהם בסופו של תהליך. זה דומה לאתרים שמוכרים מוצרים אחרים. אמנם הפניה אליהם תתן הדגמה למוצרים (סוגי דשא סינטטי, כלי בית, רכבים וכו'), אך היא תהווה פרסומת וזה אסור כאן.

מה שאתה אומר זה פשוט בדיחה. יש בלי סוף הפניות לאתרים חיצוניים בערכים שונים שהם פרסומת, זה לא משנה איך האתר עושה כסף, אבל הוא עושה, כל אתר. ולכן כל קישור לאתר חיצוני הוא פרסומת! אז אני מציע שתתחיל למחוק את כל הקישורים החיצוניים.

הערכים שהבאת לא קיימים בויקי, אבל יש "יצרני כלי רכב" עם הפנייה לאתר שלהם וזה לא פרסומת. תיקח למשל "אייפון" - הערך עצמו הוא פרסומת והוא מפנה לאתר מכירות. האם ויקי מקבלת עמלות מהמכירות? תבדוק גם "למידה משולבת מחשב", "ובקינז"... שלא נדבר על ערכים שהם עצמם פרסומת כמו "הלנה עמ רם" שבכלל לא ברור אם הוא "ערך" , jdate, שטראוס.... חיפשתי "תוכנית עסקית" - שם יש הפנייה למט"י שכמובן מציעה לעשות תוכנית עסקית בתשלום כמובן.

האתר שבלול הוא ערך מוסף לערך והוא רלוונטי מאוד כקישור חיצוני אלא אם כן יש לך אתר רלוונטי אחר להציע?

תגובתך לא הולמת דיון רציני. כשלאתר שבלול יהיה ערך משלו, הקישור לערך יהיה במקום. כאן לא.
כיווון שאנחנו לא מגיעים להסכמה, הערך יישאר ללא הקישור, על פי הגרסה היציבה. אתה מוזמן להזמין עורכים נוספים לדיון בלוח המודעות. • רוליג שיחה • אמצו חתול 19:37, 24 ביולי 2011 (IDT)תגובה

לא חשבתי לרגע שנגיע להסכמה. אבל אם אני מבין אותך אין לך בעיה שאני יעלה ערך ל"שבלול" ואז יעשה קישור מערך תוכניות אדריכלות לערך שבלול.

לא זה מה שאמרתי, אלא התייחסתי להשוואה שלך לאייפון שטראוס וליצרני כלי רכב. אני אישית לא מכיר את ובקינז או את שבלול, אבל אם תצליח לשכנע את העורכים שיש חשיבות לערך שבלול (אתר), אני בטוח שאף אחד לא יתווכח על חשיבות הקישור בערך לאתר עצמו.
ובלי קשר, טיפ קטן. בוויקיפדיה לוקחים קצת יותר ברצינות את מי שטורח ונרשם לאתר. • רוליג שיחה • אמצו חתול 10:03, 25 ביולי 2011 (IDT)תגובה