שיחה:תאיר סיבוני

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תגובה אחרונה: לפני 4 שנים מאת Dovno בנושא המחזמר סוליקא

המחזמר סוליקא[עריכת קוד מקור]

היי DOVNO אשמח להסבר מפורט מדוע יצירה מרכזית, מפורסמת ומצליחה של אומן לא דורשת פירוט והסבר ראוי. סוליקא - מחזמר מצליח שעלה בתיאטרון באר שבע ורץ כבר יותר מ100 הצגות ברחבי הארץ, בכיכובם של נסרין קדרי, רעות אלוש, עלא דקה ועוד. מן הראוי לציין זאת, כי זה מבחינתי חלק גדול להצדקה המהותית של הערך.

אבל במקום להסביר את דעתי עוד ועוד פשוט אפנה אותך לערך דומה בעיניי אוהד חיטמן ר"ע בילי שוורץ. בדיוק אותו עניין ושם, כאמור, מסופר על התהליך המחזמר של היוצר מחג המחזמר לתיאטרון רפרטוארי. תודה.

כמובן שאפשר לפרט, אולם בנתונים הרלוונטים לסיבוני עצמו. שאר הפירוט על המחזה שייך לערך על המחזה עצמו, אם ייכתב. Dovno - שיחה 20:29, 31 במאי 2019 (IDT)תגובה
אני מבין. תודה! אשקול לכתוב ערך על המחזמר עצמו בעתיד.
אך בעיניי נכון לפחות לציין את העובדה שהמחזמר פרי עיטו עלה לאחר מכן בתיאטרון באר שבע באופן קבוע ולא הפקה חד פעמית בתחרות.
באופן הבא:
בשנת 2016 נבחר המחזמר "סוליקא", פרי עטם של סיבוני ושותפו מאור סבג, לפסטיבל חג המחזמר בבת ים בניהולו האמנותי של אורי פסטר. המחזמר זכה ב-3 פרסי אקו"ם, בהם בפרס "המוזיקה הטובה ביותר" בו זכה סבג ובפרס "התמליל הטוב ביותר" בו זכה סיבוני. שנה לאחר מכן עלה המחזמר בהפקה חדשה בתיאטרון באר שבע בבימויו של רפי ניב.
דעתך?
KolYodea - שיחה 20:44, 31 במאי 2019 (IDT)תגובה
מקובל עליי.
בנוסף, בדפי שיחה נהוג להזיח תגובה באמצעות סימן נקודתיים (:) בתחילת התגובה. אם כבר יש נקודתיים בתגובה שאליה מתייחסים (כלומר נכתבה כבר שורת תגובה מעל לזאת שמתווספת כעת), נהוג להוסיף זוג נוסף של נקודתיים. באופן זה, נשמר הסדר בדיון ויודעים אילו דברים נכתבו כתגובה לדברים שהופיעו קודם. בברכה, Dovno - שיחה 21:32, 31 במאי 2019 (IDT)תגובה