שיחה:שלמה אבינרי

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

פרטים שונים[עריכת קוד מקור]

הוספתי פרטים שונים על אבינרי. הערך עדיין חסר פירוט רב יותר אודות הגותו. בקשר לתאריך הדוקטורט שלו, באנציקלופדיה YNET נראה שנפלה טעות (שם כתוב 1958). אני הסתמכתי על אתר האוניברסיטה העברית. אלגוריתמיקאי 19:45, 3 בינואר 2008 (IST)[תגובה]

ר' את התמונה קובץ:Avineri.jpg. התמונה הזאת מופיעה בערך יצחק אבינרי בעברית ובערך fr:Shlomo Avineri בצרפתית. איפושהו כאן חייבת להיות טעות. ––אמיר א׳ אהרוני - שיחה 18:22, 28 באפריל 2010 (IDT)[תגובה]

אני סבור שהתמונה היא של שלמה אבינרי, ולא של יצחק. כדאי לשגר את השאלה לקציעה אביאלי (כאן). ייתכן מאוד שהיא תדע לשייך את התמונה, היות שבספרי ההיסטוריה שכתבה, הזכירה אותו לא מעט. אני מתכוון לשלוח ביום שישי, כשאהיה פנוי. ומי שיקדים אותי - שיבורך. ויש! פתחו ערך על יצחק אבינרי. זה הזמן לטפח אותו :) Ors - שיחה 22:09, 28 באפריל 2010 (IDT)[תגובה]
במחשב שנייה, כשמשווים לתמונה הזו, ייתכן שלא נפלה טעות. Ors - שיחה 22:13, 28 באפריל 2010 (IDT)[תגובה]

תיקון טעות לגבי מקור שם המשפחה אבינרי, ולגבי שמו של הסבא של יצחק אבינרי.[עריכת קוד מקור]

שלום רב, אני בת אחיו של יצחק אבינרי (בתו של עמיאל), ואבקש לתקן שתי שגיאות במידע אודות יצחק אבינרי. א. שם הסבא של עמיאל ויצחק אבינרי היה ניסן (לא ניסים, כמו שנכתב ). ב. סבא שלי - הרב משה רבלסקי (אבא של יצחק ועמיאל) שינה את שם המשפחה מ-רבלסקי ל-אבינרי, לא כמו שכתוב במידע שלכם, אלא זו הסיבה: הסבא של יצחק ועמיאל - הרב ניסן רבלסקי , היה כותב מאמרים וחותם בראשי תיבות של שמו נ"ר ( ניסן רבלסקי). לכן - הבן של ניסן, הרב משה רבלסקי, הנציח את נ"ר כשהפך אותו ל-נרי (נר שלי) והחליט ששם המשפחה יהיה אבינרי (שזה אבי-נרי , כלומר אבא שלי נ"ר ). אין שום קשר לשם ניסים , זה לא היה שם הסבא, ולא על זה מבוסס שם המשפחה אבינרי, אלא על השם ניסן רבלסקי. (נ"ר). אני נכדתו של הרב משה אבינרי (רבלסקי) ואת ההסבר קיבלתי גם מפי סבתי - הרבנית מנוחה אבינרי (לבית ברמן-שהיא דור שביעי לבעש"ט). אגב ליצחק ולעמיאל היתה גם אחות - שולמית , שהיתה נשואה לפרופ' בנימין שפירא. עד כאן התיקון . בברכה, אילנה (בת אחיו של יצחק אבינרי).

שלום אילנה, אשמח מאוד ליצור אתך קשר בהקדם. Ors - שיחה 22:21, 19 בספטמבר 2010 (IST)[תגובה]

התמונה שיש לגבי ספק אם זה יצחק או שלמה אבינרי - זה יצחק אבינרי . אילנה[עריכת קוד מקור]

התמונה שלגביה יש אי וודאות - היא של יצחק אבינרי . אילנה.


קישור שבור[עריכת קוד מקור]

במהלך מספר ריצות אוטומטיות של הבוט, נמצא שהקישור החיצוני הבא אינו זמין. אנא בדקו אם הקישור אכן שבור, ותקנו אותו או הסירו אותו במקרה זה!

--Matanyabot - שיחה 04:47, 9 ביולי 2013 (IDT)[תגובה]


קישור שבור 2[עריכת קוד מקור]

במהלך מספר ריצות אוטומטיות של הבוט, נמצא שהקישור החיצוני הבא אינו זמין. אנא בדקו אם הקישור אכן שבור, ותקנו אותו או הסירו אותו במקרה זה!

--Matanyabot - שיחה 23:53, 25 בספטמבר 2013 (IDT)[תגובה]


קישור שבור 3[עריכת קוד מקור]

במהלך מספר ריצות אוטומטיות של הבוט, נמצא שהקישור החיצוני הבא אינו זמין. אנא בדקו אם הקישור אכן שבור, ותקנו אותו או הסירו אותו במקרה זה!

--Matanyabot - שיחה 23:54, 25 בספטמבר 2013 (IDT)[תגובה]

דיווח שאורכב ב-11 בדצמבר 2018[עריכת קוד מקור]

דיווח מויקיפדיה:דיווח על טעויות

מצב טיפול: חדש

תאריך הלידה הנכון הוא 20 באוגוסט 1933 ―אנונימי לא חתםמש:אנונימי 00:00, 10 בינואר 2000 (IST)[תגובה]

מקור? Dovno - שיחה 11:09, 21 בנובמבר 2018 (IST)[תגובה]

בעיה בקישורי ארכיון בערך (מרץ 2024)[עריכת קוד מקור]

שלום. בתהליך הארכוב, החזיר הארכיון שגיאות לאחד או יותר מהאתרים ששלחתי לארכיון. להלן קישורים שהחזירו שגיאה והשגיאה המתאימה.

בכל מקרה זו תהיה ההודעה היחידה לגבי קישורים אלו, ולא יעשה ניסיון נוסף לארכוב קישורים אלו.

בידידות.—InternetArchiveBot (דווח על באג) 11:56, 1 במרץ 2024 (IST)[תגובה]