שיחה:שיבולת (פסל)

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תגובה אחרונה: לפני 9 שנים מאת 84.95.230.168 בנושא חלל שלילי


קישור שבור[עריכת קוד מקור]

במהלך מספר ריצות אוטומטיות של הבוט, נמצא שהקישור החיצוני הבא אינו זמין. אנא בדקו אם הקישור אכן שבור, ותקנו אותו או הסירו אותו במקרה זה!

--Matanyabot - שיחה 03:46, 9 ביולי 2013 (IDT)תגובה

חלל שלילי[עריכת קוד מקור]

עוד דוגמא לשאלה הנצחית מה זו אמנות???
ונכון. כמובן שאף אחד לא יבין ללא הסבר בשפת אדם. ההסבר הזה קודם לכל. ואז באה ההמחשה, ההרהור. כי מילים נשמעות לרוב, שוב ושוב, וזוכות להאזנה חלקית ביותר.
הרי במוזיאון רגיל, אם יתגלה סדק כזה ברצפה, אז תעלה מלאכת(אוּמנוּת) התיקון והמילוי 300000. הרי במקום להוסיף יצירה, האמנים גזלו חלק מן הרצפה.
מדובר גם במקרה הפוך ל"יצירה" (כמילה נרדפת לבריאה, הוספת חומר או דבר חדש שנעשה). תמיד קיימת הריסה לצורך יצירה. לפעמים ליישור ניוקי והחלפה. לרוב, המקומות שמהם נגזל חומר הם המכרות המכוערים, אך ישנו גם ה"חזנה" שבפטרה.חריטה תמיד היתה בסלע, ויש גם חריטות בנייר. הרי מדפסת ברייל לא מוסיפה חומר. היא לוחצת לתוך הדף.
ואם מדובר במטפורה לאנושות, אולי ההחסרה בחומר רומזת על החסרה בבני אדם. חריץ להצצה למרתפי המוזיאון(שאליו נופלים משקפי המבקרים), שינשמו, ויוארו, כמו גם הצצה לצינוק או קבר.


היצירה השלילית, מילים שמוכרות גם בתמונת ה"גביע, או שני פרצופים?". וכן השאלה האם הסדק נוצר על ידי חפירה או על ידי הוספת שכבה על הרצפה, מלבד מיקומו של הסדק. ואולי השתמשו בפטיש שהרעיד את האדמה. כמה עוד יחזיק המוזיאון? . זו דוגמא למעשה אדם שאנשים עשויים לחשוב שנוצר על דרך המקרה, מהתרחשות טבעית. ניגוד חד לתופעות מסויימות בטבע, כגון נטיפים (שאולי יורדים כעת מתקרת מרתף המוזיאון?) שמעוררים פליאה. ממש יצירה, וילדים עשויים לחשוב שאדם עשה אותם.

אשמח אם שורות אלה יקראו, אפילו שהערך הכתוב שעליו מתנהלת השיחה, איננו הנושא. 84.95.229.31 22:52, 19 באפריל 2015 (IDT)תגובה

כדאי להבהיר את פירוש המילה שיבולת.

בפרוייקטים כאלו, מה הכוונה "מעשה ידיה"? בטח לא פשוטו כמשמעו.

84.95.230.168 02:36, 21 באפריל 2015 (IDT)תגובה