שיחה:רשות העתיקות/ארכיון 1

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

דף זה הוא דף ארכיון של דיון או הצבעה שהסתיימו. את המשך הדיון יש לקיים בדף השיחה של הערך או הנושא הנידון. אין לערוך דף זה.

לראש הדף
לתחתית הדף

אף שקיבלתי רשות להעתיק מידע מאתר רשות העתיקות באופן חופשי למדי, אני מוצא לנכון לתת קרדיט ליובל ברוך ולרחל קודיש-ושדי, שכתבו מידע אמין וראוי בדף זה באתר הרשות.

הרשות:

אימייל מתאריך 13/6/06:

יונתן שלום,

תודה על פנייתך לאתר רשות העתיקות. יונתן, אתה רשאי לצטט ולכתוב ללא כל בעייה של זכויות יוצרים. בקשתי היחידה היא שמהערך לגבי חוק העתיקות תפנה בבקשה לאתר הרשות. אשמח אם תשלח אלי את הקישור שבו מופיע המלל.

בהצלחה,

ליאת אייזנקוט

מנהלת אתרי האינטרנט

רשות העתיקות

מכתבי שנשלח דרך האתר של הרשות:

שלום, ברצוני להשתמש במידע המופיע באתר תחת החלק "אודות הרשות". ברצוני לקבל רשות להשתמש במידע תחת רשיון GFDL, רשיון המשחרר את זכויות היוצרים, כלומר כל אחד יוכל להעתיק את המידע באם תתנו לי רשות זו. אני מתכוון להשתמש במידע ההנוגע להיסטוריה של הרשות, למבנה הארגוני שלה ולמטרותיה בלבד כדי ליצור ערך אנציקלופדי לשימוש חינוכי באתר האינטרנט "ויקיפדיה" - מן אנציקלופדיה חנמית. אודה לכם את תיצרו איתי קשר באמצעות הדוא"ל או הסלולרי בנוגע לעניין זה. תודה, יונתן ווידן

Yonidebest Ω Talk 00:18, 14 יוני 2006 (IDT)

הקריה הלאומית לארכיאולוגיה של ארץ ישראל[עריכת קוד מקור]

הבנין החדש של רשות העתיקות מוקם בימים אלה צמוד למוזאון ישראל ונקרא בשם : " הקריה הלאומית לארכיאולוגיה של ארץ ישראל " . הנה קישור שיכול לעזור .... [1] אני מקווה שעזרתי. פארוק - שיחה 00:07, 12 באפריל 2010 (IDT)