שיחה:רויטל אמויאל

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

לשחקנים זוטרים למדי בליגת העל יש ערך ושלחקנית נבחרת ישראל לא יהיה? רונן א. קידר 03:02, 1 ביוני 2007 (IDT)תגובה

אני אוהד הפועל ת"א אני זוכר בתקופה ליגת הנשים בכדורגל שנפתחה את רויטל. אני חושב שהיא יחד עם סילבי העלו את הרמה של הכדורגל הנשים. ולכן אני חושב על מה ששאלת רונן ששחקנים עם זה נשים או גברים שלבשו את המדים של הנבחרת חייבים חשיפה הוגנת.כתב : דורון ת"א.


סילבי לקחה לכולם את הפירסום ולכן לא התייחסו לשחקניות אחרות. אבל מי שמכיר את רויטל אמויאל ויצא לו לראות אותה משחקת היא בהרבה יותר טובה מסילבי. לרויטל אמויאל לפני שפרשה היה טכניקה מדהימה בכדור,מהירות ויכול הבקעה(חבל שהיא לא הייתה גבר אחרת היה לנו שחקן גדול) אוהדי הפועל שהיו באים לבלומפילד לראות את הנשים משחקות, לפני הגברים תמיד היו שואלים מי זו חולצה מספר 10 ומתברר שזו רויטל אמויאל. כותבת :עופרה משוהם.

חחחח מזהים אותך לפי האייפי (: יסמין 12:37, 1 ביוני 2007 (IDT)תגובה
חבל מאוד שפעולות טיפשיות שכאלה עלולות להרוס מטרה טובה. לאנונימי (דורון, עפרה, מי שלא תהיה) - התחזות איננה פעולה חוקית, גם לא באינטרנט, ולבטח לא מוסיפה לטיעון שלך.
לגבי הערך רויטל היא אחת משחקניות הכדורגל הישראליות הספורות אשר הצליחו להתבלט. זהר דרוקמן - I♥Wiki13:42, 1 ביוני 2007 (IDT)תגובה

אני זוכר איזה תצוגה יפה היו נותנות הבנות של הפועל במיוחד רויטל אמויאל וסילבי ז'אן איזה צמד חלוצות הכי גדול שהיה בכדורגל נשים(כמו בתקופה של היום שאומרים מסי והנרי צמד החלוצים הגדול) רויטל אמויאל לדעתי ולדעת רבים מהקהל שהיה בא לראות תצוגה כפולה(גברים נשים) היית שחקנית מבריקה ,מהירה,ובעלת טכניקה מדהימה בכדור,ויכול הבקעה שלגברים לא היה כל הכבוד הלוואי שיצמחו שחקניות כדורגל כמו רויטל אמויאל וסילבי ז'אן= אברהם ושמעון תל-אביב

תיקון ערך והוספת מקורות[עריכת קוד מקור]

ניסיתי לתקן את הערך ולהוסיף קצת יותר מקורות אך לצערי אין יותר מידי מידע באינטרנט. האם ערך זה בעל חשיבות ויקיפדית?

תודה, --Fabiorahamim - שיחה 13:16, 27 במאי 2017 (IDT)תגובה

נמצאו קישורים חיצוניים שצריכים תיקון (נובמבר 2022)[עריכת קוד מקור]

שלום עורכים יקרים,

מצאתי קישור חיצוני אחד או יותר ברויטל אמויאל שזקוק לתשומת לב. אנא קחו רגע כדי לבדוק את הקישורים שמצאתי ולתקן אותם בערך אם נדרש. מצאתי את הבעיות הבאות:

כאשר תסיימו לערוך את השינויים הנדרשים, אנא בקרו בדף השו"ת למידע נוסף לתיקון בעיות עם הקישורים לעיל.

הודעה זו תופיע רק פעם אחת לקישורים אלו.

בידידות.—InternetArchiveBot (דווח על באג) 12:53, 23 בנובמבר 2022 (IST)תגובה