לדלג לתוכן

שיחה:רביעיית אריאל

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תגובה אחרונה: לפני 10 שנים מאת Matanyabot בנושא קישור שבור

קישור ל"הרכב"[עריכת קוד מקור]

קישרתי "הרכב מוזיקלי" ל"הרכב קאמרי" ואולי זה מה שצריך, ולעמת זאת הייתי רוצה שהקישור יגיע ישר ל"רביעייה" בתוך ההרכב הקאמרי האמור. אם לא אמצא איך, מישהו ייאלץ לעזור לי... נלביא 08:42, 27 בינואר 2008 (IST)תגובה

אז תודה ל PRRP על העזרה, ובינתיים גם למדתי.. חוץ מזה אני לא מתווכח (קטונתי), אבל אולי בכ"ז השם הכללי "הרכב מוזיקאלי" יותר ברור, והמונח "רביעייה" כבר מופיע בשם הערך..??נלביא 08:50, 27 בינואר 2008 (IST)תגובה

העברה מהערך[עריכת קוד מקור]

חברי ההרכב[עריכת קוד מקור]

  • אלכסנדרה קזובסקי: נולדה במוסקבה; החלה לנגן בכינור בגיל 6 אצל ויקטור לגושין. שנתיים לאחר מכן עלתה עם משפחתה לישראל והחלה ללמוד עם לודמילה פלדמן בקונסרבטוריון שליד האקדמיה למוסיקה ומחול בירושלים ובהמשך באקדמיה למוסיקה ומחול בירושלים. זוכה במלגות ובפרסים מיוחדים מקרן ורון מאז 1993 ובמלגות קרן התרבות אמריקה ישראל החל מ-1997. הופיעה כסולנית עם התזמורת הפילהרמונית הישראלית, התזמורת הסימפונית ירושלים והתזמורת הקאמרית של יד-חריף. זכתה בפרס שני בתחרות האמן הצעיר של קול המוסיקה בשנת 2002. לומדת כעת אצל מרים פריד בקונסרבטוריון ניו-אינגלנד בבוסטון. מנגנת על כינור איטלקי ונציאני עתיק בן כ- 250 שנה המושאל לה באדיבות קרן התרבות אמריקה ישראל.
  • גרשון גרצ'יקוב: נולד בישראל; החל ללמוד כינור אצל דניאל פרדקין, ובהמשך למד במשך זמן קצר אצל פרופ' גרשוביץ המנוח ואצל לודמילה פלדמן בקונסרבטוריון ומאוחר יותר באקדמיה למוסיקה ולמחול בירושלים. מאז שנת 1997 זוכה במלגות ובפרסים מיוחדים מקרן ורון ומקרן התרבות אמריקה ישראל. זכה בפרס בתחרות לכנרים-מלחינים בסנקט פטרבורג, רוסיה בשנת 2001. ניגן עם מספר תזמורות בישראל. את לימודיו בקונסרבטוריון ניו-אינגלנד בבוסטון החל בהדרכת לוסי צ'פמן וכיום לומד אצל מרים פריד. מנגן על כינור שנבנה על ידי פטרוס גווארנרי המושאל לו באדיבות קרן התרבות אמריקה ישראל.
  • סרגיי טרשנסקי: החל ללמוד כינור בגיל 6 אצל מיכאל פריצקר באוקראינה, מולדתו. ב-1996 זכה בפרס ראשון בתחרות מקומית. עלה לארץ והחל ללמוד אצל לודמילה פלדמן בקונסרבטוריון שליד האקדמיה למוסיקה ולמחול בירושלים. ב-1998 החל ללמוד ויולה אצל פרופ' סימון בסובסקי ובהמשך אצל לודמילה פלדמן באקדמיה למוסיקה ולמחול בירושלים. זוכה במלגות קרן ורון מאז 1996 ובמלגות קרן התרבות אמריקה ישראל מאז 2001. השתתף בכיתות אמן רבות בהנחיית טביאה צימרמן ואחרים. ב- 2005 ניגן עם יצחק פרלמן ויו-יו מה בקונצרט מיוחד מטעם תכנית פרלמן. כיום לומד אצל מרתה סטרונגין כץ בקונסרבטוריון ניו-אינגלנד בבוסטון.
  • עמית אבן-טוב: נולדה בישראל; החלה ללמוד נגינה בצ'לו בגיל 6 אצל סבינה פרנקנברג בקונסרבטוריון בירושלים ובהמשך למדה אצל עוזי ויזל, הילל צרי, מיכאל חומיצר וצבי פלסר באקדמיה למוסיקה ולמחול בירושלים. זוכה במלגות קרן ורון מאז 1993 ובמלגות קרן התרבות אמריקה ישראל מאז 1997. ב- 2001 זכתה במקום הראשון בתחרות על-שם פאול בן-חיים, והופיעה כסולנית עם תזמורת הבמה הישראלית ברחבי הארץ. ב- 2003 זכתה בתחרות האקדמיה בירושלים והופיעה כסולנית עם תזמורת האקדמיה בניצוח אילן שול. הופיעה כסולנית גם עם התזמורת הסימפונית ירושלים בקונצרט ששודר בשידור חי בקול המוסיקה. כיום לומדת אצל פול כץ בקונסרבטוריון ניו-אינגלנד בבוסטון.

המידע פה הוא כזה שחלקו מאבד ערך אם משהו ישתנה מחר בבוקר. לכן העברתי אותו לדף השיחה. לא יזיקו גם מועדי לידה. השמטתי גם את הזכייה "לאחרונה" בפרס השלישי ובפרס מיוחד לביצוע רביעייה של ברטוק בתחרות הבינלאומית לרביעיות כלי קשת באנף בקנדה. צריך לברר מתי זה לאחרונה. השמטתי גם "בין ההופעות האחרונות ואלה המתוכננות לרביעייה יש לציין את גלריית קורקורן ואת מרכז קנדי בוושינגטון DC."

Gridge ۩ שיחה 18:09, 27 בינואר 2008 (IST).תגובה

הערה[עריכת קוד מקור]

נראה כאילו הערך הועתק מתכנייה של קונצרט. הערך צריך לדבר על הרביעייה ולא על כל חבר בנפרד. ערך של הרכב צריך להכיל מתי הוא נוסד, על ידי מי הודרך, מה ייחודו, היכן הופיעו, באילו תחרויות ופרסים זכו וכו'. ‏HansCastorp23:16, 4 במרץ 2008 (IST)תגובה


קישור שבור[עריכת קוד מקור]

במהלך מספר ריצות אוטומטיות של הבוט, נמצא שהקישור החיצוני הבא אינו זמין. אנא בדקו אם הקישור אכן שבור, ותקנו אותו או הסירו אותו במקרה זה!

--Matanyabot - שיחה 21:33, 17 ביוני 2013 (IDT)תגובה