שיחה:ערבית לבנונית

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תגובה אחרונה: לפני 11 שנים מאת Matanyabot בנושא קישור שבור 2

אני חושב שויקיפדיה עברית צריכה להכיל יותר נושאים, ערכים וקטגוריות בנושא שפות ובלשנות ומכיוון שזהו נושא שאני אוהב לחקור ולהעמיק אני מעוניין להוסיף ולתרום בנושא זה, ובעיקר בנושא הדיאלקטים בערבית. בקשתי היא בבקשה לא למחוק את הערך של נושא זה מכיוון שאני מעוניין להמשיך ולהרחיב אותו בזמן הקרוב, ולחשוף עוד אנשים בנושא זה מכיוון שלרוב האנשים אין בכלל ידע או התעניינות בנושא זה.

אני חושב שאתה צודק באשר למקומו של הערך בוויקיפדיה, אבל: (1) אל תסיר על דעת עצמך תבנית {{חשיבות}} שהונחה בידי משתמש אחר, די בכך שתביע עמדתך בדף השיחה. אם התבנית צריכה לרדת, היא תרד בדעת קונצנזוס או רוב. (2) את תבנית ה{{עריכה}} בוודאי שלא היה מקום להוריד, שכן הערך זקוק לעריכה קלה, מה שנקרא "ויקיזציה": קישורים, קטגוריות וכו'. (3) חתום על הודעותיך בדפי שיחה באמצעות ~~~~, שיהפוך לחתימה ותאריך עם הלחיצה על "שמור דף". (4) אם אתה עדיין עובד על הערך, הנח בו תבנית {{בעבודה}} וכך יבינו כולם שהערך עוד בשלב היצירה. מגיסטר 13:20, 20 יולי 2006 (IDT)

כמובן שיש חשיבות לערך, בתור חובב ערבית, ולומד את השפה אני מקווה שאוכל לעזור. רק כדאי שתשים תבנית {{בעבודה}}. Segal 13:29, 20 יולי 2006 (IDT)

תודה על ההערות והרצון הטוב לעזור, הוספתי עוד מספר פרטים ואני מקווה שאמצע עוד מידע מועיל על הנושא המעניין הזה. --Augustus 14:38, 20 יולי 2006 (IDT)

הגיית אותיות[עריכת קוד מקור]

ידוע שיש הבדל בהגיית האותיות בין סוגי השפה הערבית: אינני זוכר באיזו מן מדינות ערב נהגיית האות ق (קאף) כ- ا (אליף) ולכן המילה שאקפה (חתיכה) נהגיית שאפה (חתיכה, השתרש בסלנג העברי).

אינני זוכר את השוני בהגיית האותיות בערבית הלבנונית, אם אתה זוכר, תוסיף את זה לערך. בהצלחה! Segal 17:08, 20 יולי 2006 (IDT)


קישור שבור[עריכת קוד מקור]

במהלך מספר ריצות אוטומטיות של הבוט, נמצא שהקישור החיצוני הבא אינו זמין. אנא בדקו אם הקישור אכן שבור, ותקנו אותו או הסירו אותו במקרה זה!

--Matanyabot - שיחה 22:19, 4 במאי 2013 (IDT)תגובה


קישור שבור 2[עריכת קוד מקור]

במהלך מספר ריצות אוטומטיות של הבוט, נמצא שהקישור החיצוני הבא אינו זמין. אנא בדקו אם הקישור אכן שבור, ותקנו אותו או הסירו אותו במקרה זה!

--Matanyabot - שיחה 22:20, 4 במאי 2013 (IDT)תגובה