שיחה:עמי אילון

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

חיסול יחיה עיאש[עריכת קוד מקור]

אם אינני טועה, חיסול יחיה עיאש היה כאשר כרמי גילון עוד היה בראש השירות. הוא פרש סמוך לחיסול. אבינעם 21:10, 20 אפר' 2005 (UTC)

עפ"י הביוגרפיה של כרמי גילון, הוא חיכה עד אחרי החיסול בשביל לפרוש, צריך לתקן את הערך. טרול רפאים 21:14, 20 אפר' 2005 (UTC)
ובכל מקרה צריך לתקן אותו. לכתוב "יצירת מופת" על חיסול?! (שלא לדבר על עשרות הישראלים שנהרגו בגללו אחרי זה). וחוץ מזה הערך לוקה בחוליים הקבועים של ערכים של Mathnight (שנקנס בזאת ב=10 זלוטי חדשים על שימוש כפול בערך הזה בביטוי "מחנה ה"). eman 22:23, 20 אפר' 2005 (UTC)
אני מבקש ממך לקרוא את הערך ביסודיות, לא המבצע עצמו הוא יצירת מופת אלא המודיעין לקראתו. ובכל מקרה זה לא רלוונטי. טרול רפאים 22:29, 20 אפר' 2005 (UTC)
ואתה נקנסת ב !10 זלוטי חדשים על הערות מעצבנות והרעלת בארות. מחנה השמאל הוא ביטוי לגיטימי וסה"כ אם לא מנסים להתחכם אפשר להבין למה הכוונה. בקשר לשאר ראה את ההערות של טרול רפאים. MathKnight 22:55, 20 אפר' 2005 (UTC)
הביטוי לכשעצמו הוא לגיטימי. הבעיה היא שאתה מכניס את אותו לכל מקום (והבעיה שלי היא עם "מחנה ה" ולא משנה עם זה השמאל, הימין, והכי גרוע המרכז). זה גורם לכתיבה להיות ברמה עיתונאית ולא אנציקלופדית.
ועכשיו אני אספר לך מאיפה הא רעיון הקנס (ואסתכן בזה שיחשבו שנדבקתי מבן הטבע):
כמה פעמים עשו אצלנו במחלקה יומיים של "גחיגת פיזיקה בנגב" שהיו יומיים של אוסף הרצאות, די משעממות ומייגעות, אבל בשדה בוקר. אז כשלתלמידי שנה ב' נמאס מכל ההרצאות שהם לא הבינו בהן כלום, מישהו מהם אמר משהו כמו: "מעכשיו, נתחיל להטיל קנסות על המרצים: על כל נוסחה - שקל. על כל המילטוניאן - חמש שקל!". eman 23:03, 20 אפר' 2005 (UTC)
  1. אתה אכן מזכיר את בן הטבע.
  2. הרעיון לא מקורי (אפילו בתיכון המסכן שלי שמעו על זה).
  3. אני חושב שיותר פרודוקטיבי לשנות את הנוסח במקום להתווכח ואכן עשיתי זאת. טרול רפאים 23:06, 20 אפר' 2005 (UTC)
לא, ממש לא יותר פרודוקטיבי לשנות את הנוסח, כי זו תופעה שחוזרת שוב ושוב ושוב ושוב. ידידנו MathKnight רואה כל דבר דרך משקפי "מה מחנה השמאל אמר", "מה מחנה הימין אמר", "ומה מחנה המרכז אמר". וזה מה שגורם ליותר מידי ערכים פה להראות כמו סיכום הטוקבקים. צריך להפסיק עם הגישה הזו פעם אחת ולתמיד! eman 23:28, 20 אפר' 2005 (UTC)
אולי תסביר אחת ולתמיד מה כל כך גרוע במונח הזה. גישת ה NPOV של ויקיפדיה טוענת שעבור נושאים שנויים במחלוקת עדיף לו להסתיר את המחלוקת אלא להציג בצורה שווה ומאוזנת את הדעות השונות בקשר לאותו נושא. גישה זו נכונה בייחוד לגבי אנשי ציבור ופוליטיקאים, שלעיתים נעשים מפורסמים רק בגלל המחלוקות לגביהם. אז עדיף ערך המפרט את הדעות השונות בקשר לפוליטיקאי, ש"נראה כמו סיכום טוקבקים" מאשר ביוגרפיה אנמית על אבשלום וילן שבקושי מלמדת משהו על האיש או מדוע בכלל צריך להיות איכפת לנו ממנו או לשים עליו מאמר אנציקלופדי (שבסה"כ די מסכם את הדף שלו באתר הכנסת). אגב, בכדי להבהיר - אני לא בעד מחיקת מאמר זה או מאמרים אחרים הנוגעים לאנשי ציבור. מאמרים אלה חשובים ויש להשאירם. MathKnight 07:41, 21 אפר' 2005 (UTC)
הבעיה היא השימוש שלך בו. אתה מנפח דברים איזוטריים לחלוטין, ואז מביא כל מידי דעות פופוליטיות שכבר בעת כתיבתם פג תוקפם.
אתה משתמש בדברים האלה בשביל להוכיח כביכול נקודות פוליטיות מסויימות שמענינות אותך. ומעבר לזה שאתה משתמש בטכניקה שכאילו שומרת על כללי ה NPOV בשביל צרכיך הפוליטיים, אתה עושה את בשביך דברים שהם באמת איזוטריים.
ובכלל, יש לך בעיה חמורה להבחין בין עיקר לטפל, והתוצאה היא ערכים כתובים רע ובצורה מסורבלת. ואגב הבעיה הזו היא לא רק בערכים הפוליטיים, אלא גם בערכים הפיזיקליים שלך (שלמרבה הצער התיקון שלהם דורש הרבה יותר כוחות ממש שיש לי עכשיו, אבל תאמין לי שכל הזמן אני חושב על זה). eman 07:54, 21 אפר' 2005 (UTC)
שוב, אתה נכשל להסביר בדיוק ממה אתה לא מרוצה וגולש ישר למטח מכוער של התקפות אישיות. הדבר ה"מוזר" הוא זה שאתה היחיד בא אלי בטענות, והגישה שלך רק מעלה את המתחים ולא תורמת כלום. MathKnight 08:20, 21 אפר' 2005 (UTC)
טעות שלי. התבלבלתי. העברתי את הפיסקה לערך על גילון. MathKnight 22:55, 20 אפר' 2005 (UTC)

הציטטות מההפגנה, ועוד ביקורת על הערך[עריכת קוד מקור]

הציטטות מההפגנה ארוכות הרבה הרבה הרבה יותר מידי. זה מפרך, ולא ברור מה הנקודה. לאור זה שקיים קישור , אפשר אולי להוריד אותן בכלל, ולהביא רק את הקישור, ולסכם בקצרה את מה שהוא אומר. או אפשר להשאיר משפט שניים. הציטוט הארוך כל כך רק מזיק לבהנת הנושא במקום להועיל לו. גם יצם קיום הפסקה של "הפגנות" תמוהה ביותר.

גם יוזמת המפקד הלאומי התחילה הרבה לפני תאריך ההשקה, אני עכשיו מחפש לבדוק מתי בערך.

ובכלל, הערך כתוב רע, הוא עושה מנקודה אחת, ולא הכי חשובה אצל עמי איילון את עיקר דרכו הפוליטית ומנפח אותה מחוץ לכל פרופורציה. אני עכשיו מחפש מקורות בשביל לבסס דברים מסויימים שאני זוכר, ושצריכים להיות כתובים בערך. אגב, צריך גם להזכיר את הזיגזגים שהוא עשה בכל מיני דברים (בין השאר בזה שהוא בהתחלה אמר שהוא לא ייכנס לפוליטיקה) אבל גם את זה אני מקווה לעשות בקרוב. eman 08:04, 21 אפר' 2005 (UTC)

הציטטות שלו מההפגנה די מייצגות את עמדותיו ואת פועלו, ולכן החלטתי לתת להם לדבר בשם עצמם (בין השאר, בשביל שלא תחליט שיש למחוק את הטענות כי אני ממציא דברים על דעת עצמי).
יש דברים חשובים שצריכים להיות בערך? סבבה. תוסיף אותם, אל תמחוק את כל השאר.
הזיגזגים של איילון? בהחלט שהוזכרו בערך, ראה פיסקה ראשונה על פעילותו הציבורית.
על המפקד הלאומי העדפתי לרשום פסקה קצרה ולהפנות את הקוראים למאמר הראשי בשביל עוד מידע עליה.
סעיף ההפגנות חשוב כי זה כרגע הבולטות הציבורית של איילון. איילון, במודע או שלא, מיצב את עצמו בתקשורת ובדעת הקהל כזה שמנסה לפשר ולהידבר בין ימין ושמאל. בין אם אתה אוהב את זה ולא, זה צריך להיות מוזכר בערך - מאחר וכרגע זו פעילותו הציבורית העיקרית של איילון בנוסף למפקד הלאומי.
MathKnight 08:13, 21 אפר' 2005 (UTC)
אתה פשוט לא צודק. לא זו הבולטות הציבורית של איילון. אין לי שום בעיה עם הנקודה הזו. רק ניפחת אותה מעל ומעבר לכל פרופורציה, בצורה שהיא לא רק מאפילה על דבריםפ חשובים לא פחות ואפילו יותר, אלא אפילו מצליחה מרוב ניפוח להסתיר את עצמה. eman 08:23, 21 אפר' 2005 (UTC)
רוב הידיעות שאני קראתי בעיתונות על איילון היו דווקא בנושא זה. נכון שהוא בולט גם בזכות הרקע הצבאי והבטחוני שלו, אבל אלה כוסו (אם כי בקצרה מידי לטעמי, אבל אני מאמין שזה יורחב בקרוב) אבל מהי פעילותו הציבורית? המפקד הלאומי - כיסינו (רוצה להרחיב? סבבה). היותו חבר זוטר ביותר במפלגת העבודה? ממש לא. במה בדיוק הוא בולט בפעילותו הפוליטית/ציבורית? את הנקודה על הדברות רשמתי ממש במשפט או שניים, ואת הנאום בהפגנת מטה הרוב מצאתי לנכון להביא בהרחבה מכיוון שבו איילון מפרט בבהירות ובאופן חד משמעי את משנתו הפוליטית. האם זה ארוך מידי? יתכן. מאחר שלא מצאתי דרך טובה לקצר זאת החלטתי להביא זאת כך. עדיפה שלמות המידע מאשר ניסיון מאולץ לשים את הנאום במיטת סדום. אין צורך להתקמצן על מקום. MathKnight 08:29, 21 אפר' 2005 (UTC)
אני מסכים עם עמנואל. הציטוט חורג בגודלו ויוצא מכל פרופורציה. אתה יודע כמה ציטוטים של פרס אפשר להביא? אפשר למלא בהם את כל הויקיפדיה. אני בדעה שצריך להוריד את הציטוט כליל או להשאיר שורה בודדת ממנו. אי אפשר להפוך את ויקי לבמה לנאומים פוליטיים. גילגמש שיחה 08:33, 21 אפר' 2005 (UTC)
אתה מוזמן לנסות לתמצת את נאומו, אם אתה רוצב. יתכן שהציטוט ארוך מידי אבל הוא מאוד מייצג. MathKnight 08:41, 21 אפר' 2005 (UTC)
מכיוון שאני שמעתי את עמי איילון כמה וכמה פעמים בסוגים שונים של פורומים, ובתקופות שונות, אני יודע שההתרשמות שלך כאילו זה עיקר משנתו היא מופרכת לחלוטין. כמו שאמרתי אני לקחתי את זה על עצמי, ובקרוב אני אוסיף דברים שצריך.
גם בניגוד לדברי חלוץ אין פה הרבה מקום להוצאת דברים מהקשרם, לכן אין צורך בדברים המלאים, או אפילו בציטוט כלל. אבל אם אתה לא מסוגל לעשות את זה, נעשה את זה בשבילך.
בכל מקרה נכון שלא צריך להתקמצן על מקום, אבל גם לא צריך לבזבז את תשומת הלב של הקורא, ולהתגרות בסבלנותו. eman 08:36, 21 אפר' 2005 (UTC)
לא אמרתי שזה עיקר משנתו אלא חלק חשוב בה ובמידה רבה החלק שאיתו הוא מזוהה בציבור. יש עשרות פוליטיקאים מהשמאל שתומכים ביציאה מעזה, יש רק בודדים שבאמת פועלים להידבר עם המתנחלים. לכן, איילון זוכה לייחוד בתחום זה. שמעתי מספר ראיונות איתו, כולל אחד ב"ערב חדש" בו עיקר הראיון נסב על הצורך להידבר ולהקטין את השסע בעם.
בקשר לתמצות הפסקה, אני לא ממש סומך עליך שאתה עושה זאת באופן הוגן. אני מעדיף שמישהו אחר, נייטרלי יותר, יעשה זאת.
MathKnight 08:41, 21 אפר' 2005 (UTC)

ובחזרה לעובדות[עריכת קוד מקור]

יש בNFC קצת עובדות לגביו, כמו שנת לידה (1945) והעובדה שהוא גדל בקיבוץ מעגן. ערןב 00:05, 22 אפר' 2005 (UTC)

צל"ש הרמטכ"ל[עריכת קוד מקור]

קבלת צל"ש הרמטכ"ל על ביצוע 22 פעולות ללא נפגעים מופיעה ב-NFC וב-MSN (ואפילו בניסוח זהה...), אולם לא מופיעה באתר בעוז רוחם בו מפורטים כל העיטורים. האם להשאיר את המשפט הנ"ל? (ואפשר כבר להוריד את התבנית "בעבודה"...). בתודה. אבינעם 07:03, 26 אפר' 2005 (UTC)

אולי שווה להוסיף, כי זה לא ממש עולה מהטקסט, שאילון יתמודד בפריימריז הקרובים של מפלגת העבודה (נכון, לא לראשות המפלגה) והוא לא רק חבר במפלגה כמו שאפשר להבין מהערך. תודה :)

שינוי הקטגוריה של הערך[עריכת קוד מקור]

הערך עוסק בעמי איילון כאיש ציבור, כפוליטיקאי, ולא בתפקידו כמפקד חיל הים הישראלי. מציע להעביר את הערך כולו לקטגוריה העוסקת בסכסוך הישראלי-פלשתינאי, ולהוציא אותו מקטגוריית 'אדמירלים'. שמחה 05:35, 15 דצמבר 2005 (UTC)

הערך אינו ראוי להיות בקטגוריה העוסקת בסכסוך הישראלי-פלשתינאי, הרי עמי איילון אינו לב הסכסוך. גם אם עמי איילון, שזכיתי להימנות עם הזוטרים שבחייליו, לא היה עושה דבר לאחר סיום תפקידו בחיל הים, הוא היה ראוי לערך בוויקיפדיה, ולכן ראוי להופיע בקטגוריה 'אדמירלים'. יש להצטער על שחלק זה בקורותיו קצר כל כך בוויקיפדיה. דוד שי 06:16, 15 דצמבר 2005 (UTC)
אני מסכים עם דוד שי. מאחר שאיילון היה מפקד חה"י, יש להוסיפו לקטגוריה זו, בתקווה שבעתיד יבוא מישהו וירחיב את הפסקה על שירותו הצבאי. בברכה, _MathKnight_ (שיחה) 06:23, 15 דצמבר 2005 (UTC)

מה קדם למה?[עריכת קוד מקור]

"לדעת אילון האינתיפאדה... הייתה תוצאה של תיסכול רב שנים של הציבור הפלסטיני... מהתרבות המחסומים ומההשפלות בהם..."

האמנם היו מחסומים לפני האינתיפאדה? ממה שידוע לי, לפני האינתיפאדה המעבר בין השטחים לישראל היה חופשי, על אחת כמה וכמה המעבר בין חלקים שונים של השטחים.--Metal-wikiped 15:10, 27 מאי 2006 (IDT)

עמי או עמיחי[עריכת קוד מקור]

מדוע שם הערך הוא עמי אילון ולא עמיחי? באתר הכנסת משתמשים בעמיחי וגם בדוא"ל שנשלח אליי ממנו נכתב עמיחי אילון בשם בעל החשבון. אור 16:44, 4 בפברואר 2007 (IST)[תגובה]

באתר שלו הוא קורא לעצמו "עמי אילון". אבינעם 21:56, 4 בפברואר 2007 (IST)[תגובה]

ממתי נכנס מינוי שר לתוקף ?[עריכת קוד מקור]

מינויו אושר ע"י הממשלה, ביום א' 16 בספטמבר, בפועל הוא יושבע לתפקידו כשר במשרד ראש הממשלה, רק בכינוס הכנסת ביום 8 באוקטובר, האם בפרק הזמן הזה, בו הוא עדיין לא הושבע כחבר הממשלה, הוא מכהן כשר ? אם התשובה היא שלילית הרי שצריך לתקן את הערך. פירוטקין


מעלה גיחוך[עריכת קוד מקור]

ראו את התיבה בצד שמאל למעלה: "תפקידים בולטים: שר בלי תיק"... 84.109.91.20 02:49, 15 בינואר 2009 (IST)[תגובה]

כבר אמרתי שצריך להשמיד 90% מהתבניות? הנה עוד דוגמה לנזק שהן עושות. emanשיחה 02:54, 15 בינואר 2009 (IST)[תגובה]
אין במידע "נזק" ותבניות לא "גורמות לנזק" באופן הצגת המידע שבהן. תפקידו של אילון כשר בלי תיק מוגדר כתפקיד הרם ביותר אותו ביצע עד כה במערכת הפוליטית (להבדיל מתפקידיו הביטחוניים, המפורטים בתבנית הרלוונטית בהמשך הערך). כשר, הוא השתתף בישיבות והיתה לו השפעה על מהלכים שונים. מלבד זאת, בהיותו "שר בלי תיק", גם ללא משרד עליו היה אחראי, הופקדו בידיו נושאים עליהם היה אחראי. לפיכך, גם הגיחוך אינו בהכרח במקומו. Ldorfman - שיחה 04:28, 15 בינואר 2009 (IST)[תגובה]
הגיחוך במקומו. התבניות (אם לדייק - המניחים אותן) מכניסות את הערך לסד: האיש הוא ח"כ? אז כמובן, חייבת להיות תבנית ח"כ. אז מה אם ה"תפקידים הבולטים" של אדם בכנסת הם פחות משמעותיים כרגע מהישגים אחרים שלו? היה אלוף בצה"ל, היה ראש השב"כ? לא משנה בכלל. כרגע הוא בכנסת ואנחנו נציג רק את הישגיו שם, גם אם בעצם הישגיו קודם שנבחר לכנסת הם הראויים לציון. זה מגוחך, אבל יותר מזה - מצער, כי גרמת נזק לערך. (נכתב ע"י אלמוני ב-10:32, 15 בינואר 2009)
כנראה שלא שמת לב לכך, אולם הערך מפרט את הישגיו של אילון גם בתפקידיו הקודמים מתחת לעיסוקו הנוכחי, כפוליטיקאי. התבנית העליונה ביותר בערך היא תמיד של העיסוק הנוכחי, ללא קשר להישגים קודמים שלו. הוא פוליטיקאי טרי ולכן, טרם נכתבו בתבנית זו הישגים אשר תכנה "משמעותיים יותר". התבניות מכניסות סדר ואחידות צורנית לערכים, ובכך תרומתן. Ldorfman - שיחה 18:20, 15 בינואר 2009 (IST)[תגובה]
מה שבאמת מוזר זה שבתבנית הצה"ל שלו כתוב "תפקידים אזרחיים" ואז פירוט הדברים שהיו בתבנית הקודמת. אם יש עוד תבנית אז לא צריך את הפרמטר הזה. (נכתב ע"י אלמוני ב-19:26, 15 בינואר 2009)
בזה אתה צודק. תוקן.
בהזדמנות זו, הרשה נא לי לברך אותך על תרומתך למיזם הויקיפדיה העברית. למניעת "בעיות" של כתובת IP דינאמית מתחלפת, מומלץ לבצע רישום לויקיפדיה. כך תוכל למצוא את כל תרומותיך בקלות, ואף לעקוב אחר ערכים שיצרת או שינית. ההרשמה הינה בחינם וכרוכה בהליך קצר ביותר. לאחריה, יהיה ליתר הכותבים קל ונוח יותר להתייחס לתוספות שלך ולהגיב להן. בתודה, Ldorfman - שיחה 18:31, 15 בינואר 2009 (IST)[תגובה]
אתה מניח שאתה מדבר עם אותו אדם (אתה לא). פשוט ראיתי את השיחה.
מעניין שמשפט הפתיחה "עמיחי (עמי) אילון (נולד ב־27 ביוני 1945 בטבריה), חבר כנסת ושר בלי תיק מטעם מפלגת העבודה" לא העלה גיחוך אצל האלמוני, עמנואל ודומיהם. חגי אדלרשיחהל-115 ערי מיליונים אין עדיין ערך. קחו אחת! • כ' בטבת ה'תשס"ט • 19:24, 15 בינואר 2009 (IST)[תגובה]
נא לדייק - אצל האלמוני האחר (נקרא לו אלמוני א'). לי אין בעיה עקרונית עם המשפט הזה, זה משפט טוב. זה מתאר (נניח) את המצב הנוכחי. אם בתבנית היה "תפקיד נוכחי" זה גם היה טוב בתבנית. אבל אין, ושר בלי תיק זה לא תפקיד בולט. אלמוני ב'
בולט בקריירה הפוליטית שלו. Ldorfman - שיחה 22:02, 15 בינואר 2009 (IST)[תגובה]
גם לא. שם בולט המפקד ועצם היותו חבר כנסת (והמו"מ עם מרצ). אתם יודעים, לא חייבים להכניס משהו לתבנית בכל מקרה, יש אנשים שאין להם תפקידים בולטים בפוליטיקה. אלמוני ב'
שר בלי תיק הוא התפקיד הבולט ביותר בקריירה הפוליטית של עמי אילון. אין לזלזל בתפקיד של שר בלי תיק, זהו קודם כל שר, חבר בממשלה. אין לו ג'ובים לחלוקה, אבל הוא בכל זאת שר. דוד שי - שיחה 23:50, 15 בינואר 2009 (IST)[תגובה]
זה בגלל שאני אינני מהאליטות המפורסמות, אני עמחה, לא עולה בדעתי לקרוא הררי מלל מהטקסט, אני לא בעונש. יודע רק להסתכל בתבנית (נכון מזל שיש אותה?). והתוכן שלה, שאמור לתת מושג על תפקידיו הבולטים של האיש (האיש, לא חבר הכנסת, או החייל, או הזמר או המדען) עשה עוד כמה דברים חוץ מלהיות שר בלי תיק. לא פחות חשובים מכך, ואולי אף יותר. אין צורך לזלזל בתפקידו של שר בלי תיק כדי להבין שהשמטת תפקידים בכירים ביותר היא משגה.
אני מסכים עם האנונימי. ראשות השב"כ ופיקוד על חיל הים הם תפקידים הרבה יותר משמעותיים, משפיעים וחשובים מאיזה מינוי פוליטי. ברוקסשיחההמורשת העולמית. פשוט עולמית! 00:33, 16 בינואר 2009 (IST)[תגובה]
שי אני לא מזלזל בתפקיד של שר בלי תיק - אחלה של תפקיד בעולם. במקרה של איילון גם שמו לו תוכן בתפקיד (לא יודע אם עשה משהו אבל היה מה לעשות) באמת כל הכבוד. אבל זה לא התפקיד הבולט של איילון - אמרתי קודם - עצם היותו חבר כנסת היה יותר בולט נניח שאילון פורש היום מהפוליטיקה - הדבר שיזכרו ממנו זה שהיה חבר כנסת, לא שהיה שר אפרורי עם תפקיד לא ברור לחלוטין. אלמוני ב'
אני חושב שכדאי להסיק מהמקרה הזה, שכל תבניות האישיות, צריכות להפוך לתבניות משנה, שבהן יהיה אפשר להשתמש באופן מודולארי בתוך תבנית אישיות.
כלומר תהיה תבנית אישיות שתכיל מקום לתמונה, פרטים ביוגרפיים בסיסיים, ואז מקום לתבניות נוספות שיושמו לפי סדר חשיבות. צריך יהיה לעבור על כל התבניות האלה, לראות אילו מהן מיותרות, ואת אלו שישארו, לעשות בפורמט אחיד שיאפשר את השמתן בתבנית האישיות המחודשת.
emanשיחה 01:14, 16 בינואר 2009 (IST)[תגובה]
עמנואל, אני מדבר ספציפית על תבנית ח"כ שבערך, שעליה נסוב הדיון. היה דיון, הייתה הצבעה, והוחלט ברוב מוחץ להשתמש בה. אז על מה בדיוק המהומה? חגי אדלרשיחהל-115 ערי מיליונים אין עדיין ערך. קחו אחת! • כ' בטבת ה'תשס"ט • 01:21, 16 בינואר 2009 (IST)[תגובה]
שאם יש לך מישהו שהיה גם ח"כ, גם גנרל וגם <תפקיד אחר לו יש תבנית>, נוצר מצב שאם מישהו נכנס לערך, הוא רואה ישר: תפקידים בולטים: שר ללא תיק. הקורא לא חושב לעצמו, "הממ.. אולי זו תבנית ח"כ/פוליטיקאי ואני צריך לרדת להמשך העמוד ע"מ לראות את שאר תפקידיו המגוונים." יונתן שיחה 01:31, 16 בינואר 2009 (IST)[תגובה]
גם על זה היה דיון והוחלט שכך הערך מעוצב. שלא לדבר על כך שרואים את שתי התבניות מיד כשהערך עולה. לא צריך לייצר מהומות. חגי אדלרשיחהל-115 ערי מיליונים אין עדיין ערך. קחו אחת! • כ' בטבת ה'תשס"ט • 01:34, 16 בינואר 2009 (IST)[תגובה]
ואני אומר שוב שזה לא תפקיד בולט ולא מתאים בכלל לקטגוריה. אלמוני ב
לא כל ויכוח או דיון ענייני הוא מהומה. אפשר להתדיין מבלי לקרוא לאי-הסכמה מהומה... בכל מקרה, תסתכל על התבנית - כתוב "תפקידים בולטים" לא "תפקידים בולטים בפוליטיקה" ולכן הכתוב אינו נכון עובדתית כיוון שתפקידיו הבולטים של עמי אילון היו ראש השב"כ ומח"י ולא שר בלי תיק. יונתן שיחה 01:42, 16 בינואר 2009 (IST)[תגובה]
כך מקובל מימים ימימה. רק תפקיד רמטכ"ל יכנס לכאן. עיין למשל יצחק מרדכי שהיו לו תפקידים חשובים יותר משר בלי תיק. אתה יכול לערער על הנוהג הזה, ולשם כך עליך לפתוח דיון במזנון. חגי אדלרשיחהל-115 ערי מיליונים אין עדיין ערך. קחו אחת! • כ' בטבת ה'תשס"ט • 01:45, 16 בינואר 2009 (IST)[תגובה]
אין לי לא את הזמן ולא את הכוח להיכנס לפוליטיקה הוויקיפדית - את דעתי הבעתי ואם מישהו מסכים עם טיעוני, הוא מוזמן לעשות איתם משהו. בברכה, יונתן שיחה 01:59, 16 בינואר 2009 (IST)[תגובה]
יונתן, יש תבנית לתפקידים פוליטיים ותבנית נפרדת לתפקידים ביטחוניים - כשאדם ביצע תפקידים כאלה וכאלה, תופענה שתי התבניות בערך. זהו הנוהג כאן בכל הערכים הרלוונטיים. אם יש ערך בו אין תבנית וצריכה להיות, יש להוסיפה. Ldorfman - שיחה 02:01, 16 בינואר 2009 (IST)[תגובה]
אני מודע טוב מאוד להפרדה זו - זו לוגיקה מאוד נכונה אצל אנשים לתייג דברים בקטגוריות כאלה ואחרות. מה לעשות אבל, שלקורא הממוצע אין את הידע על התבניות שלנו והוא לאו דווקא שם לב שזו תבנית על פוליטיקאים וזו על גנרלים וזו על מדענים וזה סתם יוצר בלבול. מלבד זאת, כפי שאמרתי, שום דבר בתבנית לא אומר שהיא תבנית הנוגעת לעמי אילון הפוליטיקאי ולכן כשכתוב "תפקידים בולטים" בתור קורא שאינו מסתכל בקוד, אני לא יכול לדעת שהכוונה פה היא שהתפקידים הבולטים שלו בתור פוליטיקאי היו X Y Z בעוד שהתפקידים הבולטים שלו בסה"כ הם מח"י וראש השב"כ. החלוקה שנעשית היא חלוקה מלאכותית שנעשית ע"מ שיהיה לנו בתור ויקיפדים יותר קל, אבל אינה נכונה - יש עמי אילון אחד ולו היו מספר תפקידים בולטים, אין את עמי אילון הפוליטיקאי, עמי אילון השב"כניק וכו' ולכן גם לא צריכים לשנות התפקידים הבולטים בתור פוליטיקאי ושב"כניק אלא התפקידים הבולטים בחייו השלמים, דהיינו, ח"כ, מח"י, ר' השב"כ (ואולי עוד)... יונתן שיחה 02:15, 16 בינואר 2009 (IST)[תגובה]
דרך אגב, בנוגע לכך שזה נוהג - זה לא אומר דבר - בשבטים מסוימים באפריקה גם יש נוהג למול נשים, זה כמובן לא הופך את זה לנכון. יונתן שיחה 02:18, 16 בינואר 2009 (IST)[תגובה]
על כך, כל מה שיש לי לומר הוא שאם כל כך הרבה אנשים עובדים על פיתוח וקידום הויקיפדיה ואיש מהם לא ניסה לשנות נוהג זה במהלך השנים, בעודו מתרחב לערכים כה רבים, כנראה שבכל זאת יש חשיבות מסוימת לתבניות אלה... ורוב האנשים כן מעריכים את החשיבות בהפרדה הצורנית בין התבניות, ואת קיומן בכלל. Ldorfman - שיחה 02:30, 16 בינואר 2009 (IST)[תגובה]
מתברר שלא הבהרתי את עצמי כראוי - אני כלל לא נגד התבניות השונות, אך זה לאו דווקא אומר שאני תומך בקיומן בו זמנית באופן נפרד בערך אחד (ניתן לשמור את כל הפירוט הנמצא בשתי התבניות גם בתבנית מאוחדת אחת בערכים הרלבנטיים). בנוסף, אתה שוב חוזר אל הטיעון של כך הנוהג כבר הרבה זמן וכו'... אולי אנשים רצו לשנותו אך אנשים לא שמרו על ראש פתוח ודחו את השינוי? אני יכול רק לייעץ לך להיות פתוח יותר לרעיונות חדשים ולבקש ממך שתסביר מה היתרון בהפרדה המלאכותית, כיוון שאני חושב שכבר נימקתי את עמדתי אך לא הבנתי בינתיים את הנימוקים לעמדתך. יונתן שיחה 02:36, 16 בינואר 2009 (IST)[תגובה]


קישור שבור[עריכת קוד מקור]

במהלך מספר ריצות אוטומטיות של הבוט, נמצא שהקישור החיצוני הבא אינו זמין. אנא בדקו אם הקישור אכן שבור, ותקנו אותו או הסירו אותו במקרה זה!

--Matanyabot - שיחה 22:08, 4 במאי 2013 (IDT)[תגובה]


קישור שבור 2[עריכת קוד מקור]

במהלך מספר ריצות אוטומטיות של הבוט, נמצא שהקישור החיצוני הבא אינו זמין. אנא בדקו אם הקישור אכן שבור, ותקנו אותו או הסירו אותו במקרה זה!

--Matanyabot - שיחה 00:42, 16 במאי 2013 (IDT)[תגובה]


קישור שבור 3[עריכת קוד מקור]

במהלך מספר ריצות אוטומטיות של הבוט, נמצא שהקישור החיצוני הבא אינו זמין. אנא בדקו אם הקישור אכן שבור, ותקנו אותו או הסירו אותו במקרה זה!

--Matanyabot - שיחה 00:43, 16 במאי 2013 (IDT)[תגובה]

מבנה הערך[עריכת קוד מקור]

מישהו יודע מדוע יש בערך שידור חוזר של טבלת האישיות? האם יש כוונה בכך או שמא שגגה היא. מציע להסתפק בטבלה הראשית בתחילת הערך. אם אין התנגדות אעשה זאת בשנה הבאה עלינו לטובה. קודקוד צהוב - שיחה 21:32, 16 בספטמבר 2020 (IDT)[תגובה]

זה נובע מכך שיש לו קריירה כפולה, אחת כחייל והשנייה כאזרח. כתיקון ראשון הסרתי את תמונתו כאלוף מהתבנית העוסקת בפעילותו כאזרח.
אני לא משוכנע שכדאי לאחד בין התבניות, אבל אם רוצים לאחד כדאי שיעשה זאת מישהו שמנוסה בכך. דוד שי - שיחה 00:24, 17 בספטמבר 2020 (IDT)[תגובה]

נמצאו קישורים חיצוניים שצריכים תיקון (נובמבר 2023)[עריכת קוד מקור]

שלום,

מצאתי קישור חיצוני אחד או יותר בעמי אילון שזקוק לתשומת לב. אנא קחו רגע כדי לבדוק את הקישורים שמצאתי ולתקן אותם בערך אם נדרש. מצאתי את הבעיות הבאות:

כאשר תסיימו לערוך את השינויים הנדרשים, אנא בקרו בדף השו"ת למידע נוסף לתיקון בעיות עם הקישורים לעיל.

הודעה זו תופיע רק פעם אחת לקישורים אלו.

בידידות.—InternetArchiveBot (דווח על באג) 02:50, 17 בנובמבר 2023 (IST)[תגובה]

הקישור שופץ בהצלחה. Amikamraz - שיחה 10:55, 18 בנובמבר 2023 (IST)[תגובה]

נמצאו קישורים חיצוניים שצריכים תיקון (אפריל 2024)[עריכת קוד מקור]

שלום,

מצאתי קישור חיצוני אחד או יותר בעמי אילון שזקוק לתשומת לב. אנא קחו רגע כדי לבדוק את הקישורים שמצאתי ולתקן אותם בערך אם נדרש. מצאתי את הבעיות הבאות:

כאשר תסיימו לערוך את השינויים הנדרשים, אנא בקרו בדף השו"ת למידע נוסף לתיקון בעיות עם הקישורים לעיל.

הודעה זו תופיע רק פעם אחת לקישורים אלו.

בידידות.—InternetArchiveBot (דווח על באג) 04:23, 14 באפריל 2024 (IDT)[תגובה]