שיחה:עלית הארק

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תגובה אחרונה: לפני 10 שנים מאת 79.183.210.87 בנושא לינק שבור

מועמד למחיקה למה בדיוק? אין פה שום דבר דמוי פרסומת, זה פשוט נראה לי מגוחך שאין ערך על מוצר כזה נפוץ בויקיפדיה. ויקיפדיה בנויה על תרומות של משתמשים לא רשומים וממש אין לי כח להכנס לחשבון שלי רק כדי להתווכח אתכם. צר לי - כל מילה פה רלוונטית, עומדת ב-npov והמוצר מצדיק הכללה באנציקלופדיה מעצם היותו כה נפוץ. אני לא אחזור לפה בכדי להתווכח אתכם, בא לכם למחוק, תמחקו. יאללה ביי.

מה הלחץ? הדיון במחיקה אמור לקחת קצת זמן ובינתיים אתה יכול לנסות ולשכנע אותי (לא "אותנו", רק אני הצבתי את תבנית המחיקה) בצדקתך ולהוסיף לערך פרטים שיהפכו אותו למעניין יותר ויוכיחו את חשיבותו. הכתיבה בויקיפדיה היא הזדמנות טובה להתאמן בשכנוע.Eddau - שיחה 06:18, 18 ביולי 2008 (IDT)תגובה
הכתיבה בויקיפדיה לא אמורה להיות ספורט אתגרי ואין לי שום כוונה להרחיב את הערך. הרעיון הוא שמישהו אחר יגיע, יראה כמה הערך דל ויוסיף מהידע שלו - לא שהכל יכתב ע"י בן-אדם אחד. אין לי לא את הזמן ולא את הכח לקחת בעלות על ערכים שלמים כאן. פעם, כשויקיפדיה עוד הייתה צעירה והיו הרבה פחות משתמשים שמחתי לתרום כמויות גדולות יותר של טקסט ולהוסיף יותר מקורות, כיום, במקרה הטוב, אני זורק את כל הידע שיש לי בראש וידוע לי שהוא נכון ומשם נותן להמון להרחיב. בסופו של דבר זה קורה. אם יש משהו שם שנראה לך פרסומי תרגיש חופשי למחוק, מה אני אגיד לך.

הערך המקורי לא היה מטעם החברה אלא נכתב על ידי אדם פרטי[עריכת קוד מקור]

אני לא מבינה את הצורך לצמצם את רוב המידע שהופיע כאן, עם כתיבת הערך.. המידע שנשאר פה עכשיו הוא חלקי ביותר ולוקה בחסר. אם למותגים כמו קוקה קולה ואבסולוט וודקה יש ערכים מלאי פרטים, אין שום סיבה שבעולם שמותג ישראלי מסורתי כ"כ יקבל מספר שורות, כי ככה העורך האחרון החליט שבא לו.


קישור שבור[עריכת קוד מקור]

במהלך מספר ריצות אוטומטיות של הבוט, נמצא שהקישור החיצוני הבא אינו זמין. אנא בדקו אם הקישור אכן שבור, ותקנו אותו או הסירו אותו במקרה זה!

--Matanyabot - שיחה 00:38, 16 במאי 2013 (IDT)תגובה

לינק שבור[עריכת קוד מקור]

הלינק לאתר בקבוק בקישורים חיצוניים הוא לינק פגום 79.183.210.87 09:55, 19 במאי 2013 (IDT)תגובה