שיחה:סרט מגנטי

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תגובה אחרונה: לפני 16 שנים מאת מיקרוז בנושא מי המציא את הסרט המגנטי ומתי?

סרטים מגנטיים נמצאים על גלגלים בדיוק כמו שסרטי קולנוע נמצאים על גלגלים בעבר השתמשו במונח שלא היה מוצלח "טיפ סלילים" ועד היום יש בילבול בנושא. בקול ישראל משתמשים כבר יותר מחמישים שנה בסרטי הקלטה ואף פעם לא משתמשים במילה סליל. כשצריך "סליל" פנוי למכונת ההקלטה תמיד מבקשים גלגל ריק. וכך שמנגנים סרט לשידור אז הסרט עובר מהגלגל המלא לגלגל הריק ובסוף ההשמעה מחזירים את הסרט לגלגל המקורי. יש גלגלים מקוטר 3 אינטש עד קוטר של 14 אינטש. אז בכל זאת גלגלים ולא סלילים.Avin 02:31, 24 ינואר 2006 (UTC)

הענין לא נראה לי קריטי במיוחד. אבל אם אתה משנה עליך להקפיד לשנות את כל האיזכורים כדי להיות עקבי. odedeeשיחה‏ 04:00, 24 ינואר 2006 (UTC)

מצאתי איזכור ל"טייפ סלילים" בערך זיכרון גישה אקראית ותיקנתי לסרט מגנטי שזה מונח טוב יותר הכולל גם קלטות גיבוי לזיכרון מחשב. כתבתי כבר קודם שהמונח "טייפ סלילים" הוא לא מוצלח, זה לא תמיד טייפ ולא סלילים. יש כמה איזכורים ל"טייפ" ואולי כדאי לשנות אותם לרשמקול וזאת בתחום השמע בלבד מה דעתך.Avin 10:16, 24 ינואר 2006 (UTC)

מי המציא את הסרט המגנטי ומתי?[עריכת קוד מקור]

תשובה בערך ההמקביל בגרמנית: Das heutige Magnetband ist eine Entwicklung der AEG und der I.G. Farben (BASF) in den Jahren 1935 bis 1940 וכל מילה נוספת מיותרת מיקרוז - שיחה 05:55, 20 באפריל 2008 (IDT)תגובה