שיחה:ממשלת מעבר

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תגובה אחרונה: לפני 10 שנים מאת Matanyabot בנושא קישור שבור 2

פיזור הכנסת על ידי עצמה[עריכת קוד מקור]

אשמח לקבל סימוכין לקביעה לפיה לארח פיזור הכנסת על ידי העברת חוק פיזור הכנסת הממשלה הנותרת הינה ממשלה רגילה. תודה, תומר 84.94.102.158 10:21, 31 באוקטובר 2012 (IST)תגובה

כל עוד לא אומרים אחרת המצב של הממשלה לא משתנה. ולכן הממשלה גם לאחר הקדמת הבחירות וםיזור הכנסת, ממשיכה לתפקד כרגיל מבחינה חוקית. לפי הנוהג, בתקופה זו לא מתקבלות החלטות שיש ספק אם ממשלה עתידית תקבלם או שצפןויה להשפיעה על הבחירות. אך כאמור זהו נוהג ולא משהו תחוקתי. -יונה בנדלאק - שיחה 16:05, 31 באוקטובר 2012 (IST)תגובה

קודם כל, תודה רבה על התגובה המהירה! ועדיין, אני מחפש סימוכין לכך ברמת החוק או הפסיקה- תוכל לסייע לי לכך?


קישור שבור[עריכת קוד מקור]

במהלך מספר ריצות אוטומטיות של הבוט, נמצא שהקישור החיצוני הבא אינו זמין. אנא בדקו אם הקישור אכן שבור, ותקנו אותו או הסירו אותו במקרה זה!

--Matanyabot - שיחה 16:06, 4 במאי 2013 (IDT)תגובה


קישור שבור 2[עריכת קוד מקור]

במהלך מספר ריצות אוטומטיות של הבוט, נמצא שהקישור החיצוני הבא אינו זמין. אנא בדקו אם הקישור אכן שבור, ותקנו אותו או הסירו אותו במקרה זה!

--Matanyabot - שיחה 15:01, 15 במאי 2013 (IDT)תגובה

פיטור שרים בממשלת מעבר[עריכת קוד מקור]

בערך נכתב שבניגוד לעבר שרים יכולים להתפטר ממשלת מעבר וניתן למנות חדשים במקומם, אך אין התייחסות לפיטור שרים ע"י ראש ממשלה, והאם ניתן למנות במקומם? כמו כן נאמר שהממשלה הופכת לזמנית עם פרסום בקשתו של ראש הממשלה לפיזור הכנסת. למה הכוונה פרסום? האם לפרסום רשמי כלשהו?