שיחה:מכתבי יב

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תגובה אחרונה: לפני 8 שנים מאת 79.183.146.105 בנושא תאריך בלתי אפשרי

הסבר לביטול הקישור האדום ל"ארמית מקראית"[עריכת קוד מקור]

ביטלתי את הקישור הריק (האדום) לארמית מקראית, מכיוון שלאחר עיון בערך המקיף ארמית, לא נראה לי שבקרוב יתווסף ערך נפרד תחת הכותרת "ארמית מקראית". קיומו של קישור ריק - אדום - שאינו קיים, אינו חיוני לערך. בנוסף - הוא גם נותן תחושה, שאיננה נכונה, כאילו הערך אינו שלם והוא בבניה. אמנם, היה ניתן לקשר את המילים "ארמית מקראית" לערך ארמית, אך כבר קיים קישור למילה "ארמית" מספר מילים קודם.
הערך "מכתבי יב" הוא ערך יפה וחשוב. אין לי כוונה להתנצח על קיום או היעדר הקישור האדום הריק, במידה שהדבר חשוב לויקיפדים אחרים .
האם מי שהתעקש על השארת הערך המקושר ארמית מקראית - יוכל לסייע בכתיבתו? תודה,
Danny-w 15:10, 27 מרץ 2006 (UTC)

אני החזרתי את הקישור האדום. יש מה לכתוב על ארמית מקראית, אם אתה רוצה להרחיב יש ספר של אלישע קימרון שיצא בהוצ' האנציקלופדיה המקראית. חוץ מזה לדעתי קישורים אדומים הם נחוצים מאוד בוויקיפדיה, ואין שום סיבה להסתיר אותם. אני לא חושב שקישור אדום נותן תחושה שהערך הזה (מכתבי יב) לא גמור - הם נותנים את התחושה שהערך ארמית מקראית לא גמור, וזה אכן המצב. כדאי לזכור שכל ערך שיש עכשיו בוויקיפדיה התחיל מקישור אדום.
אני מקווה שאמצא זמן לכתוב על ארמית מקראית, אבל אני לא מבטיח. נתנאל 05:54, 28 מרץ 2006 (UTC)

קצת לא סביר שמישהו ידע לטינית במאה החמישית לפני הספירה באזור המזרח, גם התקופה נראת כמוקדמת מדי מכדי שמישהו יכתוב בקופטית או יוונית (למרות שהאחרונה היא אפשרית).

תאריך בלתי אפשרי[עריכת קוד מקור]

התאריך 25 בנובמבר 407 לפנה"ס שמוזכר באמצע המאמר, תאריך בעייתי לכל הדעות...79.183.146.105 20:11, 11 ביוני 2015 (IDT)תגובה