שיחה:מכושפות

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

למה לעזאזל לא כותבים את ה"חלק השלישי" אתם כותבים שהסדרה מחולקת לשלושה חלקים (1-3, 4, 5-8) אתם כותבים את 1-3 ואת 4 אבל את 5-8 אתם לא כותבים זה או הכל או כלום!!!!!!!!


לטעמי, יש למחוק כאן את כל החלק המופיע תחת הכותרת 'עלילה'. אין כאן תיאור כללי של הסדרה, אלא פרטים על העונות המאוחרות שלה, ללא שום פרספקטיבה. השוו את הערך באנגלית. רונן א. קידר 17:55, 21 אוקטובר 2005 (UTC)

עכשיו יותר טוב? Ayiana 18:58, 3 דצמבר 2005 (UTC)

אני חושבת שהקטעים על השחקניות צריכים להיות בדפים נפרדים, כלומר שלכל שחקנית יהיה ערך משלה. בצורה שהמדיע על השחקניות כתובה קשה המידע מסורבל ולא מספיק. אני חושבת שחלק מהדברים בערך (למשל הקשרים או התאריכים) אינם מספיק חשובים כדי להיכלל בערך הזה.

מיכאל ברעם: אני לא מבין למה מחקתם את החלק המספר על המוות של הדמויות הראשיות זה היה חלק מצוין, מעניין וכתוב יחסית טוב!


אור: ישדרו את העונות שוב בישראל?

אני מכירה את הסדרה ולפי דעתי, הערך פה, ממש מתאים. ולפי דעתי אין צורך להעביר על השחקניות דף משלהן.

בעיות ניסוח רציניות[עריכת קוד מקור]

"לפני שנים רבות הייתה מכשפה בשם מלינדה וורן, למלינדה וורן היו 3 כוחות-להזיז דברים בעזרת המחשבה, להקפיא מצבים, ולראות את העתיד. לפני שהיא נהרגה (תלו אותה בעיר סיילם) היא הטילה לחש שבאחד מהדורות בשושלת וורן (שנהפכה לבסוף להיות "האלוויל" {Halliwell), יהיו 3 אחיות (בנות!) שיהיה להן את הכוח לעצור את הרוע בעולם, ולהילחם נגדו (הכוחות שלהן יהיו הכוחות שיש לה). בנוסף, בלי קשר אל מלינדה, שושלת זו הייתה עם בנות עם שמות שמתחילים עם האות פ' (P)" באמת? הערך הזה צריך הרבה עבודה... בינתיים לפחות לשים תבנית.

בעיות ניסוח ושפה רציניות.

לפי דעתי...[עריכת קוד מקור]

הדף פשוט מושלם!! כלומר צריך לתקן כמה דברים של לשון לא ברורה(נמצא בעלילה) אבל בגדול זה בסדר גמור,בבקשה על תמחקו את העלילה כי היא הסבירה לי הרבה דברים שלא ידעתי!!! בקשה- להוסיף גם "תקציר" (כמו של שאר העונות) של העונות 8-5 !!!

מצטרפת לאחד המגיבים, בעיות ניסוח קשות מאוד, מדוע לא עושים הגהה? מדובר בויקיפדיה, המעט שאפשר לצפות הוא ניסוח נאות. מקריאת הערך עושה רושם כי כתב אותו ילד בבית ספר יסודי, הדבר אינו נאות ואינו מקובל. אנא מי שאחראי על ויקיפדיה, בבקשה בדוק על מה אנו מדברים ותקן בהתאם.

תודה

פה זה ויקיפדיה, את מוזמנת לתקן. תומר א. - שיחה 13:14, 24 ביולי 2009 (IDT)תגובה

תגובה לכולם[עריכת קוד מקור]

שהגעתי לערך הוא היה במצב באמת גרוע והיו 2 שלטים שהערך זקוק לעריכה. פתחתי משתמש והתחלתי לערוך אותו. לקח לי לא מעט זמן לשכתב מחדש, להוסיף, לתקן וכו'. תיקנתי את הפסקה של העלילה- היו בה טעויות, חסרים פרטים וניסוח גרוע. רשמתי את חילוק העלילה, פרטתי בהתאם, הוספתי תקצירים על כל עונות 1-4, וכעת אני אוסיף על השאר. וזה שרשם למה לעזעזל לא רשום עונות 5-8. כי זה לא פשוט לרשום, לדעת מה לרשום בלי לגלות דברים יותר מידי גדולים, איך לרשום וכו'. בימים הקרובים אני אמשיך להוסיף. זאת שאמרה שבעלילה מגלים דברים בהמשך. רק פרטים על הפרק הראשון של הסדרה. יש רק משפט שאומר שהאחיות מסתבכות עם החוק ושוטרים. אין שום ספוילרים על העונות המאוחרות.


    • סיימתי את העונה השביעית והשמינית והערך ברמה כללית גבוהה מאוד ולדעתי שאפשר להוריד את השלט שהערך זקוק לעריכה. בעזרת אנשים נוספים הערך מאוד עשיר, שפה גבוהה ומעניין. בימים הקרובים אוסיף פסקאות חדשות כגון פרקים מיוחדים לאורך כל העונות, עלילות שחזרות על עצמן ואולי עוד רעינות שאפשר להציע. Ben_almog (שיחה | תרומות | מונה) לא חתם 00:00, 10 בינואר 2000 (IST)תגובה
כל הכבוד על העבודה הקשה אבל, לטעמי לפחות, הערך עדיין טעון שיפור. את תבנית העריכה ניתן אולי להחליף בזו של שכתוב מאחר ונדמה שכרגע עיקר העבודה הנחוצה היא תקצור - הסרה של פירוט יתר, ניסוח מחדש והגהה.
אגב, נהוג להוסיף חתימה אישית לתגובה בדף השיחה על ידי כתיבת ארבע תילדות ( ~~~~ ) בסוף הכתוב. סמרטיס - שיחה 09:15, 21 באוגוסט 2009 (IDT)תגובה

קול טרנר[עריכת קוד מקור]

בעונה השביעית, קול חוזר לפרק אחד לתפקיד אורח. ראוי שתזכירו.


אין על מכושפות!! סדרה אחת ה-י-פ-ו-ת!!!

הוספתי. מסכים איתך, מכושפות היא סידרה מדהימה. Ely1 - שיחה 10:03, 21 בינואר 2010 (IST)תגובה


פיבי הייתה נשואה לקול (שהיה המקור חשוב שתכתבו את זה) הם ניסו להביא ילד אך לבסוף כמעט נולד המקור

החוזה עשתה כישוף והיא קיבלה את העובר של פיבי לבסוף החוזה מתה עם העובר

תיקון:

גם עונה 7 לא נחתמת עם סגירת הדלת בטלקינזיס... נא לתקן

אם התכוונת לעונה השמינית, אז אתה טועה, העונה כן נסגרת כך. תראה את הפרק האחרון. Ely1 - שיחה - לצפות לעתיד טוב יותר 19:51, 3 בפברואר 2010 (IST)תגובה

העונה השישית דלת כן נסגרת בטלקניזיס, פשוט לא הדלת של האחוזה, אלא דלת של בית החולים..

בדקתי. בעונה השישית רואים את פייפר, כריס הקטן וליאו בחדר לידה והדלת של החדר לידה נסגרת בטלקינזיס. בעונה השביעית דריל רואה את שלושת הבלונדיניות והבחור, קולט שאלה הבנות וליאו והולך משם, ומיד אחר כך הדלת נסגרת בטלקינזיס. בעונה השמינית הנכדה של פייפר קוראת בספר הצללים ואז סוגרת את הדלת בטלקינזיס. מסקנה: גם העונה השישית, גם השביעית וגם השמינית נגמרות בסגירת דלת בטלקינזיס!

קול2[עריכת קוד מקור]

לא כדאי לעשות לקול ערך? ההיסטוריה שלו ארוכה מספיק Scc - שיחה 16:56, 29 ביולי 2010 (IDT)תגובה

לגבי הכתיב[עריכת קוד מקור]

זה מפורט נכון ולא זקוק לשום עריכה. רמת הכתיבה גבוהה וכל מה שכתוב אמין ונכון 77.124.57.150 21:40, 16 באוגוסט 2011 (IDT) ללא שום צורך בשינוי.תגובה


קישור שבור[עריכת קוד מקור]

במהלך מספר ריצות אוטומטיות של הבוט, נמצא שהקישור החיצוני הבא אינו זמין. אנא בדקו אם הקישור אכן שבור, ותקנו אותו או הסירו אותו במקרה זה!

--Matanyabot - שיחה 15:48, 4 במאי 2013 (IDT)תגובה

קובץ מוויקישיתוף שבשימוש בדף זה הועמד למחיקה מהירה[עריכת קוד מקור]

הקובץ הבא מוויקישיתוף שנמצא בשימוש בדף הוצע למחיקה מהירה:

באפשרותך לראות את הסיבה למחיקה בדף תיאור הקובץ המקושרים לעיל. —Community Tech bot - שיחה 02:36, 10 ביוני 2019 (IDT)תגובה