שיחה:מטען חשמלי

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תגובה אחרונה: לפני 3 שנים מאת 176.12.154.64 בנושא דיווח על טעות

אין קשר בין אלקטרומגנטיות לאלקטרוסטטיות יש קשר ביו אלקטרודנמיות לאקרומגנטיות

"....במאה ה18, חקר האלקטרומגנטיות תפס תאוצה. אחד מהידענים החשובים ביותר היה בנג'מין פרנקלין, אשר דימיין כי החשמל הוא סוג של נוזל אשר נמצא בכל החומרים הקיימים. הוא הניח ששפשוף משטחים מבודדים..."

"קולון מוגדר ככמות המטען העוברת דרך מוליך בזרם של אמפר אחד" אני רק מבקש להוסיף "למשך זמן של שנייה" בסוף המשפט הזה. תקנו אותי אם אני טועה. (ואני יודע שאתם לא אוהבים כאלה שהתרומה שלהם בויקיפדיה ניראת כזו, אך באמת שרק רציתי לעזור, אם היה לי ידע על ערך שלא מופיע בויקיפדיה הייתי כותב אותו.

תודה לך. :-)
ואל תדאג, כל דבר קטן עוזר. ההתנגדות היא ליצירת ערכים חדשים המכילים רק 4 או 5 מילים, פשוט כי הם לא יכולים לעזור לאף אחד. אבל אין כל נזק בתיקונים קטנים.
אגב, למה שלא תרשם? יובל מדר

הערך מטען יסודי אוחד לכאן[עריכת קוד מקור]

הקרדיט מגיע ל: משתמש:GNU, משתמש:יובל מדר, משתמש:Roybb95, משתמש:Yift, משתמש:MathKnight, משתמש:Rex, משתמש:מלמד כץ, משתמש:Adiel lo ובוטים תומר א. - שיחה 02:14, 30 בדצמבר 2008 (IST)תגובה

יחידות אטומיות[עריכת קוד מקור]

מה הכוונה במשפט:

הוא קבוע פיזיקלי יסודי ויחידה למטען חשמלי במערכת של יחידות אטומיות

מה הכוונה ב"יחידות אטומיות? Amu?

זאת מערכת יחידות. בדומה ל-MKS ו-CGS. טבעת-זרם - שיחה 16:55, 2 בספטמבר 2009 (IDT)תגובה

דיווח על טעות[עריכת קוד מקור]

פרטי הדיווח[עריכת קוד מקור]

ערכו של מטען יסודי מושווה בערך ליחידת המידה קולו ובמעריך של החזקה שמתארת אותו חסר סימן מינוס. (במילים - מטען קולון גדול הרבה יותר ממטען יסודי ולא להפך). עיין בערך 'קולון' ותשווה את המובא שם) דווח על ידי: שלום. ה. 176.12.154.64 18:32, 5 בינואר 2021 (IST)תגובה