שיחה:מותג

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

מותג,מותג כמותג זוהי השקעה גדולה מאוד של חברות גדולות ומערכות יחסי ציבור ופירסום אדירות. אולי הגיע הזמן למהפכה שמותג יגיע מלמטה. לא ע"י פמפום של פירסום אלא אמינות-איכות-מחיר או כל סממן שהאדם הנורמלי יכול להגדירו כעל יתרון מעל לרמת השוק. "אבו-עידו"

יש אדם כזה?![עריכת קוד מקור]

השינוי האחרון בערך בוצע ע"י משתמש לא רשום, במשפט "לדברי רווה בן משה מבין בכירי מנהלי חברות הפרסום בישראל" - שינו את השם רווה לרזה. גוגל לא מכיר באף אחת מהגירסאות. מישהו יודע במי מדובר? גברת תרד 14:11, 25 מאי 2006 (IDT)

המשפט נוסף על-ידי אלמוני. מאותו IP נוסף גם התיקון. אפשר למחוק את המשפט מבלי שייגרם נזק לערך. אבינעם 21:42, 25 מאי 2006 (IDT)

הייתי משנה את הסדר[עריכת קוד מקור]

אני חושב שכיום מתייחסים למותג יותר כאוסף התחושות התפיסות הקשורות למוצר שירות ופחות כאל סימן רשום או אלמנטים גרפיים אחרים שהערך מתמקד בהם.

פסקה שנמחקה[עריכת קוד מקור]

  • הפיסקה הבאה נמחקה מהטקסט:

לעתים מעורר שם של מוצר מסוים רגשות שליליים במקומות מסוימים. במקרים אלו נמנעת החברה לעתים מלשווק את המוצר במקומות אלו, או שהיא משווקת אותו בשם שונה. לעתים מתגלה הטעות בדיעבד. המכונית מדגם אסקונה של החברה הגרמנית אופל נמכרה באופן מועט בגליסיה שבספרד, שכן פירושו של שם הדגם בגליסית ובפורטוגזית הוא "פות". רכב השטח מיצובישי פג'רו (Pajero) שווק בספרד ובאמריקה הלטינית בשם מונטרו (Montero), שכן השם המקורי פירושו "מאונן" בספרדית. גם שברולט נובה שינתה את שמה בארצות אלו כי "נו-בה" פירושו "לא נוסעת". בדומה לכך, המכונית רולס רויס מיסט (Mist, "ערפל" באנגלית) שווקה בגרמניה בשם סילבר שדואו (Silver Shadow, "צל כסוף"), שכן השם המקורי פירושו "צואה" בגרמנית. בישראל, משווקת חברת המכוניות KIA בתור קָאיָה, מכיוון שאופן הביטוי המקורי של שם החברה (קִיא)ָ מזכיר את המילה העברית קיא.

אני חושב שהפסקה הזו היא אוסף של אנקדוטות משעשעות שלא מוסיפות מידע חשוב לערך ולמעשה אפילו קצת מבלבלות. הקשר בין בחירת שם של מוצר או חברה כך שלא תהיה לו משמעות מוטעית בארצות בחו"ל לבין מותג או מיתוג הוא קלוש. גם הפסקה שהייתה על משפחת סימפסון הייתה אולי משעשעת אבל ממש לא במקום.--גרינטול 17:38, 5 באוקטובר 2006 (IST)תגובה

ראיתי לפחות ארבעה קישורים למאמרים של רמי הסמן בסוף המאמר, לדעתי רק המאמר מתוך המוסף של גלובס רלוונטי.

אבל אם גם זה נראה מעניין או קשור להוסיף את המאמר על מיתוג מדינת ישראל, בטח שלא צריך להוסיף אותו שלוש פעמים בוריאציות שונות.

יש הרבה מה להגיד על מיתוג ויש הרבה מחקרים הרבה יותר רלוונטים מהמאסראנט של הסמן.

דמות מותג מוכרת נפטרה[עריכת קוד מקור]

האיש עם העגבניות

סידור בינוויקי[עריכת קוד מקור]

אני מנסה לסדר את קישור הבינוויק של הערך הזה. ר' דיון כאן:

הערות יתקבלו בברכה. --אמיר א. אהרוני · בואו לתקן קישורי בינוויקי! · כ"ג בתשרי ה'תשס"ט · 16:18, 22 באוקטובר 2008 (IST)תגובה

הערה כללית[עריכת קוד מקור]

לדעתי יש בעיה אם זה אין מספיק דיבור על הקשר הריגשי למותג ועל הפירסום שחברות מסויימות עושות (ביחוד חברות בגדים) כדי שנחשוב שאם נקנה את זה נחשב מגניבים יותר...

קישורים[עריכת קוד מקור]

הנושא מיתוג האם זה בעיה לתת קישורים לחברות שמספקות שירותי מיתוג עסקי ? כגון ג'נסיס, שטיק, אלבר ,שקד ועוד

כן, זו בעיה גדולה. ויקיפדיה היא אנציקלופדיה, ואין בכוונתה לפלוש לתחומי העיסוק של "דפי זהב". דוד שי - שיחה 14:52, 5 באוקטובר 2017 (IDT)תגובה

אטימולוגיה חסרה[עריכת קוד מקור]

אין פרק אטימולוגי, מה מקור המושג/שם/הלחם - מותג. 79.182.243.249 02:03, 17 באוקטובר 2011 (IST)תגובה

נמצאו קישורים חיצוניים שצריכים תיקון (אוקטובר 2022)[עריכת קוד מקור]

שלום עורכים יקרים,

מצאתי קישור חיצוני אחד או יותר ב־מותג שזקוק לתשומת לב. אנא קחו רגע כדי לבדוק את הקישורים שמצאתי ולתקן אותם בערך אם נדרש. מצאתי את הבעיות הבאות:

כאשר תסיימו לערוך את השינויים הנדרשים, אנא בקרו בדף השו"ת למידע נוסף לתיקון בעיות עם הקישורים לעיל.

הודעה זו תופיע רק פעם אחת לקישורים אלו.

בידידות.—InternetArchiveBot (דווח על באג) 13:52, 28 באוקטובר 2022 (IDT)תגובה

נמצאו קישורים חיצוניים שצריכים תיקון (נובמבר 2022)[עריכת קוד מקור]

שלום עורכים יקרים,

מצאתי קישור חיצוני אחד או יותר במותג שזקוק לתשומת לב. אנא קחו רגע כדי לבדוק את הקישורים שמצאתי ולתקן אותם בערך אם נדרש. מצאתי את הבעיות הבאות:

כאשר תסיימו לערוך את השינויים הנדרשים, אנא בקרו בדף השו"ת למידע נוסף לתיקון בעיות עם הקישורים לעיל.

הודעה זו תופיע רק פעם אחת לקישורים אלו.

בידידות.—InternetArchiveBot (דווח על באג) 19:57, 17 בנובמבר 2022 (IST)תגובה