שיחה:מורן (קיבוץ)

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

בקישור המובא למטה מתוך אתר המועצה האיזורית נאמר שנוסד ב77 74.120.113.47 15:23, 13 במאי 2007 (IDT)תגובה


קישור שבור[עריכת קוד מקור]

במהלך מספר ריצות אוטומטיות של הבוט, נמצא שהקישור החיצוני הבא אינו זמין. אנא בדקו אם הקישור אכן שבור, ותקנו אותו או הסירו אותו במקרה זה!

--Matanyabot - שיחה 12:34, 15 במאי 2013 (IDT)תגובה

ברצוני לעדכן את הערך לפי בקשת הנהלת היישוב.[עריכת קוד מקור]

לאחר השינויים אני אחזיר את כל הקישורים הפנימיים כפי שהיו. "ברוקולי" החזיר את הגירסה אחורה בטענה ש-"אין צורך לדרוס את הערך הקיים... אם רוצים אפשר לשלב". א. תודה לך "ברוקולי" על ההערה (ללא ציניות) אבל איך אתה יודע "שאין צורך"? דווקא יש צורך. הערך מצריך עידכון משמעותי. ב. גם אם אתה חושב שאין צורך, לא היה ראוי יותר שתברר איתי על סמך מה שיניתי ורק אח"כ תמחק או תשאיר? אתה ותיק פה בעריכה. עבורי זו פעם ראשונה שאני נכנס ומנסה לערוך, לבקשת הנהלת היישוב. ג. חלק מהקישורים החיצוניים לא נכונים. גם אותם אני רוצה לעדכן. ד. אשמח אם תסבירו לי אם יש דרך נכונה יותר לעשות זאת על מנת להשאיר את הערך המעודכן כפי שצריך.

תודה רבה, Ofericko - שיחה 20:18, 4 באוגוסט 2015 (IDT)תגובה

עופריקו, כשאתה פותח את הדף לעריכה, אתה יכול לעשות תיקונים כנדרש, להחליף קישורים מתים, להוסיף ולגרוע. עשה זאת בזהירות רבה, זה לא דף השייך לקיבוץ ולא דף פרסומת, הגרסה הקיימת כבר נבדקה ובגרסה, שניסית להכניס, ראיתי שיש ניסוחים בעיתיים, לכן אל תשנה אם אין צורך בכך. גם אל תכניס דברים טפלים (גבעה "קטנה"), אלא רק דברים חשובים. בברכה. ליש - שיחה 20:34, 4 באוגוסט 2015 (IDT)תגובה
תודה לך ליש על התשובה.

א. אני מתנצל, אבל אין לי מושג איך אני מגיב לך ישירות בצורה משורשרת. אין כפתור "הגב" או משהו כזה. אשמח ללמוד. ב. אם אתה אומר שאני יכול לערוך את הערך, למה "ברוקולי" מחק? "אין צורך..."? יש צורך. ג. למה אתה מתכוון "הגירסה הנוכחית כבר נבדקה"? ע"י מי? יש איזה עורך שמאשר או לא מאשר את הדברים? והאם הדברים נבדקים רק מבחינת הסטייל? מה עם דיוק התוכן? איך "העורך המאשר" יכול לוודא את דיוקם של הדברים? ד. האם יש מישהו (אולי אתה?) שאני יכול לשלוח אליו את הטקסט לאישור?

תודה Ofericko - שיחה 20:51, 4 באוגוסט 2015 (IDT)תגובה

כדי להגיב עליך לכתוב שורה מתחת לטקסט, אליו אתה מגיב ולהוסיף נקודותים לפני התגובה שלך. הנקודותים יגרמו לכך שתהיה הזחה בין הטקסט שלך ובין הטקסט שאתה מגיב לו. אם גם לטקסט הקודם היו נקודותים, תכניס לטקסט שלך אותה כמות של נקודותים ועוד אחת. ועכשיו לעניין עצמו. מחיקה של כל הדף והחלפת התוכן בטקסט שהבאת מהבית היא פרקטיקה לא מקובלת. תיקונים עושים עם פינצטה, לא עם בולדוזר. האם כל מה שהיה כתוב היה שגוי? ודאי שלא, לכן אין למחוק טקסט לא שגוי, כדי להחליפו עם מה שהבאת מהבית. כל מה שנכתב בוויקיפדיה נבדק על ידי עורכים רשומים או מזדמנים, כמוך. באת, ראית שגיאות ואתה רוצה לתקן. בבקשה, תקן, אך רק את השגיאות. בברכה. ליש - שיחה 20:53, 4 באוגוסט 2015 (IDT)תגובה

נמצאו קישורים חיצוניים שצריכים תיקון (יוני 2023)[עריכת קוד מקור]

שלום עורכים יקרים,

מצאתי קישור חיצוני אחד או יותר במורן (קיבוץ) שזקוק לתשומת לב. אנא קחו רגע כדי לבדוק את הקישורים שמצאתי ולתקן אותם בערך אם נדרש. מצאתי את הבעיות הבאות:

כאשר תסיימו לערוך את השינויים הנדרשים, אנא בקרו בדף השו"ת למידע נוסף לתיקון בעיות עם הקישורים לעיל.

הודעה זו תופיע רק פעם אחת לקישורים אלו.

בידידות.—InternetArchiveBot (דווח על באג) 03:09, 29 ביוני 2023 (IDT)תגובה