שיחה:מבצרים צלבניים במזרח התיכון/הצעת הוספה למומלצים

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

דף זה הוא דף ארכיון של דיון או הצבעה שהסתיימו. את המשך הדיון יש לקיים בדף השיחה של הערך או הנושא הנידון. אין לערוך דף זה.

לראש הדף
לתחתית הדף

המלצה: מבצר צלבני[עריכת קוד מקור]

מועבר היום להצבעה. 07:52, 14 בנובמבר 2010 (IST)

ערך שהשתתף בתחרות הכתיבה השביעית וזכה במקום השלישי בבית ג' (גילוי נאות: שפטתי בבית זה ביחד עם חנה וברי"א שהודיע בינתיים על פרישתו). במסגרת השיפוט נמתחה על הערך ביקורת משמעותית (היא נמצאת בסוף דף התחרות אליו קישרתי בתחילת הודעה זו). יישמתי עד כמה שיכולתי את ההערות המשמעותיות ביותר בעיני, והן הגהה מקיפה בערך, העברת פסקאות שהיו פירוט יתר לערכים (וקרדיט רב מגיע לנטעדי כי הן העשירו את אותם ערכים במידה רבה מאוד כך שהמידע כלל לא נמחק מוויקיפדיה העברית), ודילול במספר התמונות. חרף העובדה שבמהלך השיפוט התייגעתי בקריאת הערך, אני סבור כי לאחר השינויים שהכנסתי מצבו טוב במידה רבה מאוד, וראוי לשקול את הפיכתו למומלץ. קוריצהלול התרנגולותאהמהמורשת העולמית. פשוט עולמית! 01:59, 24 בספטמבר 2010 (IST)
אני מצטער, אבל אני לא ממש מבין את השאלה. אם הכוונה היא האם קיים מחוץ לוויקיפדיה חומר על נושא אומנות צלבנית התשובה היא כן. החוקר ירוסלב פולדה (Jaroslav Folda) פרסם שני מחקרים-ספרים מקיפים על אומנות צלבנית בהוצאת קיימברידג' קישור לערך בוויקפדיה האנגלית. אם השאלה היא האם קיים ערך או התייחסות בוויקיפדיה לאומנות צלבנית במבצרים אז התשובה היא שיש ערך (באנגלית) עם התייחסות מינימלית לתחום המבצרים. נטעדי - שיחה 19:12, 18 בנובמבר 2010 (IST)
כנראה אם כך שהמצאי באמת מצומצם. ההנחה שעמדה בבסיס השאלה היא שמאחר והערך עוסק בממצא חומרי אזי יש משמעות לעיסוק בכל ההיבטים הללו. נריה - שיחה 20:04, 18 בנובמבר 2010 (IST)
שלום קלונימוס. מאחר וקוריצה ערך את הערך וראה כי טוב, אני מניח לו לענות לשאלותיך. נטעדי - שיחה 21:43, 24 בנובמבר 2010 (IST)
הערך הומלץ. ברכות אריאל פ. (slav4)דף שיחה 14:12, 26 בנובמבר 2010 (IST)