שיחה:למידה מבוססת פרויקטים

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

הרחבת הערך[עריכת קוד מקור]

ערך זה הורחב ושופר במסגרת הקורס האקדמי „שפות ואוריינות בהקשרי חינוך וחברה”, במסגרת התוכנית ללימודי תעודת הוראה, בית הספר לחינוך, אוניברסיטת תל־אביב.


שאלה[עריכת קוד מקור]

Esh77, האם הערך אמור להיערך בטיוטה ולא במרחב הערכים? בריאן - שיחה 16:49, 5 ביוני 2016 (IDT)תגובה

הי, בריאן. ראשית, התנצלותי על העיכוב בתשובתי. הייתי בחו"ל. הערכים בקורס הזה עברו תהליך הערכת עמיתים, עלו למרחב עם תבנית בעבודה, הסטודנטים מסיימים את העבודה הסופית מחר ואז מתחילה בדיקה של הצוות. מאמינה שתבנית בעבודה אקדמית תוסר לפני תום יוני. בברכה, Shani - שיחה 14:18, 8 ביוני 2016 (IDT)תגובה

הערכת סגל הקורס[עריכת קוד מקור]

הערך מנוסח טוב וכולל את המידע הנדרש. חסרה התייחסות לקונסטרוקטיביזם בהקשר של הבניית ידע. חסרה הביקורת של השיטה. בברכה, עפרה ורוני.

שלום רב. בסך הכל עשיתם עבודה יפה בהרחבת הערך וניכר שהפנמתם את עיקרי עקרונת הכתיבה האנציקלופדית בוויקיפדיה. הערך דורש הגהה, ויש לשים לב לניסוח משפטים שמתחילים באופן אחד, נקטעים ועוברים למשהו אחר. שימו לב להגהה של הפסקה הראשונה על מנת לקבל מושג. כמו כן, ישנה בעיה חוזרת של סימני פיסוק. באופן כללי (היינו לא רק בוויקיפדיה, אלא בכתיבה בכלל) יש להקפיד על רווח אחרי פסיק, נקודה, סימן שאלה, סימן קריאה, נקודה-פסיק וכו'. לגבי הערות שוליים, עליהן להיות עקביות במבנה ולציין את כל הפרטים. שימו לב שלא מספיק לכתוב "J. W. Thomas, סקירה באנגלית על PBL" (כפי שמופיע בהערה 4), אלא יש לציין את הפרטים הביבליוגרפיים המלאים של הפריט. הוספת הערות שוליים דרך העורך החזותי מסייעת בכך. בהצלחה בהמשך! Shani - שיחה 18:36, 25 ביולי 2016 (IDT)תגובה

נמצאו קישורים חיצוניים שצריכים תיקון (יוני 2023)[עריכת קוד מקור]

שלום עורכים יקרים,

מצאתי קישור חיצוני אחד או יותר בלמידה מבוססת פרויקטים שזקוק לתשומת לב. אנא קחו רגע כדי לבדוק את הקישורים שמצאתי ולתקן אותם בערך אם נדרש. מצאתי את הבעיות הבאות:

כאשר תסיימו לערוך את השינויים הנדרשים, אנא בקרו בדף השו"ת למידע נוסף לתיקון בעיות עם הקישורים לעיל.

הודעה זו תופיע רק פעם אחת לקישורים אלו.

בידידות.—InternetArchiveBot (דווח על באג) 16:18, 28 ביוני 2023 (IDT)תגובה

תיקנתי את הקישור בהתאם לפירוט לעיל. AnnieBunny1 - שיחה 09:33, 2 ביולי 2023 (IDT)תגובה