שיחה:יידישיזם

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תגובה אחרונה: לפני 10 שנים מאת Matanyabot בנושא קישור שבור

לדעתי יש למחוק קטע לא רלוונטי ולא נכונה זה (ובטח כותרתו):

למרות ניצחונה של השפה העברית בישראל כשפה דומיננטית, שפת היידיש לא גוועה. ישנם מכונים לחקר יידיש, בבתי ספר ובגני ילדים מסוימים מלמדים את הנערים בשפת היידיש. כמו כן המגזר החרדי בכל רחבי העולם מלמדים את ילדיהם יידיש ומתגוררים בתוך עולם יידישאי משלהם. יהודים צעירים בחוץ לארץ לעיתים קרובות פונים ליידיש כדי להתקרב ולמצוא את שורשיהם. כתוצאה מכך, חלקם מעדיף להישאר במדינתם ולא לעלות לארץ מפני שבעיניהם, שיידיש ומורשתה הן אמיתיות יותר מזהות ישראלית.

שכתבתי את הערך שהיה גרוע הרבה יותר. החלק הראשון נראה בסדר, השני נראה לי מאוד מפוקפק. אבירם 23:58, 29 מאי 2006 (IDT)

דוד שי, למה שחזרת את מה שכתבתי? עם כל הכבוד לדרגה שלך, האם בתי ספר וגני ילדים בארץ לומדים ביידיש? אתמהה?! רוני 00:16, 30 מאי 2006 (IDT)
תודה רבה לכבוד שאתה חולק לדרגתי, מאז שסיימתי את חובת השירות במילואים איש אינו עובר לדום כשאני בסביבה, וזה ממש חסר לי. למיטב ידיעתי בחינוך החרדי היידיש חיה וקיימת, גם בגני הילדים ובבתי הספר, אבל ממש לא אכפת לי שמשפט יימחק. עמוד נוח! רס"ר (דימ.) דוד שי 00:22, 30 מאי 2006 (IDT)
אני רואה שחזרת לימים הטובים בם היית מרבה להתבדח, כל הכבוד. ולענינינו מהמשפט בערך משתמע שהחינוך ב"ישראל" עדיין נשאר ביידיש. ועוד דבר לגבי סוף המשפט "בעיקר במגזר החרדי", האם אתה מכיר ביתי ספר ביידיש שהם לא של חרדים. רוני 00:28, 30 מאי 2006 (IDT)


קישור שבור[עריכת קוד מקור]

במהלך מספר ריצות אוטומטיות של הבוט, נמצא שהקישור החיצוני הבא אינו זמין. אנא בדקו אם הקישור אכן שבור, ותקנו אותו או הסירו אותו במקרה זה!

--Matanyabot - שיחה 07:37, 25 בספטמבר 2013 (IDT)תגובה