שיחה:יונתן בשיא

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תגובה אחרונה: לפני 11 שנים מאת Matanyabot בנושא קישור שבור

דרוש שינוי[עריכת קוד מקור]

בערך מיהונתן בשיא ליונתן בשיא או לאפשר את שינהם בדף החיפוש koby12345 23:43, 20 אפר' 2005 (UTC)

תיצור דף הפניה, זה כל מה שצריך. טרול רפאים
אולי תיהיה לך הזדמנות להראות לי כיצד עושים זאת . אגב קיים כבר דף הפניה אם לא יצרת אותו בשניות האלו יונתן בשיא .koby12345 23:50, 20 אפר' 2005 (UTC)
אתה יכול לבצע העברה ע"י לחיצה על כפתור העבר. טרול רפאים 23:53, 20 אפר' 2005 (UTC)

שינוי קטגוריה[עריכת קוד מקור]

לא צריך להכניס אותו לקטגוריה "בוגדים בעמם"?

לא נסחפו קצת? אני בהחלט לא תומך במעשיו, אבל מכאן ועד בגידה עוד רחוקה הדרך... טרול רפאים 20:36, 14 יולי 2005 (UTC)

זו שאלה מזעזעת. אם היא עלתה כאן בהומור/אירוניה/ציניות הרי זו הבדיחה הבלתי מוצלחת ביותר ששמעתי בשנה האחרונה. אם היא עלתה כאן בתום לב, היא מראה לאיזה שפל הדרדרנו. יהונתן בשיא פועל מטעם המדינה ולמען המדינה. אין שמץ של קשר בין מעשיו ובין בגידה, אין במעשיו דבר שיכול להסביר העלאת שאלה זו. דוד שי 06:32, 15 יולי 2005 (UTC)

תיקון בנוגע לתפקידו של בשיא[עריכת קוד מקור]

בשיא לא אחראי על תוכנית ההתנתקות. אחראים לכך בפועל ראשי צה"ל. הוא אחראי רק להסדרים למפונים. אבירם

גם על זה הוא כבר לא אחראי. שיניתי את הערך כך שישקף את זה שהוא לא בתפקיד יותר, אבל גיל ימ"ש, במסגרת מדיניות השיחזורים הדיקטטורית שלו מחה את התיקון. לבריאות לויקיפדיה. 24.80.49.112 00:40, 8 יולי 2006 (IDT)

רווחי נדל"ן[עריכת קוד מקור]

איפה אפשר למצוא אסמכתאות לכך שחברת מהדרין הניבה רווחים ממכירת נדל"ן בתקופת תוכנית ההתנקות ? האם העניין פורסם בכלי התקשורת השונים בארץ (לא זכור לי)? ואם כך, מדוע לא התעוררה תרעומת והאם התבצאה חקירה בעניין?

כאן לא הפורום או המקום לדיונים מסוג זה. Yonidebest Ω Talk 23:40, 10 ינואר 2006 (UTC)

לא עניין של פורום, אני פשוט לא בטוח אם זה מידע אמין ברמה אנציקלופדית, להפך, אני כמעט בטוח שזהו מידע כמעט אנקדוטי אם לא שקרי לחלוטין

וואלה, לא שמתי לב שיש חצי משפט על זה בערך. אכן צריך לוודא שזה אמת. Yonidebest Ω Talk 23:46, 10 ינואר 2006 (UTC)
כאן יש הסבר על ההכנסה שייתכן שתתקבל - מצויין שם כי החברה תקבל פיצוי גבוה מהרגיל. מעבר לזה אין לי מושג אם הם הניבו רווח מהעסקה או היכן ניתן למצוא מידע זה. Yonidebest Ω Talk 23:53, 10 ינואר 2006 (UTC)
... עוד גיליתי כי היא נסחרת בבורסה אזי ייתכן שניתן למצוא מידע נוסף בדוחות הכספיים שלה. אולי יש מידע נוסף באתר שלה. לילה טוב Yonidebest Ω Talk 23:57, 10 ינואר 2006 (UTC)

אני פשוט מעט מודאג מהסיבתיות "לכאורה" בהסבר הנוכחי בעוד שלפחות ככל הידוע ציבורית לא היה כאן מעשה חריג, וזאת גם לאור העובדה שבבעלות חברת "מהדרין" כמות אדירה של נדל"ן כמעט בכל הארץ (בעצם חלק ניכר מההכנסות שלה כיום הוא מעיסוק בנדל"ן ולא בהדרים). כאמור אולי אפשר לשנות את הניסוח למשהו קצת יותר מסויג. (הייתי משנה בעצמי אני לא בטוח מה הנהלים פה בויקיפדיה שאחר כך לא יצעקו עלי )

הנהלים די פשוטים: טקסט מעורר מחלוקת צריך לעבור דיון לפני הוספה. אם אתה בטוח שלא היה מעשה חריג ואף הודעת על כך בדף שיחה, אני לא רואה בעיה בכך שתשלב את זה בערך. כמו כן, אני מזמין אותך להירשם לשרת על מנת להקל את הקשר עמך.

הוספתי קישור לערוץ 7[עריכת קוד מקור]

הוספתי קישור לערוץ 7 אודות עזיבתו את קיבוץ שדה אליהו. אני לא מתמצא בנבחי קוד ויקפידה (ופשוט מעתיק מכם.

כמו"כ - אאל"ט (אם אני לא טועה) התפרסם בציבור אך הושתק העניי של יונתן עם 'מהדרין'. אני


קישור שבור[עריכת קוד מקור]

במהלך מספר ריצות אוטומטיות של הבוט, נמצא שהקישור החיצוני הבא אינו זמין. אנא בדקו אם הקישור אכן שבור, ותקנו אותו או הסירו אותו במקרה זה!

--Matanyabot - שיחה 10:02, 4 במאי 2013 (IDT)תגובה