שיחה:ידידיה צבי שטרן

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

ערך זה צוטט בתוכנית "ראש בראש עם חגי סגל", בערוץ הכנסת, 27 בנובמבר 2011. בתוכנית התארח ידיה שטרן וחגי סגל ציין שלפי ויקיפדיה, אותה כינה "האנציקלופדיה לעצלנים", "שטרן נחשב לאיש שמאל דתי". האורח ציין שאינו מסכים עם הגדרה זו.

חשיבות הערך[עריכת קוד מקור]

חשיבות הערך היא גדולה. שטרן נחשב לאחד מחשובי המשפטנים בישראל, ודיקאן לשעבר של הפקולטה למשפטים בבר אילן. זה מספיק חשוב. אנא, תקנו בתוך הערך עצמו. אל תמחקו אותו.

לדעתי צריך להוריד מהכותרת את האות צ' - כי זה מפריע לחיפוש בגוגל.[עריכת קוד מקור]

ורק אחר כך - בגוף הטקסט - אפשר להוסיף את האות צ'.

נ.ב - לא כתבו מהו האות צ'? - צ'נדלר אולי או אולי צבי???

שמו המלא : ידידה צבי שטרן ,( צבי על שמו של צבי שטרן ז"ל אחיו היחיד של הפרופסור אליעזר שטרן ז"ל אביו של ידידיה.)

רציתי להוסיף ולהסכים עם קודמיי שאכן רצוי להוריד את האות "צ או לחלופין לרשום את שמו המלא ידידיה צבי שטרן מכותרת הערך הנ"ל.

יועץ משפטי לממשלה[עריכת קוד מקור]

האם יש מקום לציין שההודעה על משיכת מועמדותו באה שעות ספורות אחרי הפרסום בדבר חופשות הסקי המשותפות שלו עם נאמן? יוסאריאןשיחה 11:53, 26 בנובמבר 2009 (IST)תגובה

לא בכדי הוספתי את המשפט "לדבריו, בשל עמדתו העקרונית שיש לפצל את סמכויות היועץ המשפטי לממשלה" (המקור בכתבות שבהערות השוליים). אין לנו יכולת לבחון כליות ולב, ולכן אי אפשר לדעת מה הסיבה האמיתית (וייתכן מאוד שהיו כמה סיבות להחלטה). אם הגילוי של הארץ היה ממש מרעיש, הוא היה מקבל ביטוי בולט בשאר העיתונים, מה שלמיטב ידיעתי לא קרה (שטרן עצמו הגיב לטענות בביטול). לעניות דעתי די במה שכתוב עכשיו, אלא אם הנושא יוזכר בעתיד בהדגשה במקורות שונים. ‏DGtal12:01, 26 בנובמבר 2009 (IST)תגובה


קישור שבור[עריכת קוד מקור]

במהלך מספר ריצות אוטומטיות של הבוט, נמצא שהקישור החיצוני הבא אינו זמין. אנא בדקו אם הקישור אכן שבור, ותקנו אותו או הסירו אותו במקרה זה!

--Matanyabot - שיחה 09:44, 4 במאי 2013 (IDT) ניתן להוסיף כתבה זו http://www.globes.co.il/news/article.aspx?did=1000450013תגובה

נמצאו קישורים חיצוניים שצריכים תיקון (מרץ 2024)[עריכת קוד מקור]

שלום,

מצאתי קישור חיצוני אחד או יותר בידידיה צבי שטרן שזקוק לתשומת לב. אנא קחו רגע כדי לבדוק את הקישורים שמצאתי ולתקן אותם בערך אם נדרש. מצאתי את הבעיות הבאות:

כאשר תסיימו לערוך את השינויים הנדרשים, אנא בקרו בדף השו"ת למידע נוסף לתיקון בעיות עם הקישורים לעיל.

הודעה זו תופיע רק פעם אחת לקישורים אלו.

בידידות.—InternetArchiveBot (דווח על באג) 23:42, 22 במרץ 2024 (IST)תגובה